Pietarsaaren vauvasurmaajanaisella on oma stipendirahasto
Laittakaa kääntäjä päälle, kuoli synnytyskompolikaatioihin. Eihän tuo voi olla enää edes todellista, että koulu kehtaa tehdä näin??!!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuomittiinko mies sen naisen kuolemantuottamuksesta?
https://www.kaleva.fi/vauvamurhasta-epailty-tuomittu-kuolemantuottamuks…
Kyllä, mies tuomittiin vain naisen kuolemantuottamuksesta, koska hovioikeus oli sitä mieltä aihetodisteiden mukaan että nainen m*rhasi vauvan yksin.
Eli toisin sanoen meillä on julkinen hovioikeuden päätös siitä, että tuo nainen m*rhasi oman lapsensa. Ja silti joku närpiöläinen bättre folk koulu nimeää rahastonsa hänen mukaansa?
Vai närpiöläinen bättre folk? Kreivit ja paronit linnoineen? Da,da.
Vierailija kirjoitti:
Tuota naista puolestelevat ette selkeästi tiedä tästä paljoakaan, eli kehotan teitä googlaamaan hakusanoilla:
- Pietarsaaren vauvasurma
Ja oikeasti, lukekaa useampi lehtijuttu ja mielellään m*rhainfon keskusteluketju tästä. Avaa silmiänne aiihen, ettei tuo nainen mikään uhri ole, kun edes vähän perehtyy. Miehen kanssa ihan yhdessä olivat tässä.
Olen nähnyt tuon miehen pari kertaa tänä kesänä.
Uusi nainen kimpassa.
Jos tuo nainen on jo kuollut, niin häntä ei enää hävetä, vaikka täällä foorumilla kuinka paljon paheksutaan ja puidaan asiaa.
Siinä mielessä turhaa puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nainen on jo kuollut, niin häntä ei enää hävetä, vaikka täällä foorumilla kuinka paljon paheksutaan ja puidaan asiaa.
Siinä mielessä turhaa puuhaa.
Koulun toimintaahan tässä ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota naista puolestelevat ette selkeästi tiedä tästä paljoakaan, eli kehotan teitä googlaamaan hakusanoilla:
Ja oikeasti, lukekaa useampi lehtijuttu ja mielellään m*rhainfon keskusteluketju tästä. Avaa silmiänne aiihen, ettei tuo nainen mikään uhri ole, kun edes vähän perehtyy. Miehen kanssa ihan yhdessä olivat tässä.
Uusi nainen kimpassa.
Millainen nainen voi ottaa miehen, jonka historia on tuollainen? En ihan aidosti voi käsittää tätä asiaa:(
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin ap ja moni muu:
- Tässä stipendirahaston nimeämisessä tuon naisen mukaan on moraalisesti jotain todella ällöttävää:(
Minun mielestä naimisissa olevaan sekaantuva ei ole mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi nainen kimpassa.
Kuka hän on? Menee taas lujaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin ap ja moni muu:
- Tässä stipendirahaston nimeämisessä tuon naisen mukaan on moraalisesti jotain todella ällöttävää:(
Minun mielestä naimisissa olevaan sekaantuva ei ole mukava ihminen.
Älä ennenkaikkea unohda, että tuo nainen m*rhasi vastasyntyneen!
Voi lapsiparkaa. Jos olisi saanut elää, oisi tänä vuonna täyttänyt 20 v:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan jutun, oli aivan sairas tapaus. Ja kaikista sairainta siinä oli se, että miehen vaimo kuulemma otti sen takaisin. Siis miettikää, äijä suunnittelee rakastajattarensa kanssa että salataan raskaus ja t_apetaan syntyvä lapsi ja salataan sen kuolema.
Ja kun homma menee reisille rakastajattaren tehdessä kuolemaa ja kuoltua pian ambulanssin tulon jälkeen mies jää kiinni. Ja jostain aivan käsittämättömästä syystä vaimo on ostanut tukn äijän selitykset, miettikää?
Jos voisi jälkikäteen olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa mitä toi on vaimolle selittänyt....
Jos oikein muistan, vaimolla oli joku sairaus jota perusteltiin oikeudessa että tarvitsee miestä kotiin? Hoitamaan lapsia kun vaimo ei yksin voi?
Joko se oli sanahelinää oikeudessa tai totta. Jos totta, on tunnelma kotona varmasti ollut kireä..
Mutta silti? Sukulaisten apu, henkilökohtainen avustaja jne jne? Vaikea uskoa, ettei vaimo olisi mitenkään pärjännyt ilman sitä miestä?
Eiks sillä olmut avanne ja mies lli omlut jo pari päivää poissakin tapahtumien aikaan? Kun yrittivät saada synnytystä käynnistymään. Emi ei tarvinnut miestä koko aikaa rinnalleen ja tuskinpa avanne kovin paljoa normaalia elämää on estänyt?
Jää vähän paha manu suuhun sen puolesta, että vaimo puolustellut miestään. Sitä en ymmärrä, miten voinut hyväksyä teon?
Tähän pitäisi jonkunn toimittajan perehtyä!