Muita jotka saavat helposti ystäviä mutta ei seurustelukumppania
Kaikki haluavat olla ystäviäni, mutta kukaan ei halua seurustella.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi, että kaikki tai edes suyrin osa haluaisi olla ystäväni mutta koska en eläessäni ole ollut pudemmässänparisuhteessa, niin kyllä sitä joskusvja joitain kertoja olen ennättänyt toivoa ja uskoa, että viimein olisin löytänyt ja kohdannut hänet, joka olisi muutakin kuun vain kaveri tai ystävä.
Silti ei heidän määränsä vaan llatunsa.
Kuitenkin on asioita, joita toivoisin ja haluaisin kokea ja jakaa vain parisuhteessa, enkä läheisimmänkään ystäväni kanssa.
Olen silti onnekas, että olen voinut ja onnistumaan saamaan ystäviksi niin naisiabkuin miehiö.
Mutta kyse ei ole"vain" siitä mitä minä olen halunnut tai toivonut sillä ystävyys ei minusta toimi, jollei molemmilla ole suunnilleen sama mielikuva, mitä se tarkoitraa. Toista ei voi muuttaa kaltaisekseen tai mieleisekseen mutta kaikkea ei tietenkään pidä hyväksyä. Joskus on parempi yrittää hyväksyä sekin, että ystävyys hiipuu ja mahd.lakkaa olemastavaikka onkin ihmeellistä miten toisten kanssa voi luintevasti olla ja tehdä, mitä nyt tekeekin tai on tekemättä, vaikka esim toista näkisi hyvin harvoin.
Ikisinkku mies 40+
Niin kauan ku et muutu palstainceliksi ni kaikki on mahdollista 💗 Sulla oli hyvä kommentti tähän keskusteluun. Itse en ole seurustellut päivääkään koska en koe tarvetta "harjoitella" sitä. En siis oo hakenut suhdetta sen vuoksi että voisin vain sanoa että olen suhteessa. Kyllä mä uskon (intuitio tai joku) että mulle sopiva tyyppi tulee vielä vastaan ja siksi en ole milliäkään katkera tai huolisssani tilanteestani. En silti ajattele että se kotoa tulee hakemaan eli mieli täytyy pitää avoimena ihan arjessakin. Mutta sellaista ei kannata murehtia mikä ei ole omissa käsissä. Huippukivaa illanjatkoa just sulle! N
Kaunis kiitos suuresti ilahduttanresta ja koskettaneesta komnentistasi
Kyllä minäkin yritän pitää mielessäni ajatusta, että rakkaus tulee kohsalleni enempi eläen kuin etsimällä etsien.
Kuunnellaan ja loitetaan intuitioon; hyvä on pitää minusta mielessä tuokin, että tuskin se rakkaus kotioovelta tulee hakemaan.
Ja toivotravasti ei ainakaan varoittamatta tule kun saatraisin säikähtääbjabjättää päästömättä sisään.
Tai sitren se tuleekin juuri varoittamatta ja sillä hetkellä kun sitä ei osaa edes odottaa tulevan.
Okei. Tällaisia tuloikkunoita sillä olisi aika monta, missä se korjaan hän voisi astua elämääni kun niin paljon kuin toivoisin löytäväni ja kohtaavani juuri hänet, jonka kanssa olisimme yhdessä enemmän kuin 1+1, jossa me kaksi hyvää olisimme yhdessä entistä paremmat, niin rehellinen ollakseni on ( ja on ollut) elämässäni niin paljon muutakin, että en ninä 24/7 märehdi ja tai arvioi kohtaamiani ihmisiä voisiko se olla tuo tai ehkä sittenkin tämä eikun siis sittenkin tuo tuolla, niin juuri hän siinä, eikun tuossa...
Mutta toivon silti, että tunnistan kuten hän minut sitten jos tai kun kohtaamne ja tai olemme riittävän lähellä, jotta kaikki voisi alkaa, ellei sitten ole tietämättämme jo alkanut jollain tavalla
Kaunista loppu kesää ja tulevaa.... !
Ikisinkku mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät voi saada kaikkea.
Osa meistä ei saa mitään
No en kuule tiä kun itellä ei ole noita ongelmia.