Ilman liivejä julkisella paikalla kesäaikaan
Oletko kulkenut/kuljetko julkisella paikalla esimerkiksi kaupassa, lenkillä tai kaupungilla kesäaikaan ilman rintaliivejä? Jos olet, niin mikä on ollut syy? Käytännöllisyys, mukavuus, huomionhaku vai mikä? Itse en voisi olla koon vuoksi, mutta ruokakaupassa ja kadulla on tullut vastaan tänä kesänä useampia, pääasiassa nuorempia naisia ilman liivejä ja mietin että onko kyseessä joku trendi vai mikä? Ja selvyyden vuoksi vielä, en erityisesti tuijottele tai ole muuten kiinnostunut, mutta väkisinkin joskus tähän kiinnittää huomiota.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
En pidä liivejä.T.Pertti 67v
En minäkään. T. Pentti 67v
Vai ihanko oikein huomionhaku. On niitä tehokkaampiakin tapoja saada huomiota, kuin odottaa jonkun sattumalta huomaavan, että on vaatteiden alla alasti.
En ikinä pidä liivejä vaikka isot tissit. Olen feministi
Vierailija kirjoitti:
Käytän liivejä koska arvostan itseäni joten en halua että nännini näkyy koko kansalle.
Oletpa itsekäs!
M 56
Vierailija kirjoitti:
En pidä liivejä.T.Pertti 67v
Onneksi.olkoon Pentti 67 v, olet rohkea.
Kotona en käytä liivejä, mutta kauppaan ja yleensäkin ihmisten ilmoille mennessä. Talvisin en kauppaan mennessä laita, koska takki peittää riittävästi. Kesäisin en ole unohtanut pukea liivejä.
Talvella olen joskus unohtanut vaihtaa pieruverkkarit parempiin housuihin kaupassa käydessä, mutta tuskin muut ovat huomanneet, kun takki on sen verran pitkä. En välitä muiden pukeutumisista ja tuntuu oudolta, että muut välittäisivät kovinkaan paljon minun pukeutumisesta. Tällainen keski-iän ylittänyt nainenhan on muutenkin aika näkymätön.
En käytä rintaliivejä oikeastaan koskaan; kaapissa ei taida nykyisin edes olla yksiäkään. Haluan pystyä hengittämään vapaasti ilman ylimääräistä puristusta rintakehällä. En myöskään halua ärsyttää ihoani tekokuituisilla kankailla enkä heikentää nestekiertoani tarpeettomasti. Mukavuus- ja terveyssyistä siis jatkuvasti ilman rintsikoita. Myönnän kyllä, että jotkut vaatteet istuisivat paremmin niiden kanssa. Viime vuonna sain joskun mielenhäiriön ja kävin sovittelemassa. Tuntuivat niin pahoilta, että tulin nopeasti järkiini.
Nää on selvästi jonkun pervopertsan provoiluja ja yritystä saada naiset jättämään rintsikat pois, että ru n kk a rit saavat mehustella housuihinsa katsoessaan naisten vapaina hytkyviä tissejä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä pidä liivejä vaikka isot tissit. Olen feministi
Kiitos, kerrankin olemme samaa mieltä jostakin!
T. Sovinisti
Etkö usko, että nainen voi arvostaa mukavuutta ja terveyttä? Ihan siis käytännössä jättämällä inhottavan vaatekappaleen käyttämättä?
En tykkää käyttää rintaliivejä vaikka isot tissit. Käytän löysiä puseroita, joten ei pitäisi haitata. Kuka edes kohdistaa katseensa toisen rintoihin?
Vierailija kirjoitti:
Etkö usko, että nainen voi arvostaa mukavuutta ja terveyttä? Ihan siis käytännössä jättämällä inhottavan vaatekappaleen käyttämättä?
Mä olen isorintainen nainen enkä todellakaan pitäisi mukava kulkea julkisesti ilman liivejä. Haluan kunnon tuen raskaille rinnoille. Oikean kokoiset liivit eivät ole inhottavat.
Ei tulisi mieleenkään lähteä kotiovesta ulos ilman liivejä edes roskia viemään.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen isorintainen nainen enkä todellakaan pitäisi mukava kulkea julkisesti ilman liivejä. Haluan kunnon tuen raskaille rinnoille. Oikean kokoiset liivit eivät ole inhottavat.
Isorintaisena olen mieluummin ilman rintsikoita niin paljon kuin mahdollista. Ostan rintsikat liivikaupasta työntekijöiden avulla, joten ovat kyllä sopivat. Silti ilman mukavampi olo. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Miksi?
En ole tuo jolta kysyit, mutta en mene mäkään ovesta ulos ilman liivejä. Mä en halua, että kukaan näkee mua ilman liivejä. Mulla on oikeasti isot ja raskaat rinnat enkä halua muiden näkevän mua ilman liivejä.
Oikankin kokoisissa liiveissä pitää olla napakkuutta, kehon ympäri menevä nauha, paikallaan pysyvät olksimet jne. Nämä kaikki tuntuvat pahoilta, vaikka siis olisivat "oikean kokoiset". Minulla ei tosin ole jättirintoja vaan vain ihan tavalliset n. kokoa 75 C.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisena olen mieluummin ilman rintsikoita niin paljon kuin mahdollista. Ostan rintsikat liivikaupasta työntekijöiden avulla, joten ovat kyllä sopivat. Silti ilman mukavampi olo. Eri
No se on sun mielipiteesi. Nyt oli kyse julkisesti kulkemisesta joten kuljetko julkisesti ilman liivejä?
En ole ikinä ymmärtänyt valitusta, että rintsikat kiristävät ja puristavat ja aiheuttavat närästystä ja ovat epämukavat ja läpäti lää. Rintaliiveihin tottuu. NIiden pitää olla tiukat ja tukevat, jotta ne tekevät tehtävänsä. Hengittäminen - jopa syvään hengittäminen - sujuu aivan vaivatta, koska rintaliivithän JOUSTAVAT. Ainoa mikä ottaa kipeää on se, kun joskus kaarituet kiilautuvat ulos vanhoista rintsikoista ja alkavat raapia rintalastaa.
Olen sitä mieltä, että rintsikoista epämukavina valittajat ovat läskejä ja ryhdittömiä, jotka eivät osaa hengittää oikein muutenkaan. Ja rintaliivit ovat eduksi, koska ne tekevät siluetista esteettisemmän, tukevat vartaloa ja parantavat ryhtiä.
Kyllä joskus menen liivejä. En ole miettinyt asiaa sen enempää, koska minulla on...... ELÄMÄ