Puppa teki of tilin maturemmasta mieskomeudesta pitäville 👴😉💝💥🥳🌈
Ei seksikkyys ikää katso! Mumma vähän motkotti ja kauhisteli mutta päätti antaa Puppalle luvan harrastukseensa. 👴👵🔪💔
Kommentit (7)
Onko Pera paikalla? Kaverin puolesta kyselen että voitko Pera tehdä siitä Töpsö-kissa -kappaleesta musiikillisesti vähän rajumman version? Kaveria lainaten < Raskaampaa örinämetallia jossa mukana puhtaampaa naisen laulua. Jotain sen suuntaista kuin alkuperäisessä Kurjuuden kurimuksessa tai sitten sitten sen jatkossa Kurjuuden kurimuksessa. *hekottaa* < Ei mitään sankariheviä. Jos pystyt, ehdit ja viitsit jossain niin olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Räyh ja Konis mukaan 🥸💥🥸💥🥸💥
Peran täytyy katsoa mitä saan oikein aikaan. Peran pitää vaan löytää jostain sen verran luppo aikaa että saan ton toteutettua mutta eiköhän se jossain vaiheessa onnistu. Pera yrittää tehdä siitä tosi RAJUN version vaikka se on jo valmiiksi RAJU loppu osastaan.
Mikä kallu-kaleveita vaivaa? Nautiskele kauniista päivästä pihalla. Pihaan hurauttaa lava-auto. Ulos hyppää kalevi, ei katso edes kohti, vaan menee kontille. Mäyräkoira, lapio, teräsvaijeri ja ase. Lähtee niiden kanssa kävelemään pihan laidalle. >anteeksi, voinko olla avuksi <minä tulim niittä mäyriä metsästämmän <jämpti om >se on kyllä niin että minä päätän kuka metsästää ja mitä <maat vuokrattunna om <jämpti, lähtee uudestaan kävelemään >olkoon vaikka miten vuokrattu, niin on mun pihassa <vuokrattunna ompi >nyt on aika poistua <poistuupi
Kaverin tontille aina ajoittain pamahtaa näitä "minä parkkeerasim,,.. täällä ja mettästelin..,.,. jo 60-luvulllam täälläm,,,.. KYLLÄ NYKYÄÄNKIN SAAM JOLOPHI" kaleveita ainakin kerta vuoteen. Eivät meinaa millään ymmärtää että tontti vaihtanut omistajaa jo 2-300 kertaa sen jälkeen. Böndellä asumisen huonot puolet
Hyi olkoon!