Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät halua parisuhdetta, koska oma ulkonäkö on niin vastenmielinen?

Vierailija
05.08.2026 |

En todellakaan halua, että kukaan näkee tai edes koskee mun alastonta vartaloa.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkään ei voi muuta sanoa kuin että tehkää se prismatesti.. Sittenhän näätte minkä näköisiä vinonaamaa, kierokroppaa, 100 kiloa ylipainoa ym, siellä tepsuttaa jonkun käsipuolessa, että on se onnistunut niiltäkin.

Mutta miten? Että saisi parisuhteen pitäisi sen suhteen toisen osapuolen olla kuiteskin kiinnostunut jollain tavalla. Jos kukaan ei kiinnostu, edes ne muut rumat, niin mitäs teet.

Vierailija
42/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja on käynyt harvinaisen selväksi, että minun 4 tai 5/10 ulkonäköni ei viehätä naisia. Muutenhan olisin jo ollut parisuhteissa. Mutta nyt en ole koskaan ollut. Ulkonäkö on se JUTTU naisille. Muuten ei mies kelpaa.

Ei ole! Älkää nyt uskoko kaikenlaisia netin manosfäärijuttuja.

Mutta se, jos alat itse uskoa olevasi tavalla tai toisella viallinen heijastuu ennen pitkää itseluottamukseesi ja habitukseesi tavalla joka vaikeuttaa tutustumista muihin.

Mene nyt hemmettiin siitä haukkumasta manosfääri-piirejä! Sä spämmit tota samaa p...kaa joka keskustelussa! Mikä hemmetti sua vaivaa?! Ja siis olet väärässä.

Okei, käsitin väärin, oletkin myös sisäisesti ruma! Sitten ei ole toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkään ei voi muuta sanoa kuin että tehkää se prismatesti.. Sittenhän näätte minkä näköisiä vinonaamaa, kierokroppaa, 100 kiloa ylipainoa ym, siellä tepsuttaa jonkun käsipuolessa, että on se onnistunut niiltäkin.

On tehty useaan otteeseen ja huomannut, että kaikenlaisia naisia rumasta kauniiseen ja lyhyestä pitkään on aina...pitkän miehen kanssa! Kuka tahansa nainen voi pariutua! Ja helposti! Naisen ei tarvitse nähdä mitään vaivaa pariutumisen eteen!

Vierailija
44/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Instagramia tuijotellessa saattaa todellisuudentaju vääristyä.

Vierailija
45/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja on käynyt harvinaisen selväksi, että minun 4 tai 5/10 ulkonäköni ei viehätä naisia. Muutenhan olisin jo ollut parisuhteissa. Mutta nyt en ole koskaan ollut. Ulkonäkö on se JUTTU naisille. Muuten ei mies kelpaa.

Mutta se, jos alat itse uskoa olevasi tavalla tai toisella viallinen heijastuu ennen pitkää itseluottamukseesi ja habitukseesi tavalla joka vaikeuttaa tutustumista muihin.

Mene nyt hemmettiin siitä haukkumasta manosfääri-piirejä! Sä spämmit tota samaa p...kaa joka keskustelussa! Mikä hemmetti sua vaivaa?! Ja siis olet väärässä.

Niinhän te vassarit-w0ket olettekin. Joten toivoa teille ei ole!

Vierailija
46/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin noin joskus teininä. Olin kiusattu ja oikeasti ruma nainen. Kroppa lyhyt mutta roteva ja jotenkin kolhon kulmikas, naama erittäin epäsymmetrinen, paljon isoja ruskeita luomia, vinot hampaat... 

Mutta yliopistolta sitten löysin kuitenkin miesystävän. Ei se ollutkaan, toisin kuin olin luullut, aikuisten maailmassa ulkonäkökeskeistä. Hän ihastui minuun kun tehtiin samassa porukassa yhdessä opintoihin liittyviä laskuharjoituksia ja ryhmätöitä. Ei ulkonäköni takia, vaan koska piti minua hauskana ja älykkäänä. Olimme yhdessä 4 vuotta, pääosin 4 hyvää vuotta, vaikka sitten suhde loppuikin siihen, kun miehellä oli vielä täysi opiskelijabilevaihde päällä, ja mä aloin jo kaivata rauhallisempaa, vakiintumista. Eikä mies tiennyt tuleeko hän haluamaan sitä koskaan, "ei ainakaan lapsia" sanoi, ja minä taas halusin lapsia.

Tuo kokemus vei multa sen häpeän omasta ulkonäöstä ja luulon, että seksuaalisuus ja parisuhde on valtavan ulkonäkökeskeistä. Se voi olla sitä teinien maailmassa, ja varmasti on pinnallisia aikuisiakin, jotka on ulkonäkökeskeisiä. Mutta suuri osa ei ole sellaisia. Iän myötä näiden pinnallisten osuus vaan vähenee. Ja nykyään ajattelen, että hyvä vaan, että ulkonäköni karsi ne pinnalliset pois, koska nyt kun ikää alkaa olla kohta 50, niin mitäpä semmoisella miehellä tekisi, tässä iässä kun ulkonäkö alkaa luonnostaan muuttua. Sen sijaan minun ja työpaikalta 32-vuotiaana löytämäni aviomiehen henkinen yhteys vaan syvenee, ja seksuaalisuuskin perustuu ihan muuhun kuin ulkokuoriin. Se perustuu siihen henkiseen yhteyteen ja molempien haluun saada toiselle tuotettua nautintoa.

Noin helppoa elämä on naiselle. Jos olisit mies, niin olisit yhä ikisinkku.

Ei se kuule naisellekaan yleensä noin helppoa ole, aika uskomaton tarina. En itse ole kaunis eikä kukaan tosiaan ole ihastunut älyn tai huumorin takia. Ei ole löytynyt ketään mistään.

Vierailija
47/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten prismatesti auttaisi siihen miten minä näen itseni? Varmasti kelpaisin parisuhteeseen jollekin, enkä ole väittänyt, etten saa kumppania rumuuteni takia.

Ap

Vierailija
48/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin noin joskus teininä. Olin kiusattu ja oikeasti ruma nainen. Kroppa lyhyt mutta roteva ja jotenkin kolhon kulmikas, naama erittäin epäsymmetrinen, paljon isoja ruskeita luomia, vinot hampaat... 

Mutta yliopistolta sitten löysin kuitenkin miesystävän. Ei se ollutkaan, toisin kuin olin luullut, aikuisten maailmassa ulkonäkökeskeistä. Hän ihastui minuun kun tehtiin samassa porukassa yhdessä opintoihin liittyviä laskuharjoituksia ja ryhmätöitä. Ei ulkonäköni takia, vaan koska piti minua hauskana ja älykkäänä. Olimme yhdessä 4 vuotta, pääosin 4 hyvää vuotta, vaikka sitten suhde loppuikin siihen, kun miehellä oli vielä täysi opiskelijabilevaihde päällä, ja mä aloin jo kaivata rauhallisempaa, vakiintumista. Eikä mies tiennyt tuleeko hän haluamaan sitä koskaan, "ei ainakaan lapsia" sanoi, ja minä taas halusin lapsia.

Tuo kokemus vei multa sen häpeän omasta ulkonäöstä ja luulon, että seksuaalisuus ja parisuhde on valtavan ulkonäkökeskeistä. Se voi olla sitä teinien maailmassa, ja varmasti on pinnallisia aikuisiakin, jotka on ulkonäkökeskeisiä. Mutta suuri osa ei ole sellaisia. Iän myötä näiden pinnallisten osuus vaan vähenee. Ja nykyään ajattelen, että hyvä vaan, että ulkonäköni karsi ne pinnalliset pois, koska nyt kun ikää alkaa olla kohta 50, niin mitäpä semmoisella miehellä tekisi, tässä iässä kun ulkonäkö alkaa luonnostaan muuttua. Sen sijaan minun ja työpaikalta 32-vuotiaana löytämäni aviomiehen henkinen yhteys vaan syvenee, ja seksuaalisuuskin perustuu ihan muuhun kuin ulkokuoriin. Se perustuu siihen henkiseen yhteyteen ja molempien haluun saada toiselle tuotettua nautintoa.

Noin helppoa elämä on naiselle. Jos olisit mies, niin olisit yhä ikisinkku.

Ei välttämättä pidä paikkaansa. Ei oma puolisonikaan ole mikään perinteisesti ulkoisesti viehättävä, ja on naimisissa ja 2 lasta. Tiedän paljonkin miehiä, jotka on esim. lyhyitä, kaljuuntuneita, tai muulla tapaa sellaisen näköisiä mitä ei pidetä komeana, mutta ei ole ollut ongelmaa löytää naisia. Minusta tuntuu, että se ero enemmänkin on, että mieheltä ehkä vieläkin vaaditaan enemmän aktiivisuutta, ja varsinkin jos ei ulkonäkö suoraan hurmaa naisia. Esim. eräs tuntemani alle 170-senttinen mies oli oikea naistenmies ennen kuin vakiintui lähempänä neljääkymppiä. Mutta hän oli hyvin ekstrovertti ja sosiaalisesti sujuva, ja juttelee ihan kaikenlaisten naisten kanssa ihan vaan ihmisinä, ei vain sellaisille keitä haluaa iskeä. Vaikka mummoillekin. Ja sellainen vetoaa moneen, että heistä ollaan kiinnostuneita muuten vaan, riippumatta siitä että haluaisi heiltä jotain (seksiä, parisuhdetta), ja osa sitten ihastuukin.

Vierailija
49/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten prismatesti auttaisi siihen miten minä näen itseni? Varmasti kelpaisin parisuhteeseen jollekin, enkä ole väittänyt, etten saa kumppania rumuuteni takia.

Ap

Siihen auttaa terapia. Eikä tämä ole vattuilua. Oikeasti, jos ihminen kaipaisi parisuhdetta, mutta oma kehonkuva estää sen tavoittelun, niin kyllähän se on valtavasti elämänlaatua heikentävä asia. Mikä todennäköisesti on aivan korjattavissa. 

Vierailija
50/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella ruma. Olisi rikos siirtää tätä ulkonäköä tuleville sukupolville.

Olet sentään viisas ja osaat myöntää totuuden, ja sekin on nykyään arvostettavaa.

Vierailija
51/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma nainen ja tietoisesti vältellyt kaikenlaista tutustumista miehiin sen jälkeen, kun mulle nuorena selvisi, että tosiaan ruma olen myös muiden mielestä. Jos on kokenut rakkautta ja hyväksyntää edes kerran elämässä, on helppo lässyttää että kaikki kehot on hyviä sellaisina kuin ovat, ei kukaan ole oikeasti ruma, kaikille on joku jossain... Ei ole. 

Sitten toinen jankutus on, että hyvä itsetunto ja itsevarmuus on viehättävää, uskot vain itseesi niin muutkin kiinnostuvat sinusta. Juu ei se mene noin. Oikeassa elämässä kun olin ruma ja itsevarma (nuorena, kun ei oltu vielä lyöty maanrakoon), painettiin vielä enemmän alas koska miten toi kehtaa kuvitella olevansa edes ihminen?? Saati sitten hyvä ihminen, hyvä kumppani jollekulle?? 

No, nykyään olen jo hyväksynyt yksinäisyyteni enkä enää kaipaa kumppania. Enemmän siitä olisi vaivaa ja surua kuin onnea.

Vierailija
52/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditko muiltakin täydellisyyttä vai vain itseltäsi?

Vierailija
53/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vihaan isoja rintojani ja persettä olen ylipainoinen ja tanakka nainen. Vaan myös pitkiä vaaleita hiuksiani jotka ovat jatkuvasti tiellä, muttei ole varaa kampaajaan. Naama on ollut ruma aina joten en edes viitsi yrittää meikata. 

Vierailija
54/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen aina ollut ilmaa miehille ja nyt kun ikää tullut lisää niin suorastaan kävellään päin jos ei itse älyä väistää, kaikista kummallista on että sukulaiset pitäneet ihan nättinä ja ihmetelleet miksi mulla ei ole parisuhdetta, no johtuiskohan siitä että miehet katsoo painoa, ikää, kropan muotoa yms seikkoja 🤷‍

Vierailija
55/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä kun luulin että miehille ulkonäkö naisesta onkin tärkeä, olin väärässä, muuten vaan miehet kuolaa insta julkkisten ja kropaltaan tiimilasivartsloisten naisten perään, sanovat että luomu nainen on paras ja kuitenkin vain botox huulet ja metrin kokoiset irtoripset ja kynnet kelpaa , kilon pakkelit naamassa, hiuslisäkkeet myös se että pukeutuu joka päivä vartalonmyöteisesti, ei syö mitään, on mahdollisimman nuori yms. 

Että kyllä teillä miehillä kriteerejä riittää vaikka väitätte ettette ole kranttuja. 

Vierailija
56/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain naisten ongelmia taas. Rumana miehenä ei edes saisi parisuhdetta ja rumuus ratkaisee ongelman täysin.

Vierailija
57/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mä kun luulin että miehille ulkonäkö naisesta onkin tärkeä, olin väärässä, muuten vaan miehet kuolaa insta julkkisten ja kropaltaan tiimilasivartsloisten naisten perään, sanovat että luomu nainen on paras ja kuitenkin vain botox huulet ja metrin kokoiset irtoripset ja kynnet kelpaa , kilon pakkelit naamassa, hiuslisäkkeet myös se että pukeutuu joka päivä vartalonmyöteisesti, ei syö mitään, on mahdollisimman nuori yms. 

Että kyllä teillä miehillä kriteerejä riittää vaikka väitätte ettette ole kranttuja. 

Juurihan tällä palstalla haukuttiin sivukaupalla Ronaldon naisystävän vartaloa. Kyseinen nainen on malli :D

58/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat voivat seurustella keskenään.

Jos suhteessa ei ole viehätystä toisiaan kohtaan mikä  oikea suhde se silloin on... Ei kuulosta kovin toimivalta

Vierailija
59/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma ei ole sun ulkonäkösi vaan aggressiivisuus ja puuttuvat käytöstavat?

Vierailija
60/116 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te vassarit-w0ket olettekin. Joten toivoa teille ei ole!

Mitä tekemistä tällä asialla on oikeiston tai vasemmiston kanssa?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä