Sinä paljon tatskattu nainen, oletko huomannut saavasi vähemmän miehiä tai huonolaatuisempia miehiä tatskojen jälkeen?
Kommentit (30)
Tatuointi kaulassa, rinnassa, jaloissa tai käsissä -> ei jatkoon
Saavani miehiä? Onko tää jotain kalastusta vai, jossa määrä ja koko ratkaisee? Taas joku äijä projisoi omaa köyhää maailmankatsomustaan naisiin. Että kun on paljon kaatoja ja "laadukkaita" niin elämä on hyvää ja miehuus kukoistaa.
Mulla on jo aviomies, ja sinua ja tätä miestä ei voi millään tasolla edes verrata. Oikea miesten mies!
Tatuointi kertoo alhaisesta tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi romahduttaa naisen markkina-arvon. Ei kannata ottaa tatuointia, ei pääse hyviin naimisiin.
Tulepas jo pois sieltä 1800-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. AP:n kaltaiset sekopäähihhulit ovat pysyneet kaukana, joten miesten taso on noussut aivan valtavasti.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. AP:n kaltaiset sekopäähihhulit ovat pysyneet kaukana, joten miesten taso on noussut aivan valtavasti.
Heh, joo, niin varmaan. Vähän sama juttu kuin lihavat naiset jotka aina "sattumalta" pitävät afrikkalaisia miehiä komeampina ja haukkuvat suomalaisia miehiä rumiksi ja junteiksi.
Määrittele paljon tatuoitu.
Tatuoitu ihoni on piilossa niin kauan kuin on t-paita ja shortsit päällä. Kun vaatteet vähenee siitä, ei paljon muuta näykään kuin tatuoitua ihoa. Jollei ole nähnyt minua uima-asussa tai vaihtamassa vaatteita tms., ihmisillä ei ole hajuakaan, että olen tatuoitu. Parisuhdemarkkinoilla en mainosta asiaa, mutta kerron kyllä, jos kysytään
Vierailija kirjoitti:
Määrittele paljon tatuoitu.
Tatuoitu ihoni on piilossa niin kauan kuin on t-paita ja shortsit päällä. Kun vaatteet vähenee siitä, ei paljon muuta näykään kuin tatuoitua ihoa. Jollei ole nähnyt minua uima-asussa tai vaihtamassa vaatteita tms., ihmisillä ei ole hajuakaan, että olen tatuoitu. Parisuhdemarkkinoilla en mainosta asiaa, mutta kerron kyllä, jos kysytään
Yök.
En ole huomannut. Olen saanut juuri sellaisia kuin haluan eli tatuoituja miehiä.