Wolt hakee työntekijöitä
Wolt lopetti vuokratilit ja hakee lisää työntekijöitä. Yhteensä 27000 on hakenut suuryrityksen palvelukseen. Onkohan joukossa yhtään valkoihoista hakijaa joilla on hyvät mahdollisuudet työllistyä kun muuten yritystä voi syyttää esim. rasísimista. Ks. https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20239455
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tehdä noita hommia, jos mulla ois auto.
Olisi Mersu E myytävänä ja voin sen vielä katsastaa. Paljonko tarjoat kun alle 100 000 km ja ikä 9 vuotta sekä ekologinen dieselmoottori nelivedolla.
Tarjoan 50 euroa. Ota tai jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muuten tuntipalkka???
Wolt-lähetin keskimääräinen ansio aktiiviselta työtunnilta on tällä hetkellä noin 20–21 €/h
Ja tuosta pitää maksaa verot + kulkuväline + mahdolliset bensat + muut kulut.
Ja eläkemaksut + muut yrittäjälle kuuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi Mersu E myytävänä ja voin sen vielä katsastaa. Paljonko tarjoat kun alle 100 000 km ja ikä 9 vuotta sekä ekologinen dieselmoottori nelivedolla.
Tarjoan 50 euroa. Ota tai jätä.
Tarjoan 51 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä siinä autoa tarvit? Aikamoiset menot olisi autosta ja varsin epäkäytännöllinen. Lähetin tulee olla ripeä ja päästä helposti kohteen luokse, hakea tuotteet jne.
Ruokien kuljettamiseen. Mun kotikaupungissa kaikki Wolt-kuskit ajavat autolla, koska se on paljon nopeampi kuin pyörä.
Täällä wolt kuskit käyttävät sähköfillareita tai monowheeliä. Vaikea kuvitella, että auto olisi kätevämpi, kun sille löydä edes helposti parkkipaikkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muuten tuntipalkka???
Keskimäärin 20-21/tunti, mutta siihen ei pääse jos kuvittelee että istumisesta saa saman, kun on enemmän urakka luontainen työ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä siinä autoa tarvit? Aikamoiset menot olisi autosta ja varsin epäkäytännöllinen. Lähetin tulee olla ripeä ja päästä helposti kohteen luokse, hakea tuotteet jne.
Ruokien kuljettamiseen. Mun kotikaupungissa kaikki Wolt-kuskit ajavat autolla, koska se on paljon nopeampi kuin pyörä.
Totuus: ne ajaa autolla, koska niillä ei riitä kunto pyöräillä monta tuntia päivästä toiseen.
Woltinkin on tunnettava yhteiskuntavastuunsa ja palkattava myös suomalaisia ja valkoihoisia lähettejä. Jos ei toimi niin niin boikotoikaa.
Rohkeasti vain hakemaan, ap. Muista että tuosta summasta mksat itse itsellesi eläkettä, työvälineesi ja sen polttoaineen, työterveyshuollon sekä verotuksen lisäksi. Lopulla elät ja elätät perheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus: ne ajaa autolla, koska niillä ei riitä kunto pyöräillä monta tuntia päivästä toiseen.
Sähkömopolla Wolt-kuskit ajavat muuallakin. Yhtään polkupyörää en ole enää vuosiin nähnyt.
Vielä kun Wolt opettaisi läheteille että jalkakäytävillä ei saa ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä wolt kuskit käyttävät sähköfillareita tai monowheeliä. Vaikea kuvitella, että auto olisi kätevämpi, kun sille löydä edes helposti parkkipaikkaakaan.
Niin. Täällä löytää parkkipaikan ihan vaikka talon ovien edestä. Kaikki kuskit kuskaavat autolla, ja miksi eivät kuskaisi, jos jo valmiiksi omistavat auton? Sähköpyörän ostaminen on ihan turha kuluerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät asu siellä. -eri
Ja tuosta pitää maksaa verot + kulkuväline + mahdolliset bensat + muut kulut.