Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha äiti vittuilee

Vierailija
04.08.2026 |

Vanhoja ollaan jo kaikki, mutta sisarusten mielestä minun pitäisi käydä useammin kun ei heidän määritelmänsä mukaan ole yhtä kiireinen. He eivät tiedä, että kun muut ei ole kuulemassa, äiti on ilkeä kuin mikä. Näin ollut aina, vuosikymmeniä.

Ei ole kyseessä mikään uusi vanhuuden vaiva, vaan ilmeisesti yksi lapsi on tehty vihan kohteeksi. Muille on aina kiva.

En ole koskaan aiheuttanut harmia vaan itse hoidan asiani.

Voiko joku lastaan hautaan asti vihaava avata syyn aiheettoman vihaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki ei auta muu. Ahdistaa vtuttaa ärsyttää ja pilaa vaan kaiken minkä voi. Ei muutosta luvassa. Kokemusta on. 

Kysymys on jostain uravalinnasta tai mistä vaan mitä narsistinen tapaus ei omassa päässään sulata ja aina sen takia sitten on tuollainen vi ttupää.

Vierailija
2/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset osaa hyvin valita kelle puhuvat ja mitä ja millä lailla. Nauhoita salaa sen ilkeilyjä ja pistä sitten sisarukseni niitä kuulemaan. Uskoisivatko sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti välit poikki, puhelut estoon tai et vaan vastaa mihinkään enää. Mikään muu ei auta.

Minä tein näin ja pystyin taas hengittämään. 

Vierailija
4/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset osaa hyvin valita kelle puhuvat ja mitä ja millä lailla. Nauhoita salaa sen ilkeilyjä ja pistä sitten sisarukseni niitä kuulemaan. Uskoisivatko sitten?

Kyllä he ovat tätä kuulleet koko lapsuuden. Ei tule yllätyksenä.

Vierailija
5/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaisen käytöksen takana voi piillä vuosituhansia sitten aloitettu vanha kunnon sanonta, ollaan ei-toivottuja lapsia niin saamme kärsiä siitä vaan siksi että satuimme syntymään. Näin minä veikkaan !

Vierailija
6/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedät ko kohtelua?

Narsistifibat tulee äidistäsi.

Lopeta auttaminen? Sanot ensin, että jos ei käytös muutu, niin et auta. Ja jos/kun jatkuu, nostat kytkintä.

Lopeta kynnysmattona oleminen.

T. Narsistin lapsi itsekin. Välit oli pakko laittaa poikki oman hyvinvoinnin takia

Vierailija
7/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta psalmit 35 ja 109 

35: Älkööt iloitko minusta ne, jotka syyttömästi (= syyttä) ovat minun vihamiehiäni..

109: Vihan sanoilla ovat he minut piirittäneet ja sotivat syyttömästi minua vastaan. He kostavat minulle hyvän pahalla ja rakkauteni vihalla.

Vierailija
8/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ihan ottaisi sellaista kantaa, et välit kokonaan poikki. Voihan sitä sanoa, et jospa pistetään tauolle?

Oma isä ei suoranaisesti sanonut minulle noin vaan jollekin sisarukselleen. Sanoi, et "nyt ei soitella".

Sanoi kyllä tuon saman mulle, mutta sanoi sen nauraen eli sitä meidän "huumoria".

Vierailija
9/9 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä ihan ottaisi sellaista kantaa, et välit kokonaan poikki. Voihan sitä sanoa, et jospa pistetään tauolle?

Oma isä ei suoranaisesti sanonut minulle noin vaan jollekin sisarukselleen. Sanoi, et "nyt ei soitella".

Sanoi kyllä tuon saman mulle, mutta sanoi sen nauraen eli sitä meidän "huumoria".

Ei se tauolle pano mitään muuta, jos se on luonteessa. Yleensä nämä negatiiviset luonteenpiirteet voimistuvat vaan ajan myötä. Hoivakodeissa, jos joku ei pidä toisesta, huudetaan, että et tule minun pöytääni syömään. Siis ne kärttyisimmät. Siinä sentään lohduttaa, että on kaikille samanlainen. Mutta jos on ainoa vihan kohde, kuten ap:lla, niin sattuuhan se. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä