Näin 40v miehenä minua kiinnostaa deittimielessä naiset jotka kykenevät raskautumaan eli ovat hedelmällisiä
Ja luulen että 10v päästä sama homma. Eli ei järkeä jos ei voi tiineyttää naista kun ollana yhdessä.
Kommentit (21)
Tsuku tsuku lähdetään, sanoi sun junasi mennessään ohi.
Varmasti. Miehethän on aina niin innoissaan maksamassa elatusmaksuja.
Eli suomeksi haluat perustaa perheen. Miksi kiertoilmaus?
Oot liian vanha. Isäksi ei sovi enää yli 35-vuotias pappa. Lapsesta tulee sairas tai vammainen.
Ongelma on vain se etteivät ne naiset ole kiinnostuneet sinusta nyt, eivätkä 10 vuoden päästä. Olet liian vanha.
Yli 40-v nainen voi myös raskautua, vaikka aloituksessa annat tietenkin ymmärtää että haluat nuoremman naisen. Tai kysytään näin, että kai sinulle kelpaa oman ikäinen nainen, jos hänellä mahdollista tulla raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Eli suomeksi haluat perustaa perheen. Miksi kiertoilmaus?
Ei ap sitä halua. Hän ei halua maksaa lapsesta tai deittailusta mitään. Apn käsitys perhe-elämästä on joku sellainen, missä hän saa naapurintyttö-elovenan raskaaksi söpön masun kanssa, ja sitten tämä nainen hoitaa ja maksaa kaiken ja ap jatkaa netissä yöt roikkumista ja trollailua vauvapalstalla.
Aplla ei ole kertaakaan käynyt mielessä millaista on vaihtaa vauvan vaippaa niin, että se vauva kusee samalla hetkellä apn naamalle ja ripulikuset on suussa. Hän ei myöskään mieti millaista on asua sen naisen kanssa, joka oksentaa raskausaikana joka aamu makuuhuoneen lattialle, ja ap joutuu siivoamaan. Ei, se ei ole apn ajatus. Hän haluaa vaan "TIINEYTTÄÄ" deittinsä.
Projektoit omaa elämän rajallisuuden pelkoasi ja oloasi naisiin
Miksi sen pitäisi kiinnostaa meitä?
Puutteessa elävät setämiehet usein tehtailee pikkutuhmia aloituksia. Niljakasta.
Mulla on myös 40v miehenä sama tilanne.
Ja jos naisen profiilissa lukee että lapsia löytyy niin heti hylkäys.
Siitä alka 20 vuoden työ. Jostain syystä te teoreetikot haluatte paukutella henkseleitä siittämisellä, mihin pystyy kuka tahansa olmi joka pillun päälle pääsee, jos nainen antaa mahdollisuuden. Vastuulliseksi isäksi ja kunnon kasvattajaksi onkin sitten kovempi työ päästä, kuten olet huomannut edelleen keski-ikäisenä haaveillessasi.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40-v nainen voi myös raskautua, vaikka aloituksessa annat tietenkin ymmärtää että haluat nuoremman naisen. Tai kysytään näin, että kai sinulle kelpaa oman ikäinen nainen, jos hänellä mahdollista tulla raskaaksi?
Ei taida olla isäainesta. Jos yrittää todistella miehisyyttään, sitä ei yleensä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, mutta miehiä kohtaan. Isukit ei käy.
Jaa, omapahan on ongelmasi.
T. N28
Mitä olet tehnyt viimeiset 20 vuotta? Naiset halusivat perheen silloin. Myöhästyit.
Vierailija kirjoitti:
Teet siis vain palveluksen näille naisille ettei heidän tarvitse hetken seurustelun jälkeen heittä sua pihalle muualle loisimaan.
...eli tiedät olevasi 10 vuoden päästäkin edelleen samassa tilanteessa, miettimässä millaisen naisen haluaisit jos joskus saisit? Selevä.