Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen ihmisen kanssa et tule toimeen?

Vierailija
04.08.2026 |

Itse en siedä ylimielisiä ihmisiä. Sellaisia hiljaisen ylimielisiä, jotka hymyilevät ylimielistä hymyään. Toisin sanoen kuvittelevat olevansa toisen yläpuolella. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja sit sellanen joka puhuu koko ajan negatiivisia asioita. Valittaa melkein joka asiasta. Ja etsii oikein etsimällä epäkohtia kaikista asioista.

Vierailija
2/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse en tykkää kiusaajista. Yleensä heitä yhdistää semmoinen katkeruuden ja negatiivisuuden ja kateuden ja valittamisen kehä. Negatiivisuudelle olen allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkäyvien

Vierailija
4/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettavan, epärehellisen ja valheellisen kanssa vain harva jos kukaan tulee toimeen. 

Vierailija
5/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskojen ja tyhmien.

Vierailija
6/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka pitää itseään parempana ihmisenä. Tykkää kehua itseään kuinka hyvä hän on kaikissa asioissa.

Vierailija
7/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkään sellaisten, jotka eivät uskalla katsoa peiliin. Semmonen ihmistyyppi syyttää muita omista virheistään ja on täysin sokea omalle inhimilliselle puolelleen. SYyttää muita koska itse tahtoo olla täydellinen. Mulla on tapana peilata näitä aika rajustikin. Vihamiesten määrä sen kun lisääntyy..

Vierailija
8/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen turbosuun kanssa joka puhuu koko ajan ja on vaikea saada puheenvuoroa.

Vierailija
9/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulojien. Ne luulee että kaikki mene läpi. Muistan entisen esimieheni, joka ihan joka käänteessä manipuloi. Istuttiin autossa kerran ja alkoi kertomaan kuinka oli kerran kaatunut ja lyönyt itsensä ja lääkäri oli tivannut onko mies lyönyt. No ei mitään sellaista ollut edes hänelle tapahtunut vaan yritti saada mut avautumaan jos mulle olisi taoahtunut samanlaista, mitä ei tietenkään ollut.  Luuli etten näe noiden yritysten läpi. Se oli niin sairas akka kokolailla, että huh huh.

Vierailija
10/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensäkään sellaisten, jotka eivät uskalla katsoa peiliin. Semmonen ihmistyyppi syyttää muita omista virheistään ja on täysin sokea omalle inhimilliselle puolelleen. SYyttää muita koska itse tahtoo olla täydellinen. Mulla on tapana peilata näitä aika rajustikin. Vihamiesten määrä sen kun lisääntyy..

Siis niitä jotka aina mokaillesaan syyttävän omista teoistaan toisia?

Raskaita tyyppejä,

Vierailija
11/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten, jotka ovat todella voimakkaasti jotain mieltä jostain, eivätkä jousta yhtään tai halua edes kuunnella muiden mielipiteitä. Mielestäni kaikenlainen ääriajattelu on vastenmielistä oli kyse sitten uskonnosta, rasismista, eläinten oikeuksista, politiikasta tai hitto vie vaikka liikennesäännöistä.

Vierailija
12/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisten. 

Vierailija
13/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarien, juoppojen ja sekakäyttäjien kanssa en tule toimeen.

Vierailija
14/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisten, jotka ovat todella voimakkaasti jotain mieltä jostain, eivätkä jousta yhtään tai halua edes kuunnella muiden mielipiteitä. Mielestäni kaikenlainen ääriajattelu on vastenmielistä oli kyse sitten uskonnosta, rasismista, eläinten oikeuksista, politiikasta tai hitto vie vaikka liikennesäännöistä.

Tai noh, liikennesäännöt huono esimerkki koska kyseessä on laki :D mutta joka tapauksessa, joustamattomien ja ääriajattelevien ihmisten kanssa on vaikea tulla toimeen.

Vierailija
15/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi äärityypit ovat sellaisia joita ei vaan jaksa.

Vierailija
16/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen huumorintajuttoman kanssa. En myöskään aina niin iloisen , tekohymyä virnistelevän kanssa.

Vierailija
17/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% Vauva-sivuston ihmisten kanssa.

Vierailija
18/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden työhullun kanssa meinaa mennä hermot kun vapaalla ja lomallakin miettii työasioita ja sieltä ohjeistaa muita työntekijöitä. Osaa kyllä monet asiat hyvin, mutta ei ikinä myönnä omia virheitään, mutta sanoo kyllä toisille ikävästi jos tekee jonkun mokan. Joskus jos hänelle juttelee ja ei olekaan hänelle mielenkiintoinen aihe niin on aivan mykkänä eikä noteeraa mitenkään toisen puheita. Puhuu pahaa tosista selän takana.

Vierailija
19/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa, joilla on voimakkaat uskonnolliset ja ideologiset näkemykset. En myöskään ns. kaikkitietäjien kanssa.

Vierailija
20/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden työhullun kanssa meinaa mennä hermot kun vapaalla ja lomallakin miettii työasioita ja sieltä ohjeistaa muita työntekijöitä. Osaa kyllä monet asiat hyvin, mutta ei ikinä myönnä omia virheitään, mutta sanoo kyllä toisille ikävästi jos tekee jonkun mokan. Joskus jos hänelle juttelee ja ei olekaan hänelle mielenkiintoinen aihe niin on aivan mykkänä eikä noteeraa mitenkään toisen puheita. Puhuu pahaa tosista selän takana.

Kuulostaa tosi ärsyttävältä tyypiltä.