Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muistakin että jää ulkopuolelle kaveriporukassa?

Vierailija
04.08.2026 |

Tämä on omalla kohdallani tosi jännä. Olen aina tullut hyvin toimeen kaikkien kanssa, olen ystävällinen ja huumorintajuinen. En ole se porukan äänekkäin mutta keskustelen mielelläni paljon ihmisten kanssa kaikenlaisesta. 
Oltiin festareilla mieheni kaveriporukan, nykyään kai minunkin sellaisen, kanssa. Tuntui että jäin ulkopuoliseksi usein. Ainoa jonka kanssa tunsin yhteyttä oli mieheni lisäksi eräs toinen naishenkilö ja tämän miesystävä. 

Olen töissä hoiva-alalla ja opiskelen opettajaksi. Eikö minun juuri kuuluisi omata lukuisia ystäviä? Olen helpostilähestyttävä ja pidetty töissäkin. Silti minulla ei ole vatsinaisesti ystäviä. Perheeni ja mieheni lisäksi. Väsynkö sitten vapaa-ajalla ihmisiin herkemmin tai olenko jotenkin väärällä alalla??:D

-Nainen 26

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan se laatu. 

Vierailija
2/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei kuulu omata lukuisia ystäviä. Ei ole meidän asiamme päättää siitä, kuinka muut meihin suhtautuvat. Muiden suhtautuminen meihin on merkittävästi myönteisempää kuin oma suhtautuminen itseemme. Mikään ei riitä, kun ei kelpaa itselleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina noin jos on enemmän kuin kaksi ihmistä itseni lisäksi. Olen kai aika tylsä.

Vierailija
4/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei kuulu omata lukuisia ystäviä. Ei ole meidän asiamme päättää siitä, kuinka muut meihin suhtautuvat. Muiden suhtautuminen meihin on merkittävästi myönteisempää kuin oma suhtautuminen itseemme. Mikään ei riitä, kun ei kelpaa itselleen. 

Niin, missä mukamas on se täydellisen ihmisen malli, jonka mukaan meitä mitataan? Ei missään. Olemme itse kehittäneet sen omassa päässämme.

Vierailija
5/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy aina noin jos on enemmän kuin kaksi ihmistä itseni lisäksi. Olen kai aika tylsä.

Jos ajattelet ettei seura  kelpaa, et edes yritä hakeutua muiden seuraan. Näin muut eivät opi tuntemaan, eivätkä kutsu porukkaansa. Yksin jääminen on ikään kuin todisteen sille, että olimme alun perinkin oikeassa. Ei kukaan halua viettää aikaa tällaisen kanssa ja silloin ei myöskään toimi. 

Vierailija
6/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelet ettei seura  kelpaa, et edes yritä hakeutua muiden seuraan. Näin muut eivät opi tuntemaan, eivätkä kutsu porukkaansa. Yksin jääminen on ikään kuin todisteen sille, että olimme alun perinkin oikeassa. Ei kukaan halua viettää aikaa tällaisen kanssa ja silloin ei myöskään toimi. 

Aloittaja ei viitsi nytkään keskustella.🤷‍

Vierailija
7/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat ne ihmiset, joilla on jatkuvasti kavereita ympärillään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi