Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin itseni videolla niin rupesin ihmettelemään kuka tuo lihava keski-ikäinen ukko on?

Vierailija
06.08.2026 |

Ja missä on se sporttinen nuorimies. Onko muille käynyt noin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tosin sillä erotuksella että nuoresta sporttimimmistä oli tullut pyylevä täti.

Vierailija
2/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi, eilen aurinkolaseja ostaessa mietin kolmessa liikkeessä, että onpa täällä oudot peilit, ihan oudolta näyttää. Kunnes neljännessä myymälässä se jysähti. Ei hel*** olen keski-ikäinen tantta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohit ittes vuosien varrella. Mikään ei oo säälittävämpää kuin kuunnella pullo ja makkara kädessä heiluvien möhömahojen puhetta miten "ennen oltiin kovia". Kannattaa pysyä sellaisena niin ei tarvi muistella miten ennen oltiin. Parempi versio pitäisi olla aina tässä tai tulevaisuudessa, eikä menneessä. !!!

Vierailija
4/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Ja minä olen nainen.

Vierailija
5/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska olen aina huolehtinut itsestäni.

Vierailija
6/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen edelleen samoissa mitoissa kuin parikymppisenä ennen neljää lasta, eli 178/62. Askel on kevyt ja liikunta pitää krempat loitolla. Kunnes ei pidä. Sitä odotellessa. 

N54 eronnut

Vierailija
7/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska olen aina huolehtinut itsestäni.

Petät itseäsi.

Vierailija
8/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta en välitä. Elämässä on tässä kohtaa enää niin vähän nautintoja ja muutaman vuoden päästä ei enää niitäkään.

Vierailija
9/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille käy noin, paitsi niille, jotka eivät käy optikolla säännöllisesti.

Vierailija
10/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen nuorimies otti AP:n rinnalta hatkat kun AP alkoi näyttää levähtäneeltä keski-ikäiseltä ukolta. Tyypillinen palstamamman kohtalo siis.

Vierailija
11/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehillä ei ole käsitystä siitä miltä itse näyttävät. Ne kuvittelevat olevansa kuin 18-kesäisiä, vaikka ovat tikkuraajaisia kaljuja valaita, joiden hiuskranssi muodostaa vastenmielisen takatukan. Hei pls, käyttäkää konetta, kun teillä sellainen kuitenkin on. MIeluummin lyhyt sänki tai täyskalju kuin ylipitkä karvakranssi.

Vierailija
12/12 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehillä ei ole käsitystä siitä miltä itse näyttävät. Ne kuvittelevat olevansa kuin 18-kesäisiä, vaikka ovat tikkuraajaisia kaljuja valaita, joiden hiuskranssi muodostaa vastenmielisen takatukan. Hei pls, käyttäkää konetta, kun teillä sellainen kuitenkin on. MIeluummin lyhyt sänki tai täyskalju kuin ylipitkä karvakranssi.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän