Ilman liivejä julkisella paikalla kesäaikaan
Oletko kulkenut/kuljetko julkisella paikalla esimerkiksi kaupassa, lenkillä tai kaupungilla kesäaikaan ilman rintaliivejä? Jos olet, niin mikä on ollut syy? Käytännöllisyys, mukavuus, huomionhaku vai mikä? Itse en voisi olla koon vuoksi, mutta ruokakaupassa ja kadulla on tullut vastaan tänä kesänä useampia, pääasiassa nuorempia naisia ilman liivejä ja mietin että onko kyseessä joku trendi vai mikä? Ja selvyyden vuoksi vielä, en erityisesti tuijottele tai ole muuten kiinnostunut, mutta väkisinkin joskus tähän kiinnittää huomiota.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän liivejä koska arvostan itseäni joten en halua että nännini näkyy koko kansalle.
En käytä liivejä, koska olen ylpeä rinnoistani.
Darja 25
Ja minä en käytä, koska arvostan itseäni ja omaa mukavuuttani.
Syynä on hajamielisyys 😂 Olen etätyössä, ja poistun kotoa vain lenkille tai kauppaan. Kotona en tietenkään pidä liivejä, ja joskus unohdan laittaa liivit silloinkin kun lähden jonnekin, koska siihen mukavuuteen vaan tottuu. Monesti huomaan tämän vasta kun kävelen autolta kauppaan, mutta enpä siinä vaiheessa enää lähde liivejä hakemaan.
En voisi koskaan poistua kotoa ilman liivejä. Mulla liivittömyys näkyisi heti eikä mitkään vaatteet istu päälle ilman niitä.
Olen 50vuotias ja luovuin rintaliiveistä 30vuotiaana, kun pahensivat närästystä.
Rintani ovat pienet enkä usko että kukaan kiinnittää huomiota.
Muistan kun isorintainen kaveri teki tätä teinivuosina ja ihmettelin miten laittoi kainaloiden jälkeen dödöä myös rintojen alle😄🌛.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän liivejä koska arvostan itseäni joten en halua että nännini näkyy koko kansalle.
Paidoissakin on valinnanvaraa. Omituisen nännit sinulla jos ne aina " törröttää"
Ei siinä mitään outoa ole. Aivan normaalia, että nännit ovat koko ajan näkösällä. Seksissä sitten ovat vielä enemmän törröllään.
En oikein ymmärrä, miten muiden ihmisten pukeutuminen voi liikuttaa jonkun mieltä, itse on ole huomannut ollenkaan. En voi kulkea ilman liivejä rintojen koon takia minäkään, mutta mielelläni kulkisin, sillä jo se itse pukeminen saa kesäaikaan kiemurtelemaan. Olen sitä tyyppiä, jolla laihduttaminenkaan ei vaikuta asiaan vaan rinnat ovat olleet isot ja ala-asteen lopulta lähtien ja liivejä on tullut pidettyä vuosikymmeniä päivittäin. Kotona joskus yritän olla ilman vaikka on vaatteet päällä, mutta tuntuu, että liikkuessa nännit hankautuvat ikävästi paitaan ja siksi olenkin monesti pelkissä pikkareissa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidoissakin on valinnanvaraa. Omituisen nännit sinulla jos ne aina " törröttää"
Ei siinä mitään outoa ole. Aivan normaalia, että nännit ovat koko ajan näkösällä. Seksissä sitten ovat vielä enemmän törröllään.
Kyllä minulla törröttää pahiten kylmällä ilmalla urheiluliiveihin sullottuna. Yhtenä talvena tuli hiihdettyä paljon kovissa pakkasissa ja nännit jotenkin tulehtuivat, kun hankasivat niin pahasti.
Onko muita, jotka on oppineet jo kotona asuessa, että liivit ja muutenkin puetaan heti aamulla päälle ja yövaatteissa ei oleskella? Meillä äiti puki aina heti päällensä ja ei koskaan ollut kotona liiveittä tai ylipäätään alusvaatteisillaan. Opin sillon saman mallin ja nyt tuntuisi oudolta, että en pukisi niitä aamulla ensimmäisenä päälleni ja en osaisi edes olla pelkällä yöpaidalla pitkiä aikoja. Joskus kipeänä saatan olla pidempään ilman.
En mee mutta voisin mennä koska haloo, ei oo mitään rintsikkapakkoa! Mut vaikka mulla olisi liivit niin silti ohuen paidan ja jopa neule/juoksutakki päällä näyttää välillä että ei olisi :D Jostain syystä nännit on mallia näkyvät joten en ala kerrostaa viittä kerrosta vaatetta kesällä plus en käytä topattuja liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, jotka on oppineet jo kotona asuessa, että liivit ja muutenkin puetaan heti aamulla päälle ja yövaatteissa ei oleskella? Meillä äiti puki aina heti päällensä ja ei koskaan ollut kotona liiveittä tai ylipäätään alusvaatteisillaan. Opin sillon saman mallin ja nyt tuntuisi oudolta, että en pukisi niitä aamulla ensimmäisenä päälleni ja en osaisi edes olla pelkällä yöpaidalla pitkiä aikoja. Joskus kipeänä saatan olla pidempään ilman.
Mä rakastan olla kotona ilman liivejä vaikka liiveissä on ihan yhtä mukavaa. Mut on jotenkin seksikkäämpi olo ilman liivejä vaikka yksin asunkin :D
Aina. En käytä niitä ikinä. Ne ovat hirveitä !!!!!!! Ne ovat iljettäviä. Pukeminen vie paljon aikaa, ja niiden riisuminen. Järjetöntä !!!!! Maksavat paljon. Ja niitä ei voi käyttää kovin montaa kertaa, kun pitää jo ostaa uusia. Ja ne olkaimet valahtaa alas !!!!! Ja ne inhottavat kaari tuet !!!!!! Selvästi MIEHEN keksintöjä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Aina. En käytä niitä ikinä. Ne ovat hirveitä !!!!!!! Ne ovat iljettäviä. Pukeminen vie paljon aikaa, ja niiden riisuminen. Järjetöntä !!!!! Maksavat paljon. Ja niitä ei voi käyttää kovin montaa kertaa, kun pitää jo ostaa uusia. Ja ne olkaimet valahtaa alas !!!!! Ja ne inhottavat kaari tuet !!!!!! Selvästi MIEHEN keksintöjä kaikki.
varmasti provoa, mutta epäilen vahvasti että miesten tarpeet on menneet naisten edelle liivien suunnittelussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmasti provoa, mutta epäilen vahvasti että miesten tarpeet on menneet naisten edelle liivien suunnittelussa :D
Miesten tarpeet, eli että naisten nännit ei saa näkyä, koska luolamiesaivot.
No en todellakaan kulje julkisilla paikoilla ilman liivejä. Mulla on isot rinnat ja haluan niille kunnon tuen. En halua rintojen heiluvan kävellessä. Lisäksi paidat ja mekot istuu paremmin, kun on liivit päällä. Isojen rintojen kanssa myös ongelmana rintojen alusten hikoaminen jopa liivit päällä joten se olisi vielä pahempaa ilman liivejä ja iho voi mennä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa jos nännit näkyy?
Miksi mietit tuntemattomien liivejä tai liivittömyyttä? Ihan oikeasti nyt. Miehet kulkee tuolla ilman paitaa.
Kyllä joskus menen liivejä. En ole miettinyt asiaa sen enempää, koska minulla on...... ELÄMÄ
Tuo kommenttihan oli vastaus vihaajalle, joka kuvasi että itseään arvostavat ihmiset kyllä
käyttävät rintaliivejä. Muut ovat huonompia. Kyllä siihen minusta voi kommentoida huomauttamalla ettei kaikki elä sellaisessa maailmassa.