Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivoja seksikysymyksiä, M56 vastaa

Vierailija
04.08.2026 |

Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis vähän alle keskikoon. Kyllähän monet naiset tykkäävät suuremmastakin kalusta. Samanlailla seisoo tarvittaessa naturellina. 

Vierailija
22/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni… sama idi ootti keksii näitä aloituksiä.

Sama idi ootti tämän N47 aloituksen takana.

Pyysin tulemaan Mankin Nesteelle, että olisi voinut tehdä seksinautinnot niin ei näkynyt luuseria ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, N47 ja M56 näyttäisi olevan yksi ja sama henkilö. No, samapa tuo!

Vierailija
24/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On on…. Sama idi ootti kysymyksessä.  Luuseri ei uskalla näyttää naamaa… olisin vetänyt viikseen tätä huo raa

Vierailija
25/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt brassisokeroinnissa?

No en ole.

Vierailija
26/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullisi mitat....olethan rehellinen?

Mä en tajua tätä kullin koko jauhamista. Se on on kullakin, mikä ikinä onkaan. Itse uskon enemmän siihen, että miten sitä käyttää ja miten naista kohtelee sängyn ulkopuolella. Mitä kauniimmin kohtelet naista sängyn ulkopuolelle, sitä tuhmempi se sitten on sängyssä. Lisäksi naisten pillut on hyvinkin erikokoisia. Naistenkin olisi syytä tajuta tämä asia.

Miksi kullini koko sinua edes kiinnostaa? No koska kysyit, niin vastaan. En ole vaivautunut edes mittaamaan. Silmämääräisesti hiukan grillimakkaraa lyhyempi. Tämäkin ollut toisille naisille liian pitkä. Jotenkin mä säälin miehiä, jotka kuvittelee, että se kullin koko on naisille kaikkein tärkein kriteeri. Uskon, että moni nainen arvostaa sitä, että kulli seisoo ihan naturellina tarvittaessa.

Tiedätkö, että ylimääräinen asioiden selittely paljastaa usein mielenkiintoisia asioita?  Huomaatko itse, miten vastauksesi tähän kysymykseen eroaa muista lyhyistä ja ytimekkäistä vastauksista?

Vierailija
27/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harrastanut kimppoja?

Vierailija
28/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullisi mitat....olethan rehellinen?

Mä en tajua tätä kullin koko jauhamista. Se on on kullakin, mikä ikinä onkaan. Itse uskon enemmän siihen, että miten sitä käyttää ja miten naista kohtelee sängyn ulkopuolella. Mitä kauniimmin kohtelet naista sängyn ulkopuolelle, sitä tuhmempi se sitten on sängyssä. Lisäksi naisten pillut on hyvinkin erikokoisia. Naistenkin olisi syytä tajuta tämä asia.

Miksi kullini koko sinua edes kiinnostaa? No koska kysyit, niin vastaan. En ole vaivautunut edes mittaamaan. Silmämääräisesti hiukan grillimakkaraa lyhyempi. Tämäkin ollut toisille naisille liian pitkä. Jotenkin mä säälin miehiä, jotka kuvittelee, että se kullin koko on naisille kaikkein tärkein kriteeri. Uskon, että moni nainen arvostaa sitä, että kulli seisoo ihan naturellina tarvittaessa.

Tiedätkö, että ylimääräinen asioiden selittely paljastaa usein mielenkiintoisia asioita?  Huomaatko itse, miten vastauksesi tähän kysymykseen eroaa muista lyhyistä ja ytimekkäistä vastauksista?

Ja mitä sitten? Oletko nyt kovinkin pettynyt vastaukseeni vai mikä kaihertaa?

Vierailija
29/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tu mikä idi ootti

Vierailija
30/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harrastanut kimppoja?

En ole. Asioista olemme puolison kanssa kyllä keskusteltu ja ajatus on molempien mielestä kyllä kiihottava. Mutta siinä on mahdolliset henkisen puolen asiat mukana. Molemmat haluaa pitää nämä leikit mielikuvituksen tasolla. Silleen hyvä, kun molemmat ajattelevat asiasta samalla tavalla.

Vierailija
31/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ap:n vilpittömyyteen. Erityisesti tykkäsin, ettet petä, vaan suhteenne on sopuisa, tasapuolinen.

Kysyisin vielä: onko helppoa jutella kumppanin kanssa seksistä? Usein nimittäin voi olla vaikeaa, syystä tai toisesta.

Vierailija
32/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta karvoituksesta tykkäät naisella? Kuinka usein teillä seksiä?

Vierailija
33/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis vähän alle keskikoon. Kyllähän monet naiset tykkäävät suuremmastakin kalusta. Samanlailla seisoo tarvittaessa naturellina. 

En tiedä mitä Wigrenin nysiä sä oikein syöt...

Vierailija
34/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituiksi meni, sori vaan. Mutta kysy toki jotain.

Vierailija
35/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ap:n vilpittömyyteen. Erityisesti tykkäsin, ettet petä, vaan suhteenne on sopuisa, tasapuolinen.

Kysyisin vielä: onko helppoa jutella kumppanin kanssa seksistä? Usein nimittäin voi olla vaikeaa, syystä tai toisesta.

Mulla seksistä puhuminen on aina ollut helppoa, mutta puolisolleni ei ole. Nykyään on helppoa, mutta aiemmin ei ollut. Puoliso meni ihan lukkoon, kun piti puhua asioista. Tästä meille syntyikin aikoinaan aika paha riita, kun mä jouduin aina olemaan se, joka teki aloitteet. Seksiä sain kyllä aina, kun sitä halusin. Mutta tilanne alkoi silti tympimään. No nykyään tilanne on täysin muuttunut. Joten asioista keskustelu auttoi ainakin meidän tapauksessa. Nykyään puoliso kyllä kertoo, mitä haluaa. Tilanne onkin mulle tosi paljon helpompi nykyään.

Vierailija
36/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko itseäsi ikinä liian vanhaksi puolisosi rinnalla?

Vierailija
37/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naturellia kusipuskaa en halua puolisollani nähdä. Muuten kaikki muu menee. Aina sillä on se kiitorata ollut ja pidän kyllä siitä. Itse saan usein hoidella ajeluhommat ja se johtaa aina sitten seksiin.

Seksin määrä riippuu todella paljon muista asioista. Mutta keskimäärin jos lasketaan, niin 2-3 kertaa viikossa. Kesälomalla lemmittiin joka päivä kahden viikon yhteisellä lomalla. Joskus on sitten seksiä ilman yhdyntää. Pillun nuoleminen ja sormeilu on kivaa touhua. Samoin saada kunnon suihinotto tai käsityö oljyllä. Työt ja muut kiireet kyllä vaikuttaa seksin määrään. Ihan niin kuin kaikilla muillakin. Sekä yksi pian oleva teini.

Vierailija
38/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naturellia kusipuskaa en halua puolisollani nähdä. Muuten kaikki muu menee. Aina sillä on se kiitorata ollut ja pidän kyllä siitä. Itse saan usein hoidella ajeluhommat ja se johtaa aina sitten seksiin.

Seksin määrä riippuu todella paljon muista asioista. Mutta keskimäärin jos lasketaan, niin 2-3 kertaa viikossa. Kesälomalla lemmittiin joka päivä kahden viikon yhteisellä lomalla. Joskus on sitten seksiä ilman yhdyntää. Pillun nuoleminen ja sormeilu on kivaa touhua. Samoin saada kunnon suihinotto tai käsityö oljyllä. Työt ja muut kiireet kyllä vaikuttaa seksin määrään. Ihan niin kuin kaikilla muillakin. Sekä yksi pian oleva teini.

Teinit vaikuttaa paljon….

Minkä ikäinen naisesi on?

Vierailija
39/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko itseäsi ikinä liian vanhaksi puolisosi rinnalla?

En tunne. Olen aina ollut jotenkin nuorekas ja nuoremmat naiset on vaan löytäneet seuraani. En ole erikoisemmin nuorempaa seuraa hakenut. Niin vaan on käynyt.

Vierailija
40/62 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinit vaikuttaa paljon….

Minkä ikäinen naisesi on?

12 v mua nuorempi. Ei mikään nuorikko hänkään siis.