Ärsyttäviä nuo yhden hengen huonelisät.
Kiertomatka olis 1300, mut yksinäiselle 1700.
Jee jee. :(
Kommentit (24)
Ihmettelen valitusta, että joku muu tekee väärin.
Tee sinä oikein. Perusta oma airbnb. Osta kaksio. Vuokraa sitä yksinäisille 1000 euroa viikko ja pariskunnille 2500 euroa viikkoa. Ole sinä se sankari, joka ottaa vapaaehtoisesti taloudellisesti takkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen toisinaan hotelleissa yksin. En tajua miksi saisin koko huoneen puoleen hintaan vain siksi, että olen yksin. Sitähän tuo käytännössä tarkoittaisi, koska hotellissa menee sama kapasiteetti riippumatta siitä onko nukkujia yksi tai kaksi. Aamiainen ja pyyhkeet yms. ovat ainoa mitä kuluu henkilömäärän mukaan.
Joissakin hotelleissa on myös yhden hengen huoneita, mutta ei niitä oikeasti pysty tekemään paljon pienemmiksi kuin kahden hengenkään. Ja niissä on kuitenkin rakentamisen, ylläpidon ja siivoamisen kannalta kalleimmat ja työläimmät neliöt ja rakenteet suunnilleen samat. (Eli kylpyhuone, ilmanvaihto yms.)
Esteettömyyskin tuo kustannuksia rakentamiselle ja ylläpidolle, silti siitä ei peritä lisämaksua sitä tarvitsevilta. Ajatelkaa mikä haloo siitä nousisi jos pyörätuolia tai lastenvaunuja tarvitsevilta perittäisiin lisämaksu!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen valitusta, että joku muu tekee väärin.
Tee sinä oikein. Perusta oma airbnb. Osta kaksio. Vuokraa sitä yksinäisille 1000 euroa viikko ja pariskunnille 2500 euroa viikkoa. Ole sinä se sankari, joka ottaa vapaaehtoisesti taloudellisesti takkiin.
kaksion vuokra edes 1000e/viikko on kyllä melkoista riistoa.
You gotta check Trivago!