Hjallis Harkimo naimisiin lauantaina
Iltalehden tietojen mukaan Liike Nytin puheenjohtajan ja Jasmine Pajarin häitä vietetään lauantaina Sipoossa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/75f29d32-6355-4145-bd16-22bd32ad4…
Harkimolle, 72, avioliitto on kolmas, Pajarille, 38, toinen.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi Jasmine tahtoo naimisiin Hjalliksen kanssa, mutta sitä en ymmärrä miksi Hjallis meni kosimaan?
Saa siitä nuoren emännän itselleen loppuelämäksi.
Osallistuukohan Jasminen isä Altaf häihin?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista haluaisi olla tuon naisen tilalla.
Pääsee kyllä rikkaisiin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa nuoren naisen tulevaan suruun !
Eikös hänen edellinenkin aviomiehensä kuollut, oli joku vanha gubbe sekin
Ja sen kanssa suhde oli alkanut, kun äijä oli 53 ja Jassu 19. 🤢
Hyi hemmetti!
Jos hän halusi jo nuorena naimisiin että sai suomalaisen sukunimen?
Menevätkö he Sipoon kirkossa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
En ymmrrä miks pitää naimisiin mennä, ei se Jasmine mitään peri kumminkaan. Tossa Hjalliksen iässä ja nuorempiakin on jo nukkunut ikiuneen.
Menee vähemmän veroa, jos testamenttaa jotain eli kyllä voi periä.
Vierailija kirjoitti:
Osallistuukohan Jasminen isä Altaf häihin?
Eivät taida olla hirveästi tekemisissä, isä ei oikein hyväksy noita Jasminen pappa-avioliittoja.
Hieno uutinen. Onnea nuorelle parille.
Uskon, että Jasminille on tärkeää myöteinen kumppanuus ja perheyhteisö, ei niinkään villi sexi.
He ovat fiksuja ihmisiä, joten miksi kritisoida heidän ratkaisujaan.
Jasmine on fiksu ja maanläheinen ihminen, kuten Hjalliskin. Ystävällisiä molemmat.
Jasminen kasvimaa viikko sitten:
Vierailija kirjoitti:
Menevätkö he Sipoon kirkossa naimisiin?
Isä kertoo lehdessä, että Jasmine sai islamilaisen kasvatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Naisena vaikea päästä tähän kiinni, muuta kuin sitä kautta, että poikkeustapauksia löytyy aina. Olen 13 vuotta Jasminia vanhempi, mutta en pysty tuntemaan vetoa Hjalliksen ikäisiin miehiin. Dannyn Helmi, "seuraneiti" (lue: avopuoliso) oudoksuttaa vielä enemmän. Miehille toki mukavaa, kun on hyvännköinen nuori nainen. Jasmin on niin kaunis ja fiksu, että saisi kyllä myös nuoremman ja rikkaan miehen, jos olisi vain ja ainoastaan rahasta kyse.
Tosiasian on kun mies on kuuluisa ja rikas niin silloin iällä ei väliä voi vaikka olla 50v mies vanhempi.
Nainen saa siinä sivussa kuuluisuutta ja näkyvyyttä.
Aina löytyy duunii.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Onnea heille. Hjallis on aina ollut herrasmies ja kohtelias sekä hyvätapainen. Ja erittäin perhekeskeinen. Jasminilla onnea kun löysi noin hyvän miehen.
Kohtelias ja hyvät tavat voi olla, mutta mitä perhekeskeisyyttä se on, että vaimot ja tyttöystävät vaihtuu lennosta ja usein ja aina on vaan nuorempi tyttö rinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi Jasmine tahtoo naimisiin Hjalliksen kanssa, mutta sitä en ymmärrä miksi Hjallis meni kosimaan?
Onhan nuori ja nätti morsian varmasti ihan unelmien täyttymys vanhalle vaarille. Äkkiä vaan kaupat kiinni ennen kuin morsian peruu.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Jasminille on tärkeää myöteinen kumppanuus ja perheyhteisö, ei niinkään villi sexi.
He ovat fiksuja ihmisiä, joten miksi kritisoida heidän ratkaisujaan.
Hyvin voi myös kiintyä materiaan. Merenrantapaikka, meri, uima-allas ja kasvimaa kelpaisivat monelle naiselle. Myöntäkää vaan. Ja sitten tosiaan tuo suomenruotsalainen perheyhteisö, isot perhejuhlat, ravut ja juhannukset, ja perheen läheisyys tuntuvat varmasti hyvältä, kun toisella on rikkonainen sukutausta maa han muu ton vuoksi. Ja Hjallis on tosiaan mukava, olen kerran tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Jasmine Pajari on sellainen narsistinen nuori esittäjä nainen, hän esittää, että on kiinnostunut Hjalliksesta, todellisuudessa hän on kiinnostunut hänen rahoistaan. Tulette näkemään, että liitto ei kestä. Jasmin ei halua olla vanhan miehen kanssa, on vähän aikaa naimisissa ja sitten tuleekin ero, tulette näkemään.
Olihan se kauan sen Pajarinkin kanssa, 13 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Jasmine Hjalliksen kanssa, jos tämä olisi köyhä duunari tai eläkeläinen?
No ei olisi. Tuskin olisi näkevinään.koko ukkoa.
Tämän ymmärtää myös Hjallis. Se nainen on hänen elämässään vain siksi, koska hän on julkkis, jolla on rahaa ja omaisuutta.
Niin onko se sitten oikeaa rakkautta???
Siinä vaiheessa jos ja kun Hjalliksella alkaa muisti huononemaan, Donna ottaa rahat ja juhlii...
Aivan. Ukko hoitokotiin ja akka bilettämään ja etsimään uusia höynäytettäviä pappoja.
Onhan tuo aika sikke piirre hamuta 30 vuotta itteään vanhempia rinnalleen. Tietty status ja tulotaso vetää joitain puoleensa kuin mesi kimalaisia.
Ei haluta itse nähdä sitä vaivaa, että rakennetaan yhdessä yritys ja/tai kotitalo tyhjästä. Valmiina pitää saada kaikki. Heti tänne mulle nyt. Tosin se vanha ruotsalainen sohva ei kelvannut, ei ollut enää muodikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Jasmine Hjalliksen kanssa, jos tämä olisi köyhä duunari tai eläkeläinen?
No ei olisi. Tuskin olisi näkevinään.koko ukkoa.
Tämän ymmärtää myös Hjallis. Se nainen on hänen elämässään vain siksi, koska hän on julkkis, jolla on rahaa ja omaisuutta.
Niin onko se sitten oikeaa rakkautta???
Siinä vaiheessa jos ja kun Hjalliksella alkaa muisti huononemaan, Donna ottaa rahat ja juhlii...
Aivan. Ukko hoitokotiin ja akka bilettämään ja etsimään uusia höynäytettäviä pappoja.
Onhan tuo aika sikke piirre hamuta 30 vuotta itteään vanhempia rinnalleen. Tietty status ja tulotaso vetää joitain puoleensa kuin mesi kimalaisia.
Ei haluta itse nähdä sitä vaivaa, että rakennetaan yhdessä yritys ja/tai kotitalo tyhjästä. Valmiina pitää saada kaikki. Heti tänne mulle nyt. Tosin se vanha ruotsalainen sohva ei kelvannut, ei ollut enää muodikas.
Ei tuu hyvää instakontenttii, jos 90-luvun tyylinen riemunkirjava sohva vilahtaa kulisseissa. Johan se oli jonnekin kellariin siivottu.
Ohis:
Miten muuten sohva-erimielisyyksistä arvaakaan aina liiton kohtalon. Meillä minä valitsin sohvan, ja erossa se jäi mulle, ei kelvannut miehelle enää, kun ei ollut pakko sietää sitä. Mun tytär vaihdatti miehensä nahkasohvat muodikkaaseen halpissohvaan, joka ei kauaa kestänyt. No ei kestänyt liittokaan.
Hjallis on kunnon mies. Vie naisensa myös vihille. 💑