Sinä paljon tatskattu nainen, oletko huomannut saavasi vähemmän miehiä tai huonolaatuisempia miehiä tatskojen jälkeen?
Kommentit (30)
Joskus täällä puhuttiin että tatskanaisilta saa kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti piti paikkansa ysärillä.
Tatskahörhö sekoilee taas. Edellinen trollausketju taidettiin jo poistaa? Toivottavasti saat pian apua mielenterveysongelmiisi.
Miksi pitäisi saada paljon miehiä? Yhdessä on tarpeeksi.
Miehet jotka innostuu on sitten jotain bensa lenkkareita.
En ole koskaan saanut miestä, aina ollut teille täysin ilmaa. N37
No jaa.. Mies tienaa 150k vuodessa ja itse en tee mitään elannon eteen. On varaa uusiin,hienompiin tatskoihin :D
Ei ole tatuointeja. En usko että muutama laadukas pieni tatuointi kaataa keski-ikäisenä tutustumista, välttämättä. Huonot kyllä voivat.
Hyvin näyttää ainakin jossain Love Islandissa tatskatut naiset miehiä saavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti piti paikkansa ysärillä.
Ei varmasti pitänyt.
Samantasoisia paskoja miehiä kaikki ovat aina olleet, joten tatuoinneillani ei ole mitään ratkaisevaa merkitystä.
Mulla ei ole kuin kolme tatskaa ja ne on vähän piilossa vaatteiden alla. En ole niitä erikseen tuonut esiin.
Ihan omista paskoista miesvalinnoista johtui että miehet oli mitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu nainen🤮
Millään muotoa en edellytäkään sinulta minkäänlaista fiksuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näyttää ainakin jossain Love Islandissa tatskatut naiset miehiä saavan.
Se onkin sitä tosielämää, eikö?
Miehet, joista mä oon kiinnostunut, tykkäävät tatuoinneista. Myös musiikkimaku on samansuuntainen. Paljoo kiinnosta muiden miesten mielipiteet. Kauhistelkoon keskenään
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut miestä, aina ollut teille täysin ilmaa. N37
Kananttaisi osoittaa jonkinmoista kiinnostusta, niin mahdollisuudet miehen saamiseen paranevat.
Tatuointi romahduttaa naisen markkina-arvon. Ei kannata ottaa tatuointia, ei pääse hyviin naimisiin.
Paljon tatskattu nainen saa paljon tatskattujen jätkien seuraa.