Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

I. Vainio - lapsellinen päivitys

Vierailija
05.08.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000012185664.html

Vainio pyrki Helsingin Käpylässä Koskelantielle ja ajoi kameratolppaan, joka välähti. Tiistaina julkaistussa Facebook-kirjoituksessaan hän kritisoi liikennetolpan sijoittelua ja sitä koskevia merkintöjä.

Tekstissä käsitellään myös Pastersteinia. Vainio kutsuu häntä muun muassa nimellä ”Pikku-D Dennis ’valoshow penis’ Pasterstein”.

Vainio lopettaa kirjoituksensa loppusoinnulliseen riimittelyyn, jossa ”Pennis Paskarstein” masturboi ja saa seksuaalista tyydytystä kameratolpan välähdyksistä.

Saa tolpasta sakot ja syyttää yksittäistä poliisia?

Jos et tiedä kuka tämä suurmoguli on, niin hänen käsialaa on mm. Kikan Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua.

Kommentit (243)

Vierailija
141/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia voi käyttää menemällä toisessa maassa olevan kaupungin pienillä sivukujilla sijaitseviin kuppiloihin. Käry on käynyt. 

Vierailija
142/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se viinaa vetää.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako Vainio oikeuteen myös täällä kirjoittamistaan kommenteista? Alkaa mennä jo kunnianloukkauksen puolelle..

Vierailija
144/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne YHDYS sanat...

Vierailija
145/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää poliisihan on persujen vihan ykköskohteita...luuleeko nuo ääliöt että hän henkkoht kulkee tolppia pystyttelemässä...

Vierailija
146/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää poliisihan on persujen vihan ykköskohteita...luuleeko nuo ääliöt että hän henkkoht kulkee tolppia pystyttelemässä...

Eikä se vuokrannut saunaa persulle näin muistelen 🥵

Vierailija
147/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jopa on palsternakka herkkä hipiäiänen minä minä poliisi jota ei saa arvostella.  menisi tuokin pelle muutamaksi yöksi katu partioon. arvostan poliisia mutta tämä pelle joutaa virkkuu kerhoon.

*herkkähipiäinen, katupartioon, virkkuukerhoon.

Vierailija
148/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainiosta on aina saanut kuvan että siinä on jotakin todella outoa. Luotaantyöntävä ja puistattava. 

Vierailija
149/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ile Vainio kuuluu juuri siihen ikäpolveen, joille on nyt elämän kenties viimeisellä kolmanneksella näytettävä se nykykaapin paikka! Samaa sarjaa kuin ne VR:n junasta poistetut mummot, jotka luulevat voivansa tehdä ja sanoa mitä tahansa koska ilmeisesti eläkeikään tultaessa eläköidytään myös käytöstavoista. 
Aivan todella hieno asia, että mediassa nostetaan näitä esiin.

Arjessa tätä ikäpolvea näkee päivittäin ja koen suurta nautintoa, kun pääsee näpäyttämään heitä huonosta käytöksestä.

Vierailija
150/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkan automatka_

Ilkka se ajeli ja kamera se välkähti, sakot tuli äijälle ja silloin sillä pälkähti: "Tää on syytä Pastersteinin, otanpa ja pilkkaan: teen siitä värssyn ja kehuja saan silkkaa!" 

Niinpä otti runosuolens' kiinni päästä hän, joka valmiiksi jo "tiesi" tietävänsä enemmän: "Mukula mä olen itse Vainion Jussin, tätä settii hoetaan viel' kyydiss' keikkabussin! Läpi Suomen jengi diggaa tätä samantein: kun kylmää kyytii saa toi vanha kyttä Pasterstein!"

Niinpä otti esiin kundi Vainion Jussin "terävästä" penaalistaan esiin mustan tussin, riimitteli paperille: "Ei voi olla näin, ett' mulle rapsut saneleepi joku Pasterstein! Nyt saat ukko maistaa vähän omaa lääkettäs, ett' jatkossa sit tiiät kelle oikein lässytät!"

Ylpeenä sit poika itse Vainion Jussin kirjoitteli, raapusteli kera mustan tussin: "Pästersteini pähä pöliisi näin mystä ön, kyn mylle kehtäs äntää rähäsäkkötyömiön!" 

Pastersteini mulkas riimitystä vähän ajan, tuumas sitten: "Ilkka, menit yli hyvän rajan! Nyt saat seistä sanojesi takana kuin mies, mä toimin lain mukaan, kohta oot sä otsa hies!" 

Pastersteini otti lain kouran kuten pitää, Ilkan aivonystyrässä silloin jotain alkoi itää: "Ehkä olin, ehkä en, ehkä sanoin väärin ihan, aivan pikkasen. Emmä kyllä mitään sillä kuitenkaan mä meinannu, hei ei kai herra Pastersteini leikistä nyt suuttunu??"

Mutt' niin vain sakot rapsahti ja syytteet siihen päälle: Pastersteinill' napsahti: "Sä menit heikoll' jäälle!" 

Koko kansan silmät tapittaapi väkevästi Ilkkaan: "Miltäs tuntuu nyt, kun pilkka osui omaan nilkkaan?"   N53

Vierailija
151/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se vuokrannut saunaa persulle näin muistelen 🥵

Nyt sit oot ilman vuokrasaunaa. :( 

Vierailija
152/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ile on kyllä sellainen ruma limainen äijä, joka kuvittelee rasvaisten riimien olevan maailman hauskin juttu.

Hyvin kiteytetty!

Vierailija
153/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainio aiheuttaa kaikissa julkisissa esiintymisissään suunnatonta myötähäpeää noiden muka hauskojen runoilujensa takia. Kuvottava ukko.

Minä en oikein digannut niitä sen Paula Koivuniemestä julkaisemia kuvia, ne tuntuivat tungettelevilta, koska Paula on jo julkisuuden jättänyt. Nekin aiheuttivat yleistä kohua ja paheksuntaa, ja pian Vainio ottikin ne kuvat alas. Eli sama kaava kuin tälläkin kertaa: Vainio julkistaa jotain typerää, saa haukkuja ja vasta painostuksen alla vetää typeryyden pois. 

Törkyukolta törkeä temppu. Sokea reettakin näki niistä kuvista, että Paula ei ole kunnossa ja tuskinpa on ymmärtänyt edes missä on kuvattavana.

Vierailija
154/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen pulliainen olisi tähän reagoinut olan kohautuksella.

dennis kuvittelee olevansa erikoistapaus

Vainion Ilkka puolestaan on sellainen, eikä tämä suinkaan ole kohteliaisuus. 

Vierailija
155/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen rivon riimittelyn saa lukea? En löytänyt Iltiksen uutisesta sellaista.

Täältä esimerkiksi:  https://www.uuno.fi/ile-vainio-ryopyttaa-riimein-dennis-pastersteinia-s…

Vierailija
156/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Vainio sitten vienyt brandypullon poliisiasemalle, jatkaa siis typerää käytöstään.

Vierailija
157/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa takakireä tyyppi tuo Pasterstein. Haluaa rikostuomioita ihmisille ku joku laskee leikkiä.

Pastersson luulee näemmä olevansa jotain avautuessaan vähintään kerran viikossa lehdissä jostain turhasta.

Eikä nuo sakkorysät ainakaan liikenteen turvallisuutta paranna. Voi jopa huonontaa. 

Meinaatko siis Ilkka ihan tosissasi, että Dennis Pasterstein on a) määrännyt kaikki peltipoliisit pystytettäviksi ympäri maata ja b) kirjoittanut tieliikennelain? 

Vierailija
158/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Vainio sitten vienyt brandypullon poliisiasemalle, jatkaa siis typerää käytöstään.

Isänsä poika.

Vierailija
159/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No - ei tämä vallesmanni iso D:n toimintakaan vaikuta erityisen kypsältä, tai järkevältä viranomaisresurssien käytöltä. Oikeastaan molemmista tyypeistä piirtyy hyvin lapsellinen kuva julkisuudessa.

Kyl poliisilla pitäs olla paremmat hermot

Fakta: Ilkka Vainio oli tuossa se hermonsa menettänyt osapuoli. Dennis Pastersteinhan ei ole missään vaiheessa riimitellyt Ilkasta mitään alatyylistä saati ylipäätään yhtään mitään. 

Vierailija
160/243 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ajaisi miten tarkkaavaisesti sakko tulee joskus elämänmatkan varrella. Ja jos ei tule on aivan satavarmasti pilkunnussija joka ei muuta teekään kuin seuraa mittariaan. Siinä sitten jarruttelee että ei aja 50 rajoituksella vahingossa 52 ja ajelee ohi risteyksistä mistä piti kääntyä ja jää muu liikenne huomiotta kun pitää kytätä sitä mittaria. Tunnen itse useita tällaisia urpoja joitten kyydissä on suorastaan pelottavaa varsinkin talvella. Muistakaa kaikki jotka tästä itsenne tunnistatte alapeukuttaa.