Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ollut 306 päivää ilman seksiä.. Ja olen naimisissa.

Vierailija
05.08.2026 |

Tänä vuonna ei meillä ole ollut seksiä kertaakaan. Viimeksi sitä oli lokakuussa... Hommasin lapsille hoitajan tammikuussa ja järkkäsin meille kolmen päivän Viron reissun, toiveena kunnollinen parisuhde-loma.. Oltiin, kuin kavereita... Ei edes kädestä ottanut kiinni, kävellessä ennen kun mä sen tein. Ei pyssattu edes kertaakaan. Se matka oli mun 40v matka ja petyin niin lujaa siihen, että menetin haluni totaalisesti ja en halua enää yrittää mitään tän liiton eteen..

Mies ei ole vuosiin edes halunnut viettää kahdestaan aikaa, ellei se ole ollut firman edustusjuhla jossa alkoholia, joka on kerran vuodessa... Oon ihan turha henkisesti ja tuntuu, etten enää edes osaa haluta mitään romanttista, kun ikinä mies ei arjessa osoita mitenkään rakkautta. Ei halaa, pussaa tms. Ei suostunut edes hitaita mun kanssa tanssimaan, vaikka kuinka pyysin. Päätin etten enää yritä yksin saada meille aikaa, kun miestä se ei kiinnosta yhtään... 3.10 hommaan muffinssin ja siihen kynttilän. Kerron, että on kulunut vuosi meidän seksielämän kuolimesesta ja nyt on aika luovuttaa. Eropaperit vireille.. Mä halusin perheen ja parisuhteen. Mutta nyt 15v myöhemmin se parisuhde on kuihtunut ja muuttunut vaan olemiseksi ja arjen suorittamiseksi. 

-Noitapilli- 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon, mutta täytyy sanoa, että olet vielä noviisi seksittömyydessä. Sitten, kun avioseksiä ei ole ollut yli 2.000 päivään, niin pääset meidän konkareiden kanssa samaan sarjaan.

Vierailija
22/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut kohta kahteen vuoteen. Mies ei ole muuten välinpitämätön, mutta tosiaan seksi on pas-kaa mulle, omansa saisi vain ottamalla ja teen sen paremmin itse. Sormet riittää suhteessa saamieni orgasmien määrään.

Olen se joka seksin on lopettanut liitossamme, mutta samalla en koe niin. Koska mies lopetti minkään minun huomioinnin kauan ennen. Miksi harrastaisin seksiä joka tuntuu paskalta. Se vain vei viimeisenkin kiintymy sen ja kunnioituksen miestä kohtaan. Orgasmit saan helposti omin sormin tai dildolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut kohta kahteen vuoteen. Mies ei ole muuten välinpitämätön, mutta tosiaan seksi on pas-kaa mulle, omansa saisi vain ottamalla ja teen sen paremmin itse. Sormet riittää suhteessa saamieni orgasmien määrään.

Olen se joka seksin on lopettanut liitossamme, mutta samalla en koe niin. Koska mies lopetti minkään minun huomioinnin kauan ennen. Miksi harrastaisin seksiä joka tuntuu paskalta. Se vain vei viimeisenkin kiintymy sen ja kunnioituksen miestä kohtaan. Orgasmit saan helposti omin sormin tai dildolla.

Ymmärrän tämän hyvin ja silti kysyn että missä menee puolison vastuu toisen orgasmista? Kysyn tätä suhteellisen haluttoman yksilön puolisona joka on aina tehnyt kaikkensa jotta se toinen saisi orgasmin. Mutta tein minä mitä vain, en yksinkertaisesti saa häntä tulemaan. Yhdynnässä laukeaa suurin piirtein joka toinen kerta mutta muilla keinoin ei koskaan. 

Seksuaalinen huomioiminen on tietenkin vain yksi osa-alue. Huomioin puolisiani arjessa koko ajan ja pyrin hänen elämäänsä helpottamaan monin eri tavoin. 

Mutta kuinka pitkälle puolisoni laukeaminen on minun vastuullani? Jos meidän seksimme kohta loppuu kokonaan, se voi hyvinkin johtua siitä että puoliso ei saa. 

Vierailija
24/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on vaan Seksiä. Jos ei ole seksiä niin pitää heti erota!

Voi hel vetti teidän kiimapelle idi oottien kanssa

Vierailija
25/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioiminen molemmin puolin pitää suhdetta yllä. Olen miehenä halukkaampi kuin vaimoni. Rakastelemme iästä huolimatta usein. Jos häntä ei haluta, saan silti pikaiset. Hän ei yllätä minua usein. Mutta minä teen hänelle ajoittain kivoja yllätyksiä. Pidämme iltaisin kädestä kiinni, suukottelemme. Ehkä se on enemmän hänen juttunsa, minulle taas himokkaat suukot jotka johtavat rakasteluun. Suhteessa tulee joustaa ja huomioida, luottaa. Ap:lle sanoisin että kumppanisi on jotenkin loukkaantunut. Puhukaa.

Vierailija
26/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän hyvin ja silti kysyn että missä menee puolison vastuu toisen orgasmista? Kysyn tätä suhteellisen haluttoman yksilön puolisona joka on aina tehnyt kaikkensa jotta se toinen saisi orgasmin. Mutta tein minä mitä vain, en yksinkertaisesti saa häntä tulemaan. Yhdynnässä laukeaa suurin piirtein joka toinen kerta mutta muilla keinoin ei koskaan. 

Seksuaalinen huomioiminen on tietenkin vain yksi osa-alue. Huomioin puolisiani arjessa koko ajan ja pyrin hänen elämäänsä helpottamaan monin eri tavoin. 

Mutta kuinka pitkälle puolisoni laukeaminen on minun vastuullani? Jos meidän seksimme kohta loppuu kokonaan, se voi hyvinkin johtua siitä että puoliso ei saa. 

Oon eri, mutta eihän orgasmit toisen vastuulla ole. Tärkeämpää on toi halu miellyttää ja tyydyttää. Ihan hyvin voi olla siitä kyse ettei puolisosi uskalla päästää irti ja anna palaa. Oletan että puolisosi on nainen. Onko hän kädestä pitäen näyttänyt miten hän itse pääsee hekuman huipulle? Onko hän harjoittanut kykyään rentoutua? 

Naisena en minä ainakaan ajattele, että mies on panokone kolla on suorituskykyominaisuuksia tai orgasmitakuu. Ei. Kahden välistä himoa, toisen opettamista ja myös oman seksuaalisuuden vapauttamista, joka on ihan itsen vastuulla. Avoimuus ja häpeilemätyömyys sekä turvallinen ilmapiiri yhdessä leikkiessä takaa nautinnon. 

Toki moni muu näkee seksin ihan eri tavalla. 

Voi myös olla että mieltymykset ei vaan kohtaa. Mutta tosi vaikea kuvitella, että kovin paljon näin olisi jos puolet ajasta saa.. 

Avoin syyllistämätön keskustelu on hyvä. 

Vierailija
27/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri, mutta eihän orgasmit toisen vastuulla ole. Tärkeämpää on toi halu miellyttää ja tyydyttää. Ihan hyvin voi olla siitä kyse ettei puolisosi uskalla päästää irti ja anna palaa. Oletan että puolisosi on nainen. Onko hän kädestä pitäen näyttänyt miten hän itse pääsee hekuman huipulle? Onko hän harjoittanut kykyään rentoutua? 

Naisena en minä ainakaan ajattele, että mies on panokone kolla on suorituskykyominaisuuksia tai orgasmitakuu. Ei. Kahden välistä himoa, toisen opettamista ja myös oman seksuaalisuuden vapauttamista, joka on ihan itsen vastuulla. Avoimuus ja häpeilemätyömyys sekä turvallinen ilmapiiri yhdessä leikkiessä takaa nautinnon. 

Voi myös olla että mieltymykset ei vaan kohtaa. Mutta tosi vaikea kuvitella, että kovin paljon näin olisi jos puolet ajasta saa.. 

Kirjoitin ympäripyöreästi tosiaan mutta puolisoni on mies. Kyllä hän yrittää mua opastaa mutta hän on oikeasti vähän estoinen ja on ollut kova työ saada seksiimme yleensä ottaen mitään muuta kuin yhdyntää. Vastikään hän kuitenkin kertoi haaveilevansa siitä että joskus vielä saisi suuseksillä kun ei ole sitä koskaan kokenut. Hyvin, hyvin kaukana siitä ollaan. Toki tilaisuuksia tulee harvoin kun seksiä on noin kerran kuukaudessa (miehen halujen mukaan mennään). 

Vierailija
28/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kokeilin reilusti yli vuoden seksittömyyttä exän kanssa. Loppui sitten oma kärsivällisyys. Ja kun ei tuo tuntunut muuttuvan niin laitoin sitten myös eukon kiertoon. Nyt orastavaa uutta suhdetta menossa ja tuokin puoli kunnossa.

Vierailija
29/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen ja vaikea probleemi tämä seksi/ttömyys pitkissä suhteissa. Kun on vuosikymmenet rakennettu elämälle puitteita, jotka ovat sitten vimpan päälle kunnossa.....sitten tulee se kyllästyminen ja vaihteluntarve ja ei ku kaikki romuksi. Kaikki se tuho vain sukupuolivietin takia. Harmi.

Vierailija
30/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vaan on naisia,jotka kertovat, että meillä mennään kuin mies haluaa. Ja mies luettelee mitä  haluaa....ai karsee! Naisen haluista ei puhettakaan.

Vierailija
31/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, joilla on ollut pitkä kuiva kausi, hoidatte halunne? Itse, leluilla? Itse kuolisin kiimaan ilman seksuaalista tyydytystä, ennen pitkään.

Vierailija
32/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö vaan on naisia,jotka kertovat, että meillä mennään kuin mies haluaa. Ja mies luettelee mitä  haluaa....ai karsee! Naisen haluista ei puhettakaan.

Tämä oli ilmeisesti minulle suunnattu. Kommentoin siis aiemmin sitä kuinka mieheni ei oikein saa. En puhunut sanallakaan siitä saanko minä (saan, joka ikinen kerta ja useampia). Enkä todellakaan haluaisi mieheni harrastavan kanssani sääliseksiä, vastentahtoisesti, ihan vain minua miellyttääkseen, vaan haluan hänenkin haluavan minua ja seksiä silloin kun sitä on. 

Vierailija
33/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eron aika.

Vierailija
34/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin eka kappaletta, oletin ilman muuta, että kirjoittaja ja puutteessa kärvistelevä on mies. Niin tai näin, ikävä tilanne. Lukaisin aika pikaisesti, mutta mietin, onko ap sanonut miehelleen, että haluaa vakavan keskustelun parisuhteen tilasta, eli ei vain lyhyitä toiveita tms., vaan perusteellista asian ja avioliiton tilan läpikäyntiä. En kannata eroja enkä luovuttamista, mutta mies ei kyllä nyt hoida omaa osuuttaan aviopuolisona. Voisiko taustalla olla joku sairaus ja hän ei pysty/jaksa eikä kehtaa sanoa sitä? Jos niin, niin siihen kannattaa kiireesti hakea apua. Älä luovuta.

-Perheellinen mies

Vierailija
35/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikoista lähtökohdista oot lomareissun kuvitellut auttavan. 

Oottepahan jamaan parisuhteen saanut, en osaa auttaa. 

Ite yritän kyllä vaimon kans jutella hommat silleen et vaimo antaa vaikkei ite niin kaipais, tietää kuitenkin että kaipaan sitä ja rakastaa mua sen verran että sen tekee parisuhteen eteen. Hän saa kyllä kaikkea mitä kaipaa sitten. 

Keskustelu auttais, mut kaikki ei siihen kykene. Ikävää. 

No eipä teidänkään seksielämä hääviltä kuulosta.

Vierailija
36/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kommunikaatio-ongelmalta. Oletko kertonut miehellesi, mikä tuntuu hyvältä? Osaako hän kuunnella?

Ja oletko sanonut, että meillä ei ole seksiä kun se on mielestäni huonoa? 

Vierailija
37/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen päättänyt että seksittömyyden vuosipäivänä kerron haluavani eron. Miehen mukaan hän on ollut haluton ja kyvytön koska minun haluni ahdistavat ja paineistavat häntä. Siksi olen lopettanut asiasta puhumisen ja aloitteiden tekemisen ja jäänyt odottamaan milloin hänen halunsa ja kykynsä palaavat. 

Pari kuukautta vielä ja sitten tuo deadline on kohdalla. Ero tulee varmaan sitten "puskan takaa" kun olen lopettanut aiheesta puhumisenkin mutta sille ei sitten voi mitään. 

Vierailija
38/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun naiset ensin pihtaa vuosia ja sitten aloittavat valittamisen seksittömyydestä.

Vierailija
39/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en mä ainakaan tykkää siitä tunteesta, että oon vaan mätisäkkinä sille ukolle, mihin pumpata mälli, kun kassit kiristää. Juuri koska häntä ei kiinnosta se yhteinen touhuaminen ja mun saamiset yhtään. Se nimenomaan vie ne seksihalut ja tuo sen tunteen, ettei toinen näe ollenkaan haluttavana ja seksikkäänä. 

Vierailija
40/68 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun naiset ensin pihtaa vuosia ja sitten aloittavat valittamisen seksittömyydestä.

Laiskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan