Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman liivejä julkisella paikalla kesäaikaan

Vierailija
06.08.2026 |

Oletko kulkenut/kuljetko julkisella paikalla esimerkiksi kaupassa, lenkillä tai kaupungilla kesäaikaan ilman rintaliivejä? Jos olet, niin mikä on ollut syy? Käytännöllisyys, mukavuus, huomionhaku vai mikä? Itse en voisi olla koon vuoksi, mutta ruokakaupassa ja kadulla on tullut vastaan tänä kesänä useampia, pääasiassa nuorempia naisia ilman liivejä ja mietin että onko kyseessä joku trendi vai mikä? Ja selvyyden vuoksi vielä, en erityisesti tuijottele tai ole muuten kiinnostunut, mutta väkisinkin joskus tähän kiinnittää huomiota.

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus menen liivejä. En ole miettinyt asiaa sen enempää, koska minulla on...... ELÄMÄ

Vierailija
62/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä liivejä.T.Pertti 67v

En minäkään. T. Pentti 67v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihanko oikein huomionhaku. On niitä tehokkaampiakin tapoja saada huomiota, kuin odottaa jonkun sattumalta huomaavan, että on vaatteiden alla alasti. 

Vierailija
64/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pidä liivejä vaikka isot tissit. Olen feministi 

Vierailija
65/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän liivejä koska arvostan itseäni joten en halua että nännini näkyy koko kansalle.

Oletpa itsekäs!

M 56

Vierailija
66/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä liivejä.T.Pertti 67v

Onneksi.olkoon Pentti 67 v, olet rohkea.

Vierailija
67/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en käytä liivejä, mutta kauppaan ja yleensäkin ihmisten ilmoille mennessä. Talvisin en kauppaan mennessä laita, koska takki peittää riittävästi. Kesäisin en ole unohtanut pukea liivejä.

Talvella olen joskus unohtanut vaihtaa pieruverkkarit parempiin housuihin kaupassa käydessä, mutta tuskin muut ovat huomanneet, kun takki on sen verran pitkä. En välitä muiden pukeutumisista ja tuntuu oudolta, että muut välittäisivät kovinkaan paljon minun pukeutumisesta. Tällainen keski-iän ylittänyt nainenhan on muutenkin aika näkymätön.

Vierailija
68/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintaliivejä oikeastaan koskaan; kaapissa ei taida nykyisin edes olla yksiäkään. Haluan pystyä hengittämään vapaasti ilman ylimääräistä puristusta rintakehällä. En myöskään halua ärsyttää ihoani tekokuituisilla kankailla enkä heikentää nestekiertoani tarpeettomasti. Mukavuus- ja terveyssyistä siis jatkuvasti ilman rintsikoita. Myönnän kyllä, että jotkut vaatteet istuisivat paremmin niiden kanssa. Viime vuonna sain joskun mielenhäiriön ja kävin sovittelemassa. Tuntuivat niin pahoilta, että tulin nopeasti järkiini.

Vierailija
69/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on selvästi jonkun pervopertsan provoiluja ja yritystä saada naiset jättämään rintsikat pois, että ru n kk a rit saavat mehustella housuihinsa katsoessaan naisten vapaina hytkyviä tissejä. 

Vierailija
70/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä pidä liivejä vaikka isot tissit. Olen feministi 

Kiitos, kerrankin olemme samaa mieltä jostakin!

T. Sovinisti 

Vierailija
71/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö usko, että nainen voi arvostaa mukavuutta ja terveyttä? Ihan siis käytännössä jättämällä inhottavan vaatekappaleen käyttämättä?

Vierailija
72/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käyttää rintaliivejä vaikka isot tissit. Käytän löysiä puseroita, joten ei pitäisi haitata. Kuka edes kohdistaa katseensa toisen rintoihin?

Vierailija
73/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö usko, että nainen voi arvostaa mukavuutta ja terveyttä? Ihan siis käytännössä jättämällä inhottavan vaatekappaleen käyttämättä?

Mä olen isorintainen nainen enkä todellakaan pitäisi mukava kulkea julkisesti ilman liivejä. Haluan kunnon tuen raskaille rinnoille. Oikean kokoiset liivit eivät ole inhottavat.

Vierailija
74/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään lähteä kotiovesta ulos ilman liivejä edes roskia viemään.

Vierailija
75/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Miksi?

Vierailija
76/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen isorintainen nainen enkä todellakaan pitäisi mukava kulkea julkisesti ilman liivejä. Haluan kunnon tuen raskaille rinnoille. Oikean kokoiset liivit eivät ole inhottavat.

Isorintaisena olen mieluummin  ilman rintsikoita niin paljon kuin mahdollista. Ostan rintsikat liivikaupasta työntekijöiden avulla, joten ovat kyllä sopivat. Silti ilman mukavampi olo. Eri

Vierailija
77/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Miksi?

En ole tuo jolta kysyit, mutta en mene mäkään ovesta ulos ilman liivejä. Mä en halua, että kukaan näkee mua ilman liivejä. Mulla on oikeasti isot ja raskaat rinnat enkä halua muiden näkevän mua ilman liivejä. 

Vierailija
78/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikankin kokoisissa liiveissä pitää olla napakkuutta, kehon ympäri menevä nauha, paikallaan pysyvät olksimet jne. Nämä kaikki tuntuvat pahoilta, vaikka siis olisivat "oikean kokoiset". Minulla ei tosin ole jättirintoja vaan vain ihan tavalliset n. kokoa 75 C. 

Vierailija
79/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena olen mieluummin  ilman rintsikoita niin paljon kuin mahdollista. Ostan rintsikat liivikaupasta työntekijöiden avulla, joten ovat kyllä sopivat. Silti ilman mukavampi olo. Eri

No se on sun mielipiteesi. Nyt oli kyse julkisesti kulkemisesta joten kuljetko julkisesti ilman liivejä?

Vierailija
80/170 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt valitusta, että rintsikat kiristävät ja puristavat ja aiheuttavat närästystä ja ovat epämukavat ja läpäti lää. Rintaliiveihin tottuu. NIiden pitää olla tiukat ja tukevat, jotta ne tekevät tehtävänsä. Hengittäminen  - jopa syvään hengittäminen - sujuu aivan vaivatta, koska rintaliivithän JOUSTAVAT. Ainoa mikä ottaa kipeää on se, kun joskus kaarituet kiilautuvat ulos vanhoista rintsikoista ja alkavat raapia rintalastaa. 

Olen sitä mieltä, että rintsikoista epämukavina valittajat ovat läskejä ja ryhdittömiä, jotka eivät osaa hengittää oikein muutenkaan. Ja rintaliivit ovat eduksi, koska ne tekevät siluetista esteettisemmän, tukevat vartaloa ja parantavat ryhtiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan