Iltasanomien "keksitty globalistien propagandaverkosto”
Toimittaja esittää että Ihan kuin IS ei olisi osa tuota.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin mitä tarkoitat.
Se tarkoittaa, että iiigoreita harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin mitä tarkoitat.
Käsitys itsestä "omilla aivoillaan ajattelevana" ja kouluja käyneistä, lainkuuliaisista "lampaina".
Käyttövoimamme onkin maskiviha, rokoteviha, herraviha, rotuviha, naisviha, homoviha, trans-viha, määhänmyyttäjäviha, juutalaisviha, islam-viha, klopalistiviha, EU-viha, NATO-viha, WEF-viha ja valtamediaviha.
Ja näiden vastapainoksi harras rakkaus Trumpiin ja Pjuuttiniin.
Tiedon ammentaminen YouTube-, tiktok-, ja telegram-kanavilta sekä hengenheimolaisten reformistudioista ja podcasteista.
Rokotteet, kemikaalivanat, 5G, tunneliverkosto.
elokuu on raskasta aikaa ollut aina rysssssille, koskaan ei tiedä mitä on tulossa
Iltasanomien puolustaminen ei ole luonnollista, vain maksettu trolli voi puolustaa paska-lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomien puolustaminen ei ole luonnollista, vain maksettu trolli voi puolustaa paska-lehteä.
Ei tässä kukaan Ilta-Sanomia puolusta, nauretaan vain teille "omilla aivoillaan ajatteleville" hörhöille ja öyhöttäjille.
Ottaako Iltasanomat rahaa Kiinasta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kukaan Ilta-Sanomia puolusta, nauretaan vain teille "omilla aivoillaan ajatteleville" hörhöille ja öyhöttäjille.
Ja minä nauran puolestaan "infosotureille". Jos vain kansalaiset tietäisivät...
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet, kemikaalivanat, 5G, tunneliverkosto.
Follarihörhöilyä.
Miksi ne ei puhu asioista neutraalisti vaan lisää eteen sanan keksitty? Antaisivat ihmisten itse päättää mikä on keksittyä ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei puhu asioista neutraalisti vaan lisää eteen sanan keksitty? Antaisivat ihmisten itse päättää mikä on keksittyä ja mikä ei.
Tämä kommentti saa erityismaininnan tyhmyydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivaan se on tietoinen strategia jonka ne itse hyvin tietää ja siksi käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä nauran puolestaan "infosotureille". Jos vain kansalaiset tietäisivät...
Minkä maan kansalaisiin Igor nyt viittaa? Suomen vai Venäjän federaation?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sitä kutsutaan lehden toimitukselliseksi linjaksi. Jokaisella medialla on sellainen. Neutraalia mediaa ei olekaan.
Olennaista on riippumattomuus. Ilta-Sanomat on yksityisomistuksessa ja heijastelee Sanoma Oyj:n tavoitteita ja suomalaista riippumattoman journalismin perinnettä.
Teillä Venäjällä media on taas tiukassa valtiokontrollissa. Se pieni ero, Igor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sitä kutsutaan lehden toimitukselliseksi linjaksi. Jokaisella medialla on sellainen. Neutraalia mediaa ei olekaan.
Olennaista on riippumattomuus. Ilta-Sanomat on yksityisomistuksessa ja heijastelee Sanoma Oyj:n tavoitteita ja suomalaista riippumattoman journalismin perinnettä.
Teillä Venäjällä media on taas tiukassa valtiokontrollissa. Se pieni ero, Igor.
Ai onkin olemassa? Eikö journalistinen linja voi olla vinossa? Voi tietenkin koska ei edes tarvitse olla suorassa. Paitsi ylen eikä se siltäkään onnistu. Olennaista on, että 80% toimittajista on vihervasemmistoa ja vallan vahtikoirasta tuleekin sylikoira.
Se kirjoitetaan klopalistien brobakanta.