Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin alkaa suhteeseen jos ei ole lääpällään toiseen?

Vierailija
06.08.2026 |

Olen +30 nainen ja ollut sinkkuna yli 10 v. Minulla on ollut aika korkeat standardit mahdollisen kumppanin suhteen. 

Olen tavannut muutama viikko miehen, johon olen melko ihastunut. En umpirakastunut, vaan melko ihastunut. Hän on monilla tavoilla unelmieni mies: samat arvot, samankaltainen hieman valtavirrasta poikkeava elämäntyyli, rauhallinen, empaattinen. Vahvuutemme ja heikkoutemme sopivat hyvin yksiin. 

Ainoa asia joka mietityttää on fyysinen vetovoima sekä muutamat "pikkuasiat" jotka tuntuvat ärsyttävän minua. Ei ole niin etteikö fyysistä vetovoimaa olisi, sitä kyllä on, mutta ei niin paljon kuin olen joskus jotain toista (muuten sitten itselleni epäsopivaa) miestä kohtaan tuntenut. Hän on komea, mutta ei täysin omaa tyyppiäni. Hän on mallimaisen / poikamaisen komea, itse taidan pitää enemmän "metsurimaisesta", kulmikkaammasta komeudesta. 

Ja pikkuasiat ovat sellaisia kuin vaikka huono ryhti istuessa. 

Tiedän etten todellakaan ole itsekään täydellinen. Kuitenkin tuntuu että hän on tosi ihastunut eikä näe vikojani. Sekin vaivaa, että ihastumisen tasot on erit. Se tuntuu kiusalliselta. 

Olen ollut niin pitkään sinkkuna, että olen ymmärtänyt ettei unelmieni miestä ole. Että ei ole miestä joka "täyttäisi täydellisesti kaikki toiveeni". Jos henkisesti natsaa, fyysisesti ei. Ja toisinpäin. Olen nähnyt tämän lukemattomia kertoja. Vaihtoehtoni ovat tehdä kompromisseja tai olla mahdollisesti tai jopa todennäköisesti koko loppuelämä yksin. 

En halua olla loppulämääni yksin. Voin olla, siitä ei ole kiinni, mutta en vain halua. 

Onko väärin ryhtyä suhteeseen miehen kanssa johon ei ole umpirakastunut, mutta jota pitää itselle hyvänä elämänkumppanina? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, pitkien jaaritteluprovojen kirjoittelija iski jälleen.

Ihan mielenkiinnosta, mikä tässä aloituksessani tuntuu provosoinnilta?

Ap

Vierailija
22/26 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä seurannut tuttavan edesottamuksia ja sanoo myös ettei ole rakastunut. Mutta ihmeen sinnikkäästi se silti yrittää täysin menetetyn oloisen rappiotapauksen kanssa. Ehkä vähän valehtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinusta. Kuinka paljon käyt dopamiinilla ja osaatko olla yliajattelematta. Luultavasti kyllästyt muutaman vuoden päästä ja pistät poikki. Mutta voihan se olla ihan kivaa ennen sitä.

Vierailija
24/26 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sinusta. Kuinka paljon käyt dopamiinilla ja osaatko olla yliajattelematta. Luultavasti kyllästyt muutaman vuoden päästä ja pistät poikki. Mutta voihan se olla ihan kivaa ennen sitä.

Tätä en kyllä haluaisi... Jos suhde ei ota tuulta siipiensä alle tai en koe jotain oivallusta suuntaan tai toiseen muutaman kuukauden sisään, lopetan suhteen kaiken varalta

Ap

Vierailija
25/26 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä provoilla haettiin sitä että vain suhteet jotka alkavat megalomaanisella kuplivalla tunteella toimivat.

Newsflash: Toimivat 1-3 vuotta 

Vierailija
26/26 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala suhteeseen vaan odota että kosii. Kuulostaa, että häntä ei kannata laskea vapaaksi. 

Kemia ja lääpällään olo eivät ole takeita mistään. Ne ovat tunteita. Käytä järkeäsi ja odottele rauhassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan