Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta lähemmäs 5 vuotta aikaa

Vierailija
17.09.2023 |

Kertaakaan ei ole tullut sellainen olo että haluaisin olla parisuhteessa. Seksiäkään en ole harrastanut kuin yhden kerran tänä aikana. Kuinkahan poikkeuksellinen olen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi. Vaikka omastani on reilu 2 vuotta, on samat fiilikset. Seksiäkin vähän ja harvoin.

Vierailija
2/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla erosta neljä vuotta, seksiä ei kertaakaan sinä aikana, eikä muuten kolmeen vuoteen ennen eroakaan. Parisuhteeseen en usko enää ollenkaan, kiitos ex-miehen, mutta ehkä jotain sutinaa vois pikkuhiljaa muuten kehitellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin viimeisimmästä "säädöstä" alkaa olemaan 5 vuotta aikaa. Vasta tässä hiljattain on tullut sellainen olo, että haluan löytää jonkun. Ja mikä parasta, se joku josta haaveilen ei enää ole tämä säätöni. En tiedä vielä kuka, mutta toivottavasti se selviää kun alan deittailemaan.

Vierailija
4/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän annoit infoa.

Jos olet yli 60-vuotias niin tuo on aika normaalia.

Kolmekymppiselle tuo ei ole normaalia.

Vierailija
5/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidaanlutkat <3

Antero 67

Vierailija
6/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän annoit infoa.

Jos olet yli 60-vuotias niin tuo on aika normaalia.
Kolmekymppiselle tuo ei ole normaalia.

Sitten ne perustelut.

Vierailija
7/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia naisille.

Vierailija
8/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä pidempi aika erosta.

Ei sexiä kertaakaan.

Vierailija
9/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun erosta on vielä vähän pitempi aika.

Oltiin yhdessä parikyt vuotta, noin puolet siihenastisesta elämästä.

En usko että haluan aloittaa enää mitään räpellystä.

Olen tottunut viimein olemaan itsekseni.

Yksinelämisessä on omat hyvät ja huonot puolensa. Olen todennut että monet naiset elävät vielä surkeampien ukkojen kanssa. Ovat siinä vaan kuin tervassa molemmat tympääntyneitä, mutta ei uskalleta erota.

Syitä yhteiselon jatkamiseen on mitä uskomattomimpia.

Ei kiitos enää. Onneksi pidin pääni enkä suostunut tekemään lapsia. Nyt ei ole enää pakko olla tekemisissä.

10/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierestä seurannut kirjoitti:

Ihan normaalia naisille.

Myös miehille.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jäädään vielä vuosiksi haaveilemaan siitä entisestä ja odottamaan jatkoa, kunnes sitten jossain vaiheessa herätään ja selviää, että toinen on jo saanut lapsiakin uudessa suhteessaan. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Vierailija
12/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta kolme vuotta, seksi loppui suhteessa jo muutama vuosi ennen sitä. En ole sen jälkeen ollut kenenkään kanssa, enkä varmasti tule enää koskaan olemaan. Seksuaaliset halut nollassa ja parisuhdehalut pakkasella. Viihdyn hyvin yksin, enkä kaipaa miestä nurkkiin pyörimään. N61

13/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein jäädään vielä vuosiksi haaveilemaan siitä entisestä ja odottamaan jatkoa, kunnes sitten jossain vaiheessa herätään ja selviää, että toinen on jo saanut lapsiakin uudessa suhteessaan. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Mummot ovat viisaita koska mummon suusta tämäkin lause:

"Ei nukkuvan kissan suuhun hiiret juokse"

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on jotenkin kummasti käynyt näin, en ole päässyt irti miehestä. Vaikka toisaalta itse puuhasin jatkuvasti välirikkoa ja tiesin kaiken aikaa, että minun on parempi ilman häntä. Kun sitten pääsin eroon, en päässytkään. Hänen pitäisi tavoitella minua ja tarjota minulle kaikki, josta sitten ottaisin itselleni sopivat osat. Miksi hän on niin pönttö, ettei tuota tajua? Saisi minusta parhaat palat. Sen sijaan muutti pienelle paikkakunnalle vähän yksinkertaisen naisen kanssa, jota pettää, miltä pettämiseltä nainen ummistaa silmänsä kun mies on niin i-ha-na.

Hienoa toimintaa kaikilta osapuolilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi