Tänään mä olen tajunnut että
En saa koskaan sellaista kotia kuin haluan. Olen niin sairas ja vaivainen, etten saa enkä pystyisi edes ulkopuoliseen työhön, joten en saa rahaa ja mieleistä kotia.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tänään on ollut tosi hirveä menierin kohtaus ja nyt vielä miehen ilkeilyt ja kiukuttelut päälle eli yksin olisi varmaan parempi. ap
Ja tuollaiselle mulkerolle aiot hommata kalliin lahjan? Risuja ja käpyjä se ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tänään on ollut tosi hirveä menierin kohtaus ja nyt vielä miehen ilkeilyt ja kiukuttelut päälle eli yksin olisi varmaan parempi. ap
Älä kerro miehellesi enää mitään sairauksistasi. Älä odota siltä enää mitään sen kummempaa kuin keneltä tahansa kämppikseltä odottaisi.
Enhän mä mitään empatiaa odotakkaan. En tosiaankaan. Ajattelin vain että olisi käynyt hakemassa iltaruuan jostain, mutta ei se tietenkään hänelle sopinut.ap
Mieshän voi tehdä ruuan, jos jotain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä kauppareissuista?
Niin että jos asuisi yksin ja tulisi menierin kohtaus niin olisi säätämistä. Täällä kun ei ruokarobotteja ole.
Eikö sitä ruokaa voi ostaa ja tehdä pakastimeen ja myös sellaista ruokaa, joka säilyy? Tölkkihernekeittoa yms. Tai pyytää teiniä käymään kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä ruokaa voi ostaa ja tehdä pakastimeen ja myös sellaista ruokaa, joka säilyy? Tölkkihernekeittoa yms. Tai pyytää teiniä käymään kaupassa?
Voihan sitä.ap
Teinikö ei sinua aikuistuttuaan auttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Teinikö ei sinua aikuistuttuaan auttaisi?
Kyllä hän auttaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä kauppareissuista?
Niin että jos asuisi yksin ja tulisi menierin kohtaus niin olisi säätämistä. Täällä kun ei ruokarobotteja ole.
No, onhan se säätämistä nytkin kun mies ei hae take awayta...?!
Älä kerro miehellesi enää mitään sairauksistasi. Älä odota siltä enää mitään sen kummempaa kuin keneltä tahansa kämppikseltä odottaisi.