Punkkarilauma lopettaa rummun hakkaamisen 50 vuoden jälkeen se on kansansuru mutta yhtä kauan siivonneen uraa ei huomaa kukaan
Tiedän Epuilta Reppu Jupisee -laulun joka on täynnä viinaa ja kirosanoja. Miksi minun pitäisi olla surullinen jos tätä ei tule enää enempää?
Oikeaa työtä tekevän työuran päättymisestä ei tehdä kansansurua - miksi?
Kommentit (25)
Ei siitäkään tarvitse olla surullinen. Ei tämä ole kansansurun aihe. Hymyissä suinhan papat esiintymisuransa päättävät.
Aivan uskomattoman upea bändi , ainutlaatuinen eikä toista samantapaista enää tule. Biisit jää elämään ikuisesti .
Onko Eput punkki-bändi? Minä olen pitänyt niitä isän nuoruuden ajan nolonaiskelmäorkesterina.
Laulaja ainakin näyttää kehitysvammaiselta ja kuulostaakin siltä.
Ei sinun tarvitse olla surullinen. Eput ovat olleet toiminnassa 80-luvulta asti. He ovat siis koskettaneet tosi monen ihmisen elämää, tavalla tai toisella. Tosi monella suomalaisella on joku muisto, joka liittyy Eppuihin, vaikka he eivät erityisesti fanittaisikaan bändiä. 50 vuotta siivonnut nainen ei ole koskettanut samalla tavalla suuren joukon elämää. Hänen olemassaolostaan saattaa tietää vain melkoisen pieni piiri.
Eivät kaikki ihmiset ole suurien massojen tietoisuudessa. Useimmille meistä se on ihan ok. Onko sulla lisää kysyttävää aiheesta, vai oletko kuin suurin osan tälle palstalle aloituksia tekevistä nykyään, eli et ole kiinnostunut keskustelemaan keskustelupalstalla, haluat vain tuutata sen täyteen omia "ajatuksiasi". (Lainausmerkit siksi, että ajatteluprosessia ei juuri ole otettu käyttöön, vaan on käynyt niin, että mieleen on tullut joku juttu, ja se pitää sitten saman tien saattaa kaikkien vauvapalstalaisten tietoisuuteen.)
Vierailija kirjoitti:
Koeta mummu saada iloa elämääsi vaikka lapsenlapsista tai sienestämisestä.
Mummut ne jus Eppuja kuuntelee. Ja kuunteli kun sinä olit vaipoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse olla surullinen. Eput ovat olleet toiminnassa 80-luvulta asti. He ovat siis koskettaneet tosi monen ihmisen elämää, tavalla tai toisella. Tosi monella suomalaisella on joku muisto, joka liittyy Eppuihin, vaikka he eivät erityisesti fanittaisikaan bändiä. 50 vuotta siivonnut nainen ei ole koskettanut samalla tavalla suuren joukon elämää. Hänen olemassaolostaan saattaa tietää vain melkoisen pieni piiri.
Eivät kaikki ihmiset ole suurien massojen tietoisuudessa. Useimmille meistä se on ihan ok. Onko sulla lisää kysyttävää aiheesta, vai oletko kuin suurin osan tälle palstalle aloituksia tekevistä nykyään, eli et ole kiinnostunut keskustelemaan keskustelupalstalla, haluat vain tuutata sen täyteen omia "ajatuksiasi". (Lainausmerkit siksi, että ajatteluprosessia ei juuri ole otettu käyttöön, vaan on käynyt niin, että mieleen on tullut joku juttu, ja se pitää sitten saman tien saattaa kaikkien vauvapalstalaisten tietoisuuteen.)
Hei laskutaidoton: Kokeilepa laskea uudelleen, mistä vuodesta on nyt kulunut 50 vuotta ja tule kertomaan, millä vuosikymmenellä tuo vuosi oli. Miten sinä ylipäätään pärjäät nykymaailmassa noin huonolla laskupäällä?
Martti Syrjän sanoitukset aivan loistavia , en ymmärrä miten pystyy kirjoittamaan niin hienosti
jos pomo töistä pois muutaman viikon, kukaan edes huomaa saati kaipaa, mutta annas olla kun siivooja puuttuu päivänkin, huomataan heti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei laskutaidoton: Kokeilepa laskea uudelleen, mistä vuodesta on nyt kulunut 50 vuotta ja tule kertomaan, millä vuosikymmenellä tuo vuosi oli. Miten sinä ylipäätään pärjäät nykymaailmassa noin huonolla laskupäällä?
Oliko tuo tapasi sanoa, että keskusteltavaa ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Onko Eput punkki-bändi? Minä olen pitänyt niitä isän nuoruuden ajan nolonaiskelmäorkesterina.
Ymmärrätkö sinä yleensä mitään menneiden vuosikymmenien musiikista? Iskelmää Eput eivät edes ole olleet ikinä ja toden totta, kaksi ekaa levyä aivan selvästi punkkia. Musiikkiin tuli lisää sävyjä sen jälkeen, kun Martista tuli pääsanoittaja, hänen riiminsä ei sovellu suoraan punkmusiikkiin.
En pitäisi Eppuja punkkibändinä, alkuun kyllä oli musikki aika raakaa rappaamista kuten niin monella muullakin bändillä mutta ihan salonkikelpoinen Eput ovat olleet viime vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Laulaja ainakin näyttää kehitysvammaiselta ja kuulostaakin siltä.
Onko sinun lähipiirissäsi miten laaja otos noista, kun niin hyvin tiedät asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummut ne jus Eppuja kuuntelee. Ja kuunteli kun sinä olit vaipoissa.
Minä olin vaipoissa noin 1969-1971. Eppu Normaali on perustettu 1976.
Vierailija kirjoitti:
Martti Syrjän sanoitukset aivan loistavia , en ymmärrä miten pystyy kirjoittamaan niin hienosti
Verenperintö, molemmat vanhemmat kirjailijoita.
Kiitos Epuille hienosta musiikista.
Tässä yksi legendaarisimmista nostalgia biiseistä 80-luvun nuorille:
Vuonna 85
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän. Äitinsä on varmasti pitänyt huolen siitä, että poikansa osaavat riimitellä.
Onneksi minulle jää muistoksi repullinen hittejä !
Suomessa on satojatuhansia sohvalla makaajia, jotka voivat jatkaa siivoojan työtä vaikka heti, siksi yhtä siivoojan työuraa ei kannata murehtia, vaan laittaa tuet vastikkeellisiksi niin saadaan paljon siivoojia lisää!