Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä paljon tatskattu nainen, oletko huomannut saavasi vähemmän miehiä tai huonolaatuisempia miehiä tatskojen jälkeen?

Vierailija
06.08.2026 |

Miten on

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. AP:n kaltaiset sekopäähihhulit ovat pysyneet kaukana, joten miesten taso on noussut aivan valtavasti. 

Vierailija
22/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi kaulassa, rinnassa, jaloissa tai käsissä -> ei jatkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavani miehiä? Onko tää jotain kalastusta vai, jossa määrä ja koko ratkaisee? Taas joku äijä projisoi omaa köyhää maailmankatsomustaan naisiin. Että kun on paljon kaatoja ja "laadukkaita" niin elämä on hyvää ja miehuus kukoistaa.

Mulla on jo aviomies, ja sinua ja tätä miestä ei voi millään tasolla edes verrata. Oikea miesten mies!

Vierailija
24/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi kertoo alhaisesta tasosta.

Vierailija
25/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi romahduttaa naisen markkina-arvon. Ei kannata ottaa tatuointia, ei pääse hyviin naimisiin.

Tulepas jo pois sieltä 1800-luvulta.

Vierailija
26/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin. AP:n kaltaiset sekopäähihhulit ovat pysyneet kaukana, joten miesten taso on noussut aivan valtavasti. 

Samaa mieltä!

Vierailija
27/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, joo, niin varmaan. Vähän sama juttu kuin lihavat naiset jotka aina "sattumalta" pitävät afrikkalaisia miehiä komeampina ja haukkuvat suomalaisia miehiä rumiksi ja junteiksi.

Vierailija
28/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele paljon tatuoitu.

Tatuoitu ihoni on piilossa niin kauan kuin on t-paita ja shortsit päällä. Kun vaatteet vähenee siitä, ei paljon muuta näykään kuin tatuoitua ihoa. Jollei ole nähnyt minua uima-asussa tai vaihtamassa vaatteita tms., ihmisillä ei ole hajuakaan, että olen tatuoitu. Parisuhdemarkkinoilla en mainosta asiaa, mutta kerron kyllä, jos kysytään 

Vierailija
29/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele paljon tatuoitu.

Tatuoitu ihoni on piilossa niin kauan kuin on t-paita ja shortsit päällä. Kun vaatteet vähenee siitä, ei paljon muuta näykään kuin tatuoitua ihoa. Jollei ole nähnyt minua uima-asussa tai vaihtamassa vaatteita tms., ihmisillä ei ole hajuakaan, että olen tatuoitu. Parisuhdemarkkinoilla en mainosta asiaa, mutta kerron kyllä, jos kysytään 

Yök.

Vierailija
30/30 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Olen saanut juuri sellaisia kuin haluan eli tatuoituja miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme