Miltä miehestä tuntuu olla bottom?
Mikä on parasta rimming, sormeilu vai itse se muna siellä? Saa myös kertoa, jos se tuntui epämukavalta. Uteliaana naisena kyselen tätä, koska meiltä puuttuu se luumu.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena varmaan kysyjä ymmärtää, että kaikki; rimming, sormetus ja muna voivat tuntua hyvältä, aivan kun nuoleminen, sormetus ja muna naisesta.
Minä en naisena tykkää nuolemisesta, älä yleistä. Enkä tykkää siitä että vertaat naisen vaginaa ja miehen anaalia keskenään.
Se on totta, herkullista anusta ei koskaan pitäisi verrata tylsään synnytyskanavaan. Pahoittelut.
Herkullinen anus? voi jeesus, haiseva paskarööri, tooosi herkullinen. Hinthit on kyllä outoja.
Kyllä se pestä kannattaa. Eihän paskaiseen pillunkaan työnnytä enää. Tule pois keskiajalta foobikko.
paskarööri se on kuitenkin vaikka kuinka pesisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä miehiltä kysele, kysy homoilta.
No kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena varmaan kysyjä ymmärtää, että kaikki; rimming, sormetus ja muna voivat tuntua hyvältä, aivan kun nuoleminen, sormetus ja muna naisesta.
Minä en naisena tykkää nuolemisesta, älä yleistä. Enkä tykkää siitä että vertaat naisen vaginaa ja miehen anaalia keskenään.
Se on totta, herkullista anusta ei koskaan pitäisi verrata tylsään synnytyskanavaan. Pahoittelut.
Herkullinen anus? voi jeesus, haiseva paskarööri, tooosi herkullinen. Hinthit on kyllä outoja.
Kyllä se pestä kannattaa. Eihän paskaiseen pillunkaan työnnytä enää. Tule pois keskiajalta foobikko.
paskarööri se on kuitenkin vaikka kuinka pesisi.
No mitä sitten? Olet kyllä heikkoa tekoa.