Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yli 40v miehillä on paljon mahaa,

Vierailija
03.08.2026 |

Isot parrat, kaljuja tai kaljuuntuvia melkein kaikki? Miksi miehet ei laihduta ja lopeta kaljan litkimistä kun vatsa alkaa kasvaa? Siksi katson jatkuvasti saman ikäisenä naisena kolmekymppisiä miehiä, itse olen yhtä hoikka ja sporttinen kuin 25-vuotiaana. Haluaisin saman ikäisen miehen mutta ulkonäkö mättää niin monella miehellä. Ja ovat paaaljon vanhemman näköisiä, joitakin 40v miehiä luulen jo 60v. Siihen päälle kun jotkut alkavat jo saada harmaitakin 40v ikäisenä. Näitäkin voi värjätä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa olla naisia. Läskimasu tuottaa estrogeenia ja lerpauttaa munan. 

Vierailija
2/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 42v on sixpäkki ja paljon rahaa,,kiinnostaako? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he tykkäävätjuoda olutta?

Vierailija
4/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta nelikymppisten vaihdevuosista kipuilevien tanttojen mielipiteet, kun katselemme parikymppisiä neitosia.

T. Hopis

Vierailija
5/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän pariutumismarkkinat oikein toimii +40v iässä kun molemmat sekä miehet että naiset dissaa muita nelikymppisiä ja hakee itseään nuorempaa.

Eihän kummatkin sukupuolet voi saada itseään nuoremman.

Vierailija
6/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi, taas yksi kyselyikäisen vääntämä aloitus, hoh hoijaa

Vierailija
7/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta nelikymppisten vaihdevuosista kipuilevien tanttojen mielipiteet, kun katselemme parikymppisiä neitosia.

T. Hopis

Katsoa toki voi, mutta jos me 40v naiset ei pystytä ottaa enää samanikäisiä miehiä niin mitäpät veikkaat parikymppiset? Samanikäiset miehet näyttää meitä naisia paaaljon vanhemmilta. No, onneksi kolmekymppisiä miehiä riittää kokoajan, itse vaan en halua sellaista joka haluaisi vielä lisää lapsia. AP

Vierailija
8/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän pariutumismarkkinat oikein toimii +40v iässä kun molemmat sekä miehet että naiset dissaa muita nelikymppisiä ja hakee itseään nuorempaa.

Eihän kummatkin sukupuolet voi saada itseään nuoremman.

Oikeassa elämässä ei dissaa, vaan mennään tapauskohtaisesti, ei sitä tässä iässä ajattele mustavalkoisesti enää.

Vierailija
9/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku se kalja on niin hyvää 

Vierailija
10/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä 42v on sixpäkki ja paljon rahaa,,kiinnostaako? 

Kyllä kiinnostaa T: Mauri 68v.

Vierailija
11/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET TROLLI , AIKA HUONO

Oletko moden hommissa. Hiljainen aika, niin työnnät paskaa palstalle, että vähän vilkastuisi

Vierailija
12/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Hopis

Katsoa toki voi, mutta jos me 40v naiset ei pystytä ottaa enää samanikäisiä miehiä niin mitäpät veikkaat parikymppiset? Samanikäiset miehet näyttää meitä naisia paaaljon vanhemmilta. No, onneksi kolmekymppisiä miehiä riittää kokoajan, itse vaan en halua sellaista joka haluaisi vielä lisää lapsia. AP

Ulkomailla on paremmat markkinat.

T. Hopis

Vierailija
13/13 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa… en voi vaan tajuta, miksi se sua liikuttaa…

Aika moni nelikymppinen on pullukka ihan sukupuolesta riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme