Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tuntematon piristänyt päiväsi?

Vierailija
08.05.2026 |

Kyllä on. Olin fysioterapeutin odotusaulassa. Polveni oli kipeä. Eräs herttainen mies sanoi siitä poistuessaan minulle, että ihanaa viikon alkua kaunis nainen ja hymyili ja lähti siten hissillä pois. Olin niin alakuloinen, piristyin valtavasti. Enkä ole edes kaunis. Huusin hänen peräänsä hissiin, että kylläpä piristit päiväni. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva laittoi postiluukusta suklaalevyn ja kortin, kun polveni oli kipeä enkä voinut lähteä kävelylle. Ihana ihminen on muutenkin. 

Vierailija
2/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein iäkkäälle ja ihanalle naapurilleni tekemääni rahkapiirakkaa. Ilahtui kovasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini sanoi, että minulla on kaunis hymy. 

Vierailija
4/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, kun olin kävelyllä, joku nainen katsoi pitkään silmiin ja hymyili minulle. Oli hieman minua vanhempi. Tätä tapahtu toisinaan, ja aina tuntuu hyvältä. m48

Vierailija
5/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa tulimme ostoskeskuksessa vastaan erään miehen kanssa. Katsoimme toisiamme molemmilla kerroilla pitkään suoraan silmiin ja hymyilimme. Siinä ei ollut mitään flirttiä. Oli ihan aitoa ja vilpitöntä. Jäi koko päiväksi hyvä mieli. 

Vierailija
6/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhaminan kaduilla kulki takavuosina mies (en tiedä jatkaako vielä?), joka näytti erilaisia kylttejä vastaantuleville, kuten Smil, du er smuk! Hav en dejlig dag! Du er god nok! (Hymyile, olet kaunis! Ihanaa päivää! Olet tarpeeksi hyvä!). Kyllä piristi jokaista päivää, kun hänet näki.

Vierailija
7/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Tänäänkin yksi mies päästi minut ylittämään tien ja kumarsi ja viittoi autossaan kohteliaasti, nauratti pitkän aikaa, oli niin herttainen ele. 

Vierailija
8/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen aina tilaamiani paketteja lähikaupan pakettiautomaatista. On niin komea se paketintuoja ja hymyilevä. Piristyn aina hänet nähdessäni. 

Vierailija
9/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän aina ilahduttaa toisia sanoin ja teoin. En tiedä piristyvätkö niistä. Mutta valitettavasti kukaan ei ole piristänyt minua. 

Vierailija
10/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämellinen naapurini. Puhuu minulle kauniisti. On pyytänyt minua kanssaan lenkille ja sen jälkeen olen rakastanut ulkoilua ja kävelyä siellä sekä jutustelua. Ostelee pieniä lahjoja. Minä myös hänelle. Aivan valtavasti tuonut iloa elämääni. Käymme myös kahvilla, syömässä ja shoppailemassa yhdessä. 20 vuotta kerkesimme asua samassa rapussa ja nyt ollaan vuosi vasta pidetty yhteyttä. On ollut ihanaa aikaa. Voi sanoa, että hän on sydänystäväni 

Vierailija
11/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka monta kertaa. Tänäänkin yksi mies päästi minut ylittämään tien ja kumarsi ja viittoi autossaan kohteliaasti, nauratti pitkän aikaa, oli niin herttainen ele. 

Kumarsi autossaan?

Vierailija
12/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän aina ilahduttaa toisia sanoin ja teoin. En tiedä piristyvätkö niistä. Mutta valitettavasti kukaan ei ole piristänyt minua. 

Olet sydämellinen ja ihana! <3

Vierailija
13/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla erosuruissa allapäin ja itsetunto pskana. Kävelyllä kauppaan tuli vastaan varmaan hieman hönössä oleva mies, joka katsoi mua ja aidosti ilahtuneen oloisena totesi vaan että "ootpa kaunis!". Tuli ihan oikeaan kohtaan silloin.

Sit kerrostalossani asustelee mummeli, jota ilmeisesti poikansa käy auttelemassa. Kerran tarpoin rappusia ylös ja he tuli vastaan. Mies katsoi mua oikein kiehtoutuneen näköisenä ja totesi "oo katso äiti, miten ihana nainen, mistäköhän minä tuollaisen löytäisin" 😂 

Perästä kuului vielä "no huhhuh" 😂.

Harmittaa kun oon niin huono tajuamaan tälläsiä, olis pitänyt sanoa että asun tossa yläpuolella, sieltä löydät.

Vierailija
14/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS:n juttu Feier Fanista oli alavireinen mutta Youtubesta löysin hänen musiikkiaan. Joku kitaravideo oli kuvattu luultavasti Hietaniemestä syksyn aikaan!

Vierailija
15/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mm ptsd ja dissosiaatiota.

Kerran olin matkustamassa ja kohtaus iski päälle kun joku mies alkoi uhkaavaksi, painelin ulos bussista enkä tiennyt yhtään missä oon, hallusinoin jopa. Sit kun aloin tajuta tilanteen ja itkeskelemään niin joku mies tuli kysymään mikä hätä. Selitin parhaani mukaan vaikka olin sekava ja itkuinen. Hän antoi mulle rahaa, että pääsen kotiin ja lähti vielä saattamaan ja katsoi että pääsen oikeaan bussiin.

Palautti uskoa ihmiskuntaan, tuo mies oli ihan enkeli, en mä siinä tilassa olis osannut toimia mitenkään enkä tosiaan tiedä mihin olisin päätynyt ja miten.

Toivottavasti saa paljon hyvää elämäänsä, tällaisia tarvittais lisää täällä.

Vierailija
16/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulintu tuli ikkunan alle laulelemaan.

Vierailija
17/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keski-ikäinen nainen oikein riensi auttamaan minua keskustassa rappusissa lastenvaunujeni kanssa.

Tunsin siitä todella lähimmäisen rakkautta.

Eräänä talvena jäin autollani kiinni ojaan melkoisen korvessa olevalla tiellä, onnekseni kaksi miestä sattuivat sopivasti tulemaan pilkiltä kävellen sillä tiellä ja tekivät kovan työ auttaessaan autoni pois ojasta.Se oli aikaa,jolloin minulla ei ollut kännykkää,joten pulassa olisin ollut ilman apua.

Jälestä päin olen ihmetellyt keitä nämä miehet olivat ja kuinka he olivat kävellen ,koska siellä lähellä ei asu ketään.

He todella pelastivat päiväni.

Vierailija
18/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetin kaunis kassaneiti toivotti hyvää päivänjatkoa. Lähdin sydän pamppaillen kotiin 👍 Ei se paljon tarvi kun mieli piristyy 🤗

M39

Vierailija
19/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin.  Mulla ilmoitus seksitreffit sivustolla puhelin seksistä.  Kahden tuntemattoman kanssa harrastin ja laukesin tänään

Vierailija
20/22 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina kehut, vaikka ne eivät olisi tottakaan, kohteliaisuudet, kiitokset ja hymyt piristävät päivää. Mikä sen ihanampaa. Hyvä mieli tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan