Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa surkea A-Studio eilen

Vierailija
04.08.2026 |

Toimittaja ei anna vastata, vaan keskeyttää lauseet. On ilmeisesti vasemmiston etu, ettei talouden ongelmista keskustella muuten kuin ja vain ainoastaan opeteltujen valheellisten fraasien tasolla. Kompetenssi aitoon pohdintaan on ilmeisesti mahdotonta Ylessä tai Hesarissa. Ero podcasteihin, joissa monimutkaisille asioille annetaan niiden tarvitsema aika, on musertava.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on tehty oikein jos persu ja kokkeli on hiljennetty. Samaa mantraa ja hyvää hallitusohjelmaa vingutaan ja viimeisimpänä Rantanen nolasi itsensä ja SUomen. Parempi etteivät puhu mitään.

Vierailija
2/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nazima meidät suohon upottaa, Antti hiljaa hyräilee. SDP ei haluakkaan hallitusvastuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse podcast, jossa monimutkaisille asioille annetaan niiden tarvitsema aika.

Vierailija
4/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain on tehty oikein jos persu ja kokkeli on hiljennetty. Samaa mantraa ja hyvää hallitusohjelmaa vingutaan ja viimeisimpänä Rantanen nolasi itsensä ja SUomen. Parempi etteivät puhu mitään.

Olet ilmeisesti Ylen toimittaja?

Vierailija
5/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo osaa muuta kuin vääntää asioita tuo demari. Hymyilee kuin viiliä syönyt. Perussuomalainen oli oikein hyvä ja osaa argumentoida asiansa. Kokoomuksen henkilö ei ole minulle tuttu.

Mutta oikein hyvä ja kannattaa kuunnella ps-puolueessa hyvin edennyttä henkilöä. Luulen, että hänestä tulee vielä pääministeri. Toivon niin.

Vierailija
6/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että on täysjärkinen.

Vierailija
7/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo osaa muuta kuin vääntää asioita tuo demari. Hymyilee kuin viiliä syönyt. Perussuomalainen oli oikein hyvä ja osaa argumentoida asiansa. Kokoomuksen henkilö ei ole minulle tuttu.

Mutta oikein hyvä ja kannattaa kuunnella ps-puolueessa hyvin edennyttä henkilöä. Luulen, että hänestä tulee vielä pääministeri. Toivon niin.

Mitä korkeammalla PS -puolueessa on, sitä enemmän päässä vikaa. Kipuaminen puoluejohdossa ei varsinaisesti ole mikään kehu.

Vierailija
8/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioissa Demari jäi jalkoihin ilmastonmuutosta pakoon lisää kehitysaapua Marokosta tulevien invaasio on,voi tsiisus.

Vierailija
9/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo osaa muuta kuin vääntää asioita tuo de ma ri. Hymyilee kuin viiliä syönyt. Per ussuomal ainen oli oikein hyvä ja osaa argumentoida asiansa. Kokoo muksen henkilö ei ole minulle tuttu.

Mutta oikein hyvä ja kannattaa kuunnella ps-puolu eessa hyvin edennyttä henkilöä. Luulen, että hänestä tulee vielä pääm inisteri. Toivon niin.

Vierailija
10/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo de ma ri- sana aina kuumaa tavaraa, kun kun joutuu kontrolliin ja tarkaistukseen? On sanan vapauden jahtaamista.

Vierailija
11/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että on täysjärkinen.

Eli vasemmisto nykyään vihaa köyhiä ja heikompia? Vain täysjärkiset ja täydelliset kelpaa?

Vierailija
12/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsima Rasismyar

Vierailija
13/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen tällä palstallakin. Jos vähänkään alkaa syntyä keskustelua, missä on perusteltuja mielipiteitä, ketju poistetaan. Ala-arvoiset henkilöön käyvät hyökkäykset saavat jäädä.

Vierailija
14/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen mielestä Suomella menee hyvin kun työttömiä on melkein 500000 henkilöä ja ulos otossakin 600000 henkilöä.

Vierailija
15/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitti johtajuutta = "nolasi Suomen".

https://www.bbc.com/news/articles/cyvl84zmgyro

Muuta ei ole nolattu kuin vasukit.

Vierailija
16/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä korkeammalla PS -puolueessa on, sitä enemmän päässä vikaa. Kipuaminen puoluejohdossa ei varsinaisesti ole mikään kehu.

Jälleen vasari vihaa niitä, joilla on päässä vikaa. Vieläkö kuvittelette mt-ongelmaiset, että vasemmisto järjestää teille palveluita?

Vierailija
17/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta persuhullu!  Reippaasti taas aloittamassa päivän persujahtia.   Mitäs sinne luolaasi tänään kuuluu?  

Vierailija
18/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan vasemmistorottahallitus nolasi itsensä. Niin imbesillejä ettei ole tosikaan.

Vierailija
19/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taliban Nasimalle on tärkeintä että maahan  muutto sekä kehitysapu jatkuu katkeamattomana.

Vierailija
20/38 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nazima munasi itsensä eilen haukkumalla vain haukkumista ja viemällä keskustelua sivuraiteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi