Miksi naiset haluaa ottaa yhteyttä vielä vuosien jälkeen?
Jos ollut joku lyhyt romanssi vuosia sitten, niin mikä saa naisen ottamaan yhteyttä?
Yleensä kertovat että eivät voi unohtaa tms. mutta eivät silti halua tavata. Osa vielä jopa suhteissa. En vain ymmärrä, koska itselläni ei tulisi mieleenkään ottaa yhteyttä exiin.
Kommentit (45)
En tiedä. Ehkä sun ulkonäkö ja sisäinen maailma ei kohtaa. Ne luulee, että olet kivakin tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin naisia on helppo saada, mutta niistä on vaikea päästä eroon.
-AP
Oot niille velkaa, kyrpäpummi. Maksa minkä lainasit!
Naiset ovat aina loisia.
Voi pientä ulimiestä.
En tiedä. Minä en ole ollut yhteydessä eksään.
Kokeilee että vieläkö odotat friend zonellä hyväksikäytettävänä ja valmiina palvelemaan jos nainen jotain tarvitsee
Jaa, että miehetkö ei ota.? Kyllä ottavat ihan samalla tavalla. Motiivi tosin voi olla eri kuin naisilla. Siis pelkkä panetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Naiset ovat aina loisia.
Voi pientä ulimiestä.
Menikö tunteisiin loisämmällä?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilee että vieläkö odotat friend zonellä hyväksikäytettävänä ja valmiina palvelemaan jos nainen jotain tarvitsee
Katkeraa puhetta :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Naiset ovat aina loisia.
Voi pientä ulimiestä.
Menikö tunteisiin loisämmällä?
Ap: n kaunosieluko se siinä mouhottaa.
Tökkäsitkö veitikkasi hulluun? Nuo tuppaa ikävöimään huuruissaan välillä vaikka koko homma oli täyttä helvettiä aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa puhetta :DD
Niin eihän naiset nyt moisia hyihyi.
Vierailija kirjoitti:
Tökkäsitkö veitikkasi hulluun? Nuo tuppaa ikävöimään huuruissaan välillä vaikka koko homma oli täyttä helvettiä aikoinaan.
Mikähän sussa oli vikana?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ottaa miehet yhteyttä, piti ihan laittaa estoon.
Sama. Heti tuli mieleen, että taas joku tilanteen kääntäminen omien kasvojen pelastamiseksi somessa joltain näistä, joita joskus tunsin.
Eihän ongelma ole se, että mies ottaa yhteyttä pitkän aikavälin päästä, vaan se miten ja miksi mies sitä tekee. Muhun ovat ottaneet yhteyttä aika monet eksät ja sitten tosi monet sellaiset ihmiset, jotka olen tavannut jossain matkoilla ym. Ainoastaan eksät tai pakit saaneet vanhat kaverit halusivat kääntää jutun niin, että minä muka roikkuisin yhä heissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ottaa miehet yhteyttä, piti ihan laittaa estoon.
Sama. Heti tuli mieleen, että taas joku tilanteen kääntäminen omien kasvojen pelastamiseksi somessa joltain näistä, joita joskus tunsin.
Eihän ongelma ole se, että mies ottaa yhteyttä pitkän aikavälin päästä, vaan se miten ja miksi mies sitä tekee. Muhun ovat ottaneet yhteyttä aika monet eksät ja sitten tosi monet sellaiset ihmiset, jotka olen tavannut jossain matkoilla ym. Ainoastaan eksät tai pakit saaneet vanhat kaverit halusivat kääntää jutun niin, että minä muka roikkuisin yhä heissä.
Toi on kyllä tosi yleistä. Parasta oli, että tylyt pakit saanut eksä, jonka halusin kokonaan pois elämästäni, alkoi huutaa mulle puhelimessa, että haen lähestymiskieltoa sulle, jos et jätä mua rauhaan (hänellä oli ilmeisesti yleisöä paikalla puhelun aikana).
Naiset ovat yleensä sosiaalisempia ja uteliaampia eli haluavat vaan tietää, miten Ex heilalla pyyhkii, ei sen ihmeellisempää. Harva oikeesti haluu palata yhteen eli vanha suola ei janota.
Mitä sä vastaat? Laitatko "kiva kuulla susta yms" ? Ootko itse parisuhteessa ehkä haluu tietää sun tilanteen. Vähän jäi epäselväksi miten heidän parisuhdetilanne tulee puheeksi? Myös tuli mieleen että odottavat että sä jatkat juttua eteenpäin