Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnistunut löytämään itselleni hyvän tavan olla lihomatta

Vierailija
06.08.2026 |

Ilman mitään poppaskonsteja tai lääkärin reseptejä. Yksinkertainen systeemi toimii tässäkin suhteessa paremmin kuin pussillinen ravintoterapeuttien, lääkäreiden tai muiden puoskarien ohjeistukset. Hyvä minä, hyvä minä ja hyvä parempi minä !

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva hei ku kerroit. NEXT!

Vierailija
2/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä vaan kerro kenellekään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia ja bulimia eivät ole uusia keksintöjä, ap.

Vierailija
4/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta minä löysin itselleni toimivan tavan laihtua kun puolitin kaikki annosmääräni pikkuhiljaa totutellen. Ensin pudotin aamiaisen määrää puolella ehkä noin kuukaudeksi, sitten pudotin myös lounaan ruokamäärän jne jne. Paino tippuu huomaamatta ja ilman nälkää kun toimin asteittain enkä yhdellä rytinällä.

Vierailija
5/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut syömään rahkaa ja purkki hedelmä sekoitusta iltaisin. Myös raejuusto olisi hyvä iltapala. Kuulemma.

Vierailija
6/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta minä löysin itselleni toimivan tavan laihtua kun puolitin kaikki annosmääräni pikkuhiljaa totutellen. Ensin pudotin aamiaisen määrää puolella ehkä noin kuukaudeksi, sitten pudotin myös lounaan ruokamäärän jne jne. Paino tippuu huomaamatta ja ilman nälkää kun toimin asteittain enkä yhdellä rytinällä.

Olet löytänyt keinon, jolla normaalipainoiset kestävät normaalipainoisina!

Vierailija
7/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä ja vihanneksia naamaan. Ei se sen kummempaa vaadi.

Vierailija
8/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut syömään rahkaa ja purkki hedelmä sekoitusta iltaisin. Myös raejuusto olisi hyvä iltapala. Kuulemma.

Niihin kyllästyy.

Kokemusta on.

Vierailija
9/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalipainoinenkin laihtuu vielä lisää jos vähentää syömisiään puoleen tavallisesta normaalipainoisen annoksesta.

Vierailija
10/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niihin kyllästyy.

Kokemusta on.

Tiedän. Sitten voi vaihtaa johonkin muuhun..

Vierailija
11/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkihedelmä on kyllä viimeisin sokerilitkuhedelmä jota laittaisin  iltapalaksi. Rahkaa ja aitoja hedelmiä pitäis olla

Vierailija
12/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto toimii itsellä. Vuorokauden 24 tuntia, niistä puolet olet syömättä ja puolet syöt - sekin riittää. Eli 12 t täydellinen ruokapaasto. Ja aina parempi, jos voit pitkittää vielä 16 tuntiin. Ei välttis muuta hyötyä kuin että tulee syötyä kalorimäärällisesti vähemmän.

Esim. heräät klo 7, syöt aamiaisen klo 9 ja iltapalan klo 9 = 12 t väli

Vierailija
13/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niihin kyllästyy.

Kokemusta on.

Mikä on se muu?

Vierailija
14/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkkihedelmä on kyllä viimeisin sokerilitkuhedelmä jota laittaisin  iltapalaksi. Rahkaa ja aitoja hedelmiä pitäis olla

Jaa no mulla on kyllä paino laskenut.

Vierailija
15/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä. Suurinpiirtein noin minäkin tein. Nyt olen syönyt jo pidempään minimalistisia annoksia, useammin tosin per päivä, eli 1 peruna entisen 3 sijaan ja näin päin pois, kun tekee kahvin kanssa jotain makeaa mieli, puolitan pullan, leivoksen tai mitä sitten sattuukaan olemaan. Koko ajan on pikkuinen nälkä mutta ei haittaa, puntari kiittää ja niin myös peilikuvani. On kevyempi olo, jaksaa paremmin, mutta totuttelua se vaati, pikkuhiljaa alkaa kulkemaan jo ihan itsestään, ihminen on oppivainen vaikka vähän nipistelisikin. Ei pidä antaa nälälle sijaa ! Ap

Vierailija
16/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niihin kyllästyy.

Kokemusta on.

Mikä on se muu?

No ihan hedelmät, tonnikala, puurot, raejuusto

Vierailija
17/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmiä ja vihanneksia naamaan. Ei se sen kummempaa vaadi.

No ihan noilla ei kukaan tule toimeen. Ap

Vierailija
18/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalipainoinenkin laihtuu vielä lisää jos vähentää syömisiään puoleen tavallisesta normaalipainoisen annoksesta.

Normaalipainoiset syövät noita määriä jo lähtötilanteessa, eikä silloin ole mitään tarvetta vähentää mihinkään.

Vierailija
19/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön useimpina aamuina kaurapuuron.  Lounaaksi syön reiun annoksen salaattia, joka koostuu vihreästä salaatista, tuorekurkusta, suolakurkusta, tomaatista, sipulista tai miten milloinkin.  Iltapäivällä syön sitten jotain vahvempaa.  Iltapalaksi jugurttia tai voileipää.  Nyt marja-aikana syön tuoreita marjoja.

Vierailija
20/40 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niihin kyllästyy.

Kokemusta on.

Mikä on se muu?

No ihan hedelmät, tonnikala, puurot, raejuusto

No ihan kaikki yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi