Olen kamalassa rahapulassa ja nyt mietinkin jos heittäis seiskaa vinkillä.
Sotii periaatteitani ja sovittuja juttuja vastaan, mutta kun ei ole rahaa!!
Missä vaiheessa ne maksaa sen palkkion, tietääkö kukaan?
Kommentit (14)
Huora ja vasikka ovat kaksi eri asiaa. Rahapulassa olen mieluummin vasikka kuin huora. Sitäpaitsi miehet on sikoja.
harrastuksistasi, koska tällä tuskin paljoakaan arvostusta keräät.
Jos ei ole rahaa, niin eikö nyt helpointa olisi tienata sitä tekemällä ihan normaalia palkkatyötä?
Entä jos on jo töissä, mutta silti yllättävässä rahapulassa? Tai jos on vaikka äitiyslomalla ja rahat tiukilla? Pieni vauva hoitoon vaan, ja töihin? Sinulle ei tietenkään koskaan tule yllättäviä menoja, sillä sinä ENNAKOIT aina kaiken...
Vierailija:
Jos ei ole rahaa, niin eikö nyt helpointa olisi tienata sitä tekemällä ihan normaalia palkkatyötä?
ja vielä aika reippaasti jos juoru on hyvä. Kokemusta on. Soita juorupuhelimeen, numero on nettisivulla tai lehdessä. Rahatkin tulee suht' nopeesti mut kannattaa hoitaa verokortti pian toimitukseen. Verotoimistosta saa myös fre lancer kortteja, niin ei mene kakkosveroprosentin mukaan.
Joskus vain on tilanteita, jolloin on pakko tehdä jotain tälläistä :(
Jos te tekisitte tämän edes ilmaiseksi, mutta ei...
Mikään muu syy ei saa mua pettämään luottamusta/lupausta.
Toivottavasti ystäväsi tietävät tämän hienon ominaisuutesi.
Ensinnäkin hyi hemmetti kuinka alas voi ihminen laskeutua ja kuvitteleeko tosiaan, että Seiska maksaa ensin ja sitten vasta kerrotaan?
Ensin ne haluaa tietysti tietää onko se jotain sellaista mistä edes kannattaa maksaa? Usein ne joko jo tietää tai sitten se ei vaan ole oikeasti mielenkiintoista.
Luen Seiskaa kahdesti vuodessa ja paskempaa lehteä ei voisi olla. Julkkisparat säälitää kovasti!
No mä en tiedä paljonko noista seiskan juttupalkkiosta saa, mutta veikkaisin ehkä noin 50-200 euroa. Jos on tuollaisen rahanpula, niin kyllä mun mielestä on helpointa mennä töihin ja tienata se raha. kesän korvalla tarvitaan aika lailla siivoajia, ekstraajia, muita temppareita, joten esimerkiksi viikonlopun puserruksella rahat on kasassa. Veikkaisin, että ihan omakotialueella monikin maksaisi iloisesti 50 euroa siitä, että joku pesee vaikka ikkunat tai matot.
jos taas on hyvin väliaikainen rahantarve, niin eikös kannattaisi olla luottokortti tai luotollinen pankkitili ja sillä kattaa toi tarve. Tämä on siis kelpo neuvo jos tilanne on sellainen, että muuten on tulot kohdallaan, mutta nyt joku yllättävä rahanmeno.
tarkoitan vain, että monet tuntuvan perustavansa taloutensa aika mielikuvituksellisiin ja satunnaisiin tulonlähteisiin.
t. 11
Jos et tiedä kysymykseeni vastausta, niin vaivauduit?