Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla ei ole harrastuksia, oletteko tyytyväisiä?

Vierailija
04.08.2026 |

Siis mitään erityistä harrastusta tai muuta mielenkiinnon kohdetta, joka vie aikaa ja jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen. Siis että elämä on vain sitä että käyt töissä, ruokakaupassa, hoidat ehkä lapsia, teet kotitöitä. Mitään omaa kiinnostavaa tekemistä ei ole, mihin voisi uppoutua. Onko joku ihan tyytyväinen tällaiseen eikä kaipaa mitään erityistä tekemistä? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on DI

Se riittää 

Vierailija
2/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on sinänsä virheellinen, että ihmisellä voi olla erityisiä mielenkiinnon kohteita vaikka heillä ei olisi harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on sinänsä virheellinen, että ihmisellä voi olla erityisiä mielenkiinnon kohteita vaikka heillä ei olisi harrastuksia.

Niin

Vierailija
4/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole oikeastaan  koskaan ollut harrastuksia muuta kuin lukeminen, tv ja netti. Jossain vaiheessa oli koira ja siihen meni paljon aikaa. 

Lapset ovat aikuiset ja asun yksin. Minulle riittää työn lisäksi kodinhoito, pari ystävää ja aikuiset lapset. Olen tyytyväinen elämääni. 

Vierailija
5/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole oikeastaan  koskaan ollut harrastuksia muuta kuin lukeminen, tv ja netti. Jossain vaiheessa oli koira ja siihen meni paljon aikaa. 

Lapset ovat aikuiset ja asun yksin. Minulle riittää työn lisäksi kodinhoito, pari ystävää ja aikuiset lapset. Olen tyytyväinen elämääni. 

Kuulostaa ihanalta. Minä innostun milloin mistäkin, koti on täysi kaaos, aloitan ja lopetan milloin minkäkin projektin. Välillä olen flow-tilassa, välillä tuntuu että kodinhoito, lapset, työ ja kaikki on ihan liikaa.

Vierailija
6/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa erityistä. En myöskään seuraa mitä muut tekevät tai ovat tekevinään, jotta saavat somernsa täytettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi