Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani vertailee minua exiinsä.

Vierailija
03.08.2026 |

Saattaapi olla tämä suhde tässä. Mikä hitto tuota ihmistä vaivaa? Puristi minua rinnasta ja sanoi, että ei ole silikonia. Vastasin, että no ei todellakaan ole. Sitten alkoi kertomaan juttua miten oli sängyssä jonkun kanssa, jolla oli silikonit ja ne tuntui tosi oudoilta tisseiltä ja että minun tissit on kivemmat. Toinen juttu kävi uimarannalla. Sanoi ihan yhtäkkiä, että napakorut on kivoja ja tökki minun napaan. Sanoin, että minusta ne jotenkin epähygieenisen oloisia enkä ikinä ottaisi sellaista. Ja sitten kertoi, että jollain exällä oli ja sitä oli kiva kielellä lärpytellä ja se oli hauskaa sängyssä. 

Kun mainitsin, että tuntuu ihan hitusen veemäiseltä kuunnella näitä sänkyjuttuja varsinkin kun minua selvästi verrataan niihin edellisiin. Oli aivan hoomoilasena ja kysyi, että eikö me voidakaan puhua avoimesti aiemmasta elämästä. 

Ihmiset on ihan *tun outoja. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee samaa. Eräs kertoi että hänen eksänsä aina teki ruoan hänelle ja oli hyvä kokki, kun sanoin että mun odotus on että tehdään yhdessä tai vuorotellen. Toinen kertoi että eksän kanssa menivät joka viikko jollekin seikkailulle, odottaen että minäkin muuttuisin sellaiseksi joka niitä järjestää hänelle. 

Oli nainen tai mies, mutta ex:iin vertailu on aina syvältä. Tulee mieleen, että eikö ole päässyt ex:stä yli, tai miksiköhän on ylipäätään eronnut, jos exän kanssa tehtyjä asioita pitää edelleen haikailla.

Ei ole kovin syvällistä rakkautta, jos rakkautta ollenkaan.

Ehkä halutaan painottaa, että on tässä muillekin kelvattu, joten sinäkin olet korvattavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän