Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** LOKALUTUSET TO-SU******

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen ollut sairaslomalla ja istunut melko paljon netissä niin en ole saanut aikaiseksi kirjoitella, tai oikeastaan en viitsi aina vaan valitusvirsiä tänne kirjoitella mutta eipä tilanne ole muuttunut miksikään. Selkää särkee ja turvottaa, mut ei se haittaa tää raskausaika on silti niin ihanaa. Voi kun maha kasvaisi nopeammin vaikka tiedän että miun selkäkivut kasvaa mahan mukana mut ei sekään haittaa,

ÄITIYSUIKKARISTA edellinen kyseli, minä olin se joka sen osti. Tilasin bebesistä sellaisen IIIHANAN pinkin kaksiosaisen jonka yläosa peittää myös masun. Kävi tuuri, oli viimeinen ja just miun kokoa.

Vuva on potkinut hurjasti viime parina päivänä ja yöllä jos herää ja on selällään niin hyvin tuntee masun läpi oikein kovan möykyn toisella laidalla onko sitten selkä vai pää? Olen niin malttamaton kun sinne rakenneultraan on vielä 1,5 vko. Mitenköhän on, kertookohan ne sukupuolen jos näkee.

Me oltiin ajateltu mennä 4d ultraan kesäkuussa mutta sain kuullla niin surkeaa palautetta tämän kaupungin 4d:stä(on ainoa) ja että täällä siitä ei saa edes kela korvausta että päätettiin jättää väliin. Harmittaa mutta ei viitsi maksaa kahtasataa jostain tosi surkeasta:(

No pitää lähteä touhuileen,hyviä vointeja

Pepsi rv 19+1 ( je 20 viikko lähti käyntiin vihdoin)

Vierailija
22/26 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulti viimein kotiin latviasta käyti Riikassa lomailees.Käyti siinä sitte jurmalassakin se oli upea paikka hiekkarantoineen.

Vähän piti katsella mitä suuhunsa siellä maassa laittaa.Kävelyt kyllä otti voimille.Tänään sitte heräs jo kaheltatoista.Reissussa rähjääntyy..ja miehen lapset olivat täällä viikon ja ollaan heräilty kaksi viikkoa enne seiskaa.Onneksi on ollut kesäloma menossa muuten kyllä ois varmaan saanut ottaa sairaslomaa töistä.

Saa bähä mite töis jaksaa kun kesä on alkanut ja tahti on sen mukanen..Vuorotyöt kyllä ottaa voimille.Jos pyytäis pomolta että ei enää juhannuksen jälkeen tarvitsisi tehä yövuoroja kun sitte jo saadaan uutta porukkaakin taloon.

Onko moni täällä jo alkanut syödä rautaa tai lady vitaa ym..

Itse olen kyllä piristynyt lady vitaa napostellessa.

Onkos moni jo vaunuja katsellut..Päätin ostaa tutulta emmaljungat viime vuoden mallia.Ja turvakaukalon omistankin jo.

Tosi paljon kaikenlaisia vaunuja ottaa niistä nyt sitte selvää kun yrittää niitä vertailla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä ole vieläkään mikään hehkeä olo mullakaan. Kauhean kokoinen ja kipeä finni on taas kasvanut nenänjuureen, tukka on aina huonosti (tosi uutuutena erittäin tuuhea ja " anti-flat" ), ja tänään olin bongaavinani ensimmäiset uudet raskausarvet (onko muka mahdollista saada niitä vielä lisää???)... Kun päälle vielä lisää sen, ettei tosiaan ole mitään kivaa päälle pantavaa, ja usein esikon kanssa onnistuu sottaamaan nekin vaatteet jotka päällä on, niin aika peikoksihan sitä itsensä tuntee... Vielä ei sentään koko ahdista, mutta jos tämä maha tätä vauhtia kasvaa niin ehtii sekin iskeä... ;)

Yritän vaan olla ajattelematta asiaa, tai sitten vetää taas sen " mä olen äiti, ei mun tarvii olla aina kaunis" -kortin. Toisinaan se jopa auttaa...

Missä päin masua teidän kaverit asuu? Monni loikoilee ihmeen alhaalla, ultrassakin sitä kommentoitiin. Siis ihan tuossa häpykarvoituksen rajalla tyyppi potkii, ja olen ihmetellyt jotta miksi kun tilaa luulisi kuitenkin olevan muuallakin (ainakin masun koosta päätellen... ;). Toivottavasti kaveri tajuaa sieltä nousta, inhottavaa tulee jos polvissa roikkuu...

Mullakin on ne mammauikkarit hakusessa, jos joku löytää kivoja niin saa vihjata mistä! Eikä tarttis tietenkään paljoa maksaakaan... ;)

Toi on kyllä jännä, että ulkomailla melkein kaikissa paikoissa katsovat ultrassa sen sukupuolen heti kun vaan voi, ja Suomessa ei sitten millään (paitsi tietysti yksityisellä)... Sellaista olen kuullut, että ainakin meillä päin vaan lääkäri saisi sukupuolen katsoa, ja kun melkeen järestään nuo seulat tekee kätilö niin eivät sitten kerro. Selityksenä on, että on tullut valituksia kun onkin syntynyt toista kuin on sanottu... Vähän ontuva selitys minusta - sanoisivat vaan ettei se ole varmaa, mutta _näyttäisi_ siltä että olisi tulossa tyttö/poika. Eihän se koskaan ole varmaa jollei kromosomeista katso, ei edes synnytyksen jälkeen kun kaikenlaisia interseksuaaleja (meniköhän termi oikein?) syntyy...

Suhni

Vierailija
24/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin ihanan lämmin päivä. Lupasin vanhemmilleni mennä tänään kasomaan metsästä, löytäisinkö yhtään korvasieniä heille. Olen kyllä surkea sienestäjä, mutta metsässä on kiva kävellä.

Omaan masuun ei vieläkään kuulu juuri mitään, ja alan jo hiukan huolestua. Ja koska neuvola on vasta reilun kahden viikon päästä, sorruin hommaamaan sen koti dobblerin omien hermojen säästämiseksi. Ihan vahingossa tilaussivuille eksyin =) No mieli parani jo sillä, kun tietää, että ensi viikolla voi ainakin sydänääniä tarkastella kotosalla.

Ensiviikolla varmaan pitäisi ultra aikaakin yksityiselle soitella, mies ei vain haluaisi tietää sukupuolta ja minä taas haluan. Paha ongelma, mutta eiköhän yhteisymmärrykseen päästä.

No nyt ulos lämpimään ilmaan elukoiden kanssa.

Pepiliina 18+0 onneksi viikko taas vaihtui =)

Vierailija
25/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsau!

Mä löysin aivan ihania vaatteita www.bebelane.fi -sivustolta, josta olen tilannut jo yhden paidan ja uikit. Hinnakkaita ovat mutta ihania. Myös juhlavatteeita olen sieltä katsonut.

Täällä odotellaan kovasti rakenneultraa, joka on tiistaina. Siten meidän veto sukupuolesta ratkeaa jomman kumman hyväksi ;)

Olo on suht ok, öisin tuppaa supistella mutta olen nyt yrittänyt taas juoda paljon vettä. Vähän pelottaa, ettei rupea liikkessäkin suppailemaan ettei joutuis aikaselle lomalle...toivotaan ettei.

Kyllä mullakin eskaa odotellessa on ollut vähän hyväksymistä oman kroppansa kanssa mutta kyllä se nyt menee. Enemmän harmittaa jaksaminen - tai sen puuttuminen.. ;)

Hauskaa viikkoa kaikille!!

Katarina+ritu 19+5

Vierailija
26/26 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERTOMINEN TÖISSÄ Munhan piti kertoa töissä pe, mutta oli niin kauhea kiire, että jäi, siirtyy siis tiistaihin (ma vapaa täällä). ;)

MAMMAKLEDJUT Sain systeriltä paketissa Suomesta hänen vanhoja äitiysvaatteitaan ja niillä selviän varmaan aika pitkälle. Jotkut omatkin menee vielä, osa kinnaa kyllä jo aika rumasti, joten enköhän ala nyt siirtyä pikkuhiljaa mammavaatteisiin. Vatsa ei ole kyllä kovin iso vielä, mutta kyllä se alavatsa on jo aika pyöreä, joten tiukkaa tekee farkuissa jne.

ULTRA Rakenneultra on reilun kolmen viikon päästä, sitä nyt sitten seuraavaksi jännäämään. Onnea hyvistä ultrauutisista ultrassa käyneille ja onnea niille jotka ovat kohta menossa.

AJL 18+2