Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On täysin päätöntä väittää, että rahalla ei ole merkitystä!

Vierailija
05.08.2026 |

Kummasti parani jopa mun fyysinen terveys, kun rahahuolet poistuivat hetkeksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olekaan rakkautta tai ystäviä, niin rahan avulla on mahdollista touhuta yksistään asioita, jotka tuo mielihyvää, tai mennä aktiviteetteihin joissa ihmisiä tapaa. Tai voi hankkia lemmikin yksinäisyyttä helpottamaan, tai terapiassa miettiä mitä itse voi asialle tehdä.

Johan deittisovelluksestkin on nykyään maksullisia.

Vierailija
22/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea. Et sinä voi sillä rakkautta ja ystäviä ostaa.

No itseasiassa kyllä voi. -eri-

Ei se ole aitoa rakkautta eikä aitoa ystävyyttä.

Voi voi. Aitoja ystäviä ja rakkautta saa jos on saadakseen, oli rahaa tai ei. Mutta raha eikä sen puute ei takaa kenellekään minkäänlaisia ihmissuhteita. 

Tässäpä sanoman ydin varmasti onkin - raha ei automaattisesti poista esim. yksinäisyyden tunnetta, sillä raha ei tosiaan takaa kenellekään minkäänlaisia ystävyyssuhteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin täällä Thaimaassa on hauskaa kun on rahaa ja (nais)ystäviä riittää.

Vierailija
24/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa kyllä voi. -eri-

Ei se ole aitoa rakkautta eikä aitoa ystävyyttä.

Itse asiassa rikkaana joutuu tekemään paljon enemmän näitä saadakseen, mikä tavallaan todistaa, että kyllä rahalla on jotain väliä.

Vierailija
25/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla voi pistää pystyyn vaikka oman haaremin mallia Musk. 

40.000e/v verottomana ja asunto kunhan ei aiheuta ongelmia ja on käytettävissä. 100.000e per synnytetty lapsi joka kuuluu maksajalle. Rahat saa testien jälkeen. 

Käy vieraissa ja viikkoraha loppuu kuten vuokrasopimuskin. 

Osa mammoista varmaan sanoo ei hyi helevetti.. mutta ottajia löytyy aina. Näitä kun on joku tusina, vaaleaa, ruskeaa ja punatukkaista, pari hieman pyöreämpää, muutama tavis ja jokunen fitness mimmi. Sitten on vaihtelua. 

Vierailija
26/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inarin Rahajärven kuuluisa erakko Albin Tirkkonen 1950-luvulla. 'Miljonääri olen, minulla on koski, kämppä ja tuhat järveä'.. Toki kävi kylillä myymässä välillä kalaa, jotta sai ostettua kahvia ja suolaa.  Joten onni ei tullut täysin rahatta vaikka Rahajärvellä asuikin, joka tuohon aikaan erittäin syrjäinen paikka.

Pohjoisilla leveysasteilla vaikea pärjätä täysin rahatta edes erakkona. Etelä-Suomessa pidempi kasvukausi ja monipuolisempi kasvillisuus/eläimistö kuin Pohjois-Lapissa, joten jotkut kykenee elämään lähes rahatta omavaraistaloudessa Lounais/Etelä-Suomen maaseudulla nykypäivänäkin.  Kämpät/asunnot/liikkumavälineet kuluu  ja kunnostuksiin tarvitaan ennen pitkään hieman rahaa. Mutta teoriassa 5-10 vuoden ajanjakso täysin rahatta mahdollista, mikäli ensin luo rahan avulla puitteet joka sen mahdollistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme