Raija 49 hankki eron jälkeen kostokapan: "Vasta nyt tunnen olevani elossa"
Raijan ex-mies ei lämmennyt kuvioiduille kappaverhoille. Eron jälkeen ikkunaan päätyi riippumaan räväkkä kappa. "Kutsun sitä kostokapaksi", kertoo Raija hyväntuulisena.
"Jos eksä joskus kävelee ikkunani ohi, häntä varmasti harmittaa", jatkaa nainen.
Kommentit (29)
Minä ostin eron jälkeen yksivaihteiseen mummopyörääni 7-vaihteisen kostokapan. Käyn iltaisin kiertämässä exän asunnon edustalla spurtteja vaihteita ylös-alas raksutellen.
Piräisikö laittaa paremmaksi, ja hankkia kostokappalainen. Tai kostokapakka olisi vielä parempi. Jos ex-mies tulee käymään kapakassa oluella, häntä varmasti harmittaa, että minä omistan paikan.
No niin. Tämä aloitus sai liki sanattomaksi.
Minäpä hankin kostokupan, hähähhää!
Muuten hyvä, mutta Raijat taitavat oikeasti olla 69-vuotiaita. Viiskymppisissä ei taida Raija-nimeä kovinkaan löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Uuuuuhh! Kait tiesit, että se etenee aivoihin, jos et hae antibiootteja? Kannattaa olla varovainen sen kostokupan kanssa, vaikka sen hankkiminen olikin varmasti hyvä kosto exälle.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kostokipan! Shalom vaan kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Piräisikö laittaa paremmaksi, ja hankkia kostokappalainen. Tai kostokapakka olisi vielä parempi. Jos ex-mies tulee käymään kapakassa oluella, häntä varmasti harmittaa, että minä omistan paikan.
Pääasia, että eksää harmittaa.
Sitten vaan torille hakemaan kappa täyteen uusioperunoita.