Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempamme hallitsivat lisääntymisen

Vierailija
04.08.2026 |

Ole sinäkin terhakka hetero ja yhdy kuten otsikon esimerkkihenkilöt. 

M48, guru

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo lapsia, onko sinulla?

Vierailija
2/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani hallitsivat myös abortin, joten osaavat tehdä erilaisia hallittuja valintoja erilaisissa tilanteissa. Onneksi itse ei tarvitse lisääntyä ja se on 100% hallinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ja ajoittain tuntui että niitä on aivan liian monta mutta se oli sitä aikaa, ruuhkavuodet. 

Vierailija
4/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luku on siitä erikoinen kun naisten oikeuksien lisääminen on ehtinyt vaikuttamaan kokonaiseen sukupolveen ja näemme nyt tulokset. Naisilla ei ole kykyä itsenäiseen elämään.

Vierailija
5/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tut ne mitään hallinneet. Isäni kuulin sanovan äidilleen, kuinka inhoaa lapsia ja mummu vaan nyökkäili. 
Oma äitini sanoi juuri, että katuu miestä ja lapsia. Oli kiva kuulla. Yksi ehkä vielä vahinko muttei monta lasta. 

Vierailija
6/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luku on siitä erikoinen kun naisten oikeuksien lisääminen on ehtinyt vaikuttamaan kokonaiseen sukupolveen ja näemme nyt tulokset. Naisilla ei ole kykyä itsenäiseen elämään.

Naisilla? Mites se male loneliness epidemic?

Vierailija
7/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ja ajoittain tuntui että niitä on aivan liian monta mutta se oli sitä aikaa, ruuhkavuodet. 

Sullq spurgulla ole ollut ruuhkaa kuin pullonpakautusautomaatilla.

Vierailija
8/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu tähän maahan mitään lapsia tekee, ei ole töitä, tuet leikattu ja ihmisen on helv hulluja. Koko ajan saa lukea väkivallasta ja kuinka naisia tapetaan. 
Suomi on Euroopan väkivaltaisin maa naisille. 
Tää on suorituskeskeinen yhteiskunta, missä ihminen jätetään yksin betonilaatikkoon. 

Vierailija
9/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tut ne mitään hallinneet. Isäni kuulin sanovan äidilleen, kuinka inhoaa lapsia ja mummu vaan nyökkäili. 
Oma äitini sanoi juuri, että katuu miestä ja lapsia. Oli kiva kuulla. Yksi ehkä vielä vahinko muttei monta lasta. 

Pystyi isäsi kuitenkin saamaan ejakulaation ja pidättelemään sen aikaa että sai kalun vaginaan sisälle. Harmi jos paneskelut jäi siihen :(

Vierailija
10/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi lasta, itse tein kolme.

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yliopistoallianssin asti - 22 vuotta. Oltiin vapaaehtoisesti lapsettomia nelikymppiseksi. Sitten muutettiin mielemme. 

Oikea päätös ja oikea ikä; asuntolaina maksettu (asutaan pientalossa Helsingissä). Lisäksi en tarvi enää yhtä paljon unta kuin nuorempana. Osa perinnöistä jo saatu, eli mökit, sijoitusasunnot ja sijoitussalkut löytyy.

Vierailija
11/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:))))

Ja sitten kun oma vuoro niin .... Säiliö on täysi! :) .... aargh!

BTDT

Vierailija
12/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne tulokset ovat hyviä. Ainoat joilla on niistä valittamista ovat tuollaiset paskaa puhuvat sovinistimulkut, jotka eivät edes osaa perustella tuollaisia väitteitä, joita esität.

Vierailija
13/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:))))

Ja sitten kun oma vuoro niin .... Säiliö on täysi! :) .... aargh!

BTDT

Kokemus puhuu! #nautintästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä