Miksi työttömät aina jankuttaa kuinka he maksavat veroja tuista?
Ei työtön mitään veroja maksa, miten voit maksaa veroja muiden rahoista?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kos henkilön koko toimeentulo on julkisista varoista, veron pidättäminen ei lisää yhteiskunnan nettotuloja.
Periaatteessa näin, mun verotuloina ne kirjautuu valtiontalouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kos henkilön koko toimeentulo on julkisista varoista, veron pidättäminen ei lisää yhteiskunnan nettotuloja.
Periaatteessa näin, mun verotuloina ne kirjautuu valtiontalouteen.
mun=mutta
Arvonlisävero on myös vero. Kun kaikki raha kierrätetään niin se on tehokasta veronmaksua ja taloudellisen toiminnan edistämistä, jolla tuetaan markkinoilla tapahtuvaa tavaroiden ja palvelujen tuotantoa, parannetaan yritysten toimintaedellytyksiä ja vahvistetaan kestävää talouskasvua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenkään työttömän ei tarvitse selitellä mitään elämässään kenellekään. Ja sinun nenäsi ei kuulu kenenkään muun kuin omiin asioihisi.
Kyllä tarvitsee, koska minä elätän jokaisen työttömän palkasta lähtevistä veroista, silloin minä määrään heidän elämäänsä.
Sinä rahoitat väestönvaihtoa halusit tai et
Koska työtön saa tukia joista menee vero.
Ihan sama logiikka kuin vaikka poliisien palkoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenkään työttömän ei tarvitse selitellä mitään elämässään kenellekään. Ja sinun nenäsi ei kuulu kenenkään muun kuin omiin asioihisi.
Kyllä tarvitsee, koska minä elätän jokaisen työttömän palkasta lähtevistä veroista, silloin minä määrään heidän elämäänsä.
Sinä rahoitat väestönvaihtoa halusit tai et
Mitään väestönvaihtoa ei ole olemassakaan.
Kuka asiasta nyt jankuttaa? Aloittaja.
Heh. Tuu hakee mut Espanjasta. Siihen asti.... Jatkan entiseen malliin.
Jaxuhali, ap 🤗