Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät aina jankuttaa kuinka he maksavat veroja tuista?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei työtön mitään veroja maksa, miten voit maksaa veroja muiden rahoista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos henkilön koko toimeentulo on julkisista varoista, veron pidättäminen ei lisää yhteiskunnan nettotuloja.

Vierailija
2/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun verran palautuu valtiolle takaisin alkoholin ja tupakan veroina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään työttömän ei tarvitse selitellä mitään elämässään kenellekään. Ja sinun nenäsi ei kuulu kenenkään muun kuin omiin asioihisi.

Vierailija
4/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään työttömän ei tarvitse selitellä mitään elämässään kenellekään. Ja sinun nenäsi ei kuulu kenenkään muun kuin omiin asioihisi.

Kyllä tarvitsee, koska minä elätän  jokaisen  työttömän palkasta lähtevistä veroista, silloin minä määrään heidän  elämäänsä.

Vierailija
5/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ap jankutat työttömistä joka päivä?

Vierailija
6/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he maksavat niistä veroja. 

Vierailija
7/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos minä annan sinulle 100€, ja sinä maksat sen minulle heti takaisin, silloin  sinä maksoit 100€ veroja?

Vierailija
8/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät työttömät jankuta, paitsi työttömät palstapersut kyllä, mutta muista asioista.

Vierailija
9/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarvitsee, koska minä elätän  jokaisen  työttömän palkasta lähtevistä veroista, silloin minä määrään heidän  elämäänsä.

Vedä sinä vaikka v i t t u päähäsi. Minä en sinulle tai kenellekkään muullekkaa selittele yhtään mitään. 

Vierailija
10/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos minä annan sinulle 100€, ja sinä maksat sen minulle heti takaisin, silloin  sinä maksoit 100€ veroja?

Oletko idiootti? 

Vierailija
11/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joka paikassa puhutaan tuista niiden brutto summana, ei netto. Ihmiset siis luulevat, että esim yleistukea saa 800 euroa, eikä käteen jäävää summaa joka on alle 600. 

Vierailija
12/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hakeutuisit hoitoon. Sen verran on noita houreita että lääkitys voisi tehdä sulle terää. Sinä et määrää yhtään ketään eikä sua tottele edes koiras, ja sekös sua kiukuttaa. 😂 

Vierailija
13/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta et määrää esim. mun elämää yhtään ja sun on vaan elettävä sen asian kanssa.

Vierailija
14/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän on hyvä että sinä yksin elätät kaikki Suomen työttömät. Vinkkiä Orpolle ja Purralle, että nyt voidaan laskea työtätekevien veroja ainakin vähän sillä maksaja on löytynyt. 🤣

Vierailija
15/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmarkkinatuesta menee 20 pros veroja.

Vierailija
16/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tues on liian pienet joten työttömien ei pitäisi maksaa veroja lainkaan. Monet työttömät tekee pimeitä hommia onneksi koska ovat fiksuja eivätkä makaa aina kotona.

Vierailija
17/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin pääomatuloista maksetaan veroja, vaikka ne on muiden työllä tienattu.

Vierailija
18/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun palkkasi taso ei ole suureltakaan osin omaa ansiotasi, siihen vaikuttavat m.m. monet tuet. 

Vierailija
19/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä sinä vaikka v i t t u päähäsi. Minä en sinulle tai kenellekkään muullekkaa selittele yhtään mitään. 

Niin, ethän sinä onnettoman tilanteesi vuoksi muutakaan voi.

Sitä olen ihmetellyt, että eikö kaltaisiasi yhtään hävetä olla aikuisena ja äänioikeutettuna pelkästään rasite toimivalle yhteiskunnalle.

Vierailija
20/28 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta maksoin pari vuotta sitten veroja yli 20k pelkästään siitä hyvästä kun möin osakkeita ja myyntivoitoista menee ihan poskettomat verot. Olen aina palkasta myös maksanut verot ja kiitoksena tästä työttömyydestä saan alle 600€/kk eli yleistuen ja siitäkin vero% 20. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän