Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani vertailee minua exiinsä.

Vierailija
03.08.2026 |

Saattaapi olla tämä suhde tässä. Mikä hitto tuota ihmistä vaivaa? Puristi minua rinnasta ja sanoi, että ei ole silikonia. Vastasin, että no ei todellakaan ole. Sitten alkoi kertomaan juttua miten oli sängyssä jonkun kanssa, jolla oli silikonit ja ne tuntui tosi oudoilta tisseiltä ja että minun tissit on kivemmat. Toinen juttu kävi uimarannalla. Sanoi ihan yhtäkkiä, että napakorut on kivoja ja tökki minun napaan. Sanoin, että minusta ne jotenkin epähygieenisen oloisia enkä ikinä ottaisi sellaista. Ja sitten kertoi, että jollain exällä oli ja sitä oli kiva kielellä lärpytellä ja se oli hauskaa sängyssä. 

Kun mainitsin, että tuntuu ihan hitusen veemäiseltä kuunnella näitä sänkyjuttuja varsinkin kun minua selvästi verrataan niihin edellisiin. Oli aivan hoomoilasena ja kysyi, että eikö me voidakaan puhua avoimesti aiemmasta elämästä. 

Ihmiset on ihan *tun outoja. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinäkin alkaa kostoksi vertailla häntä eksiisi. Katso sitten kiihottaako se häntä vai haluaako hän että pidät suusi kiinni.

Vierailija
2/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs taas tapailumiehet viikonloppuna ehtineet kaikenlaista jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni halusi että rankkaan hänen panotaitonsa yhdestä kymmeneen. Sitä ennen hän oli muistellut kaikkien aikojen parasta pillua jota oli saanut panna Provinssirockissa teltassa takaapäin vuonna nakit ja muusi.

Ei tullut parisuhdetta.

Vierailija
4/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi moista hölinää hetkeäkään. Vapauta hänet muistelemaan sinua jonkun seuraavan kanssa.

Vierailija
5/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen tyyppi voi olla fiksu millään osa-alueella.

Vierailija
6/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet suhteessa tuollaisen kanssa?

Vierailija
7/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinäkin alkaa kostoksi vertailla häntä eksiisi. Katso sitten kiihottaako se häntä vai haluaako hän että pidät suusi kiinni.

Mietin jo vuorosanoja, miten otan esim. yhteisellä lenkillä puheeksi tyypin pakarat ja vertaan niitä exän pakaroihin. En vaan pysty. Minusta se on niin urpoa ja mautonta, että en vaan pysty. :D Jotenkin tuntuu, että tuolla henkilöllä täytyy olla itsetunnossa joku kolo jota hän pönkittää kertomalla näitä juttuja. En tajua. En vaan tajua. 

AP

Vierailija
8/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isompi monttu älypuolella 🧐

Vierailija
9/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet suhteessa tuollaisen kanssa?

Taisin juuri mainita, että eiköhän tämä ollut tässä. Vai unohdinko mainita? No nyt mainitsen, ei jatku tämä. Hauska tyyppi monella tapaa ja tavattiin harrastuksen kautta. On siis paljon yhteistä. Mutta onhan toi länkyttäminen existä melko ärsyttävää. Niin joo hän kertoi myös ajaneensa auton ojaan kun tyttis teki semmosia tyttöjen juttuja ja hänellä keskittyminen herpaantui. Nyt kun kirjoitan näitä tähän, tajuan todella mikä urpo hän on. :D AP

Vierailija
10/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin jo vuorosanoja, miten otan esim. yhteisellä lenkillä puheeksi tyypin pakarat ja vertaan niitä exän pakaroihin. En vaan pysty. Minusta se on niin urpoa ja mautonta, että en vaan pysty. :D Jotenkin tuntuu, että tuolla henkilöllä täytyy olla itsetunnossa joku kolo jota hän pönkittää kertomalla näitä juttuja. En tajua. En vaan tajua. 

AP

Harmillista, kun oma äly estää totaalisen perseilyn 😁

Vierailija
11/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnasta puristelija ja silikonista puhuva lähtisi heti.

Vierailija
12/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntelisi moista hölinää hetkeäkään. Vapauta hänet muistelemaan sinua jonkun seuraavan kanssa.

Oispa kiva kuulla, muistetaanko minua seuraavan kanssa mitenkään. :D AP

Vierailija
13/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee samaa. Eräs kertoi että hänen eksänsä aina teki ruoan hänelle ja oli hyvä kokki, kun sanoin että mun odotus on että tehdään yhdessä tai vuorotellen. Toinen kertoi että eksän kanssa menivät joka viikko jollekin seikkailulle, odottaen että minäkin muuttuisin sellaiseksi joka niitä järjestää hänelle. 

Vierailija
14/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin alemmuuskompleksi. Siis ap:llä.

Vierailija
15/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en myöskään, laittaisin tuollaisen tyypin kiertoon ihan välittömästi. 

Vierailija
16/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailu eksiin (kummalla tahansa sukupuolella) on halveksuntaa

Vierailija
17/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva kuulla, muistetaanko minua seuraavan kanssa mitenkään. :D AP

"Yhdellä exällä oli hyvät luomuryntäät. Mut ei se ymmärtänyt mua."

Vierailija
18/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailu eksiin (kummalla tahansa sukupuolella) on halveksuntaa

Ap:n tissejä kehuttiin ja se otti sen loukkauksena. Ihme hyypiö toi ap.

Vierailija
19/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee samaa. Eräs kertoi että hänen eksänsä aina teki ruoan hänelle ja oli hyvä kokki, kun sanoin että mun odotus on että tehdään yhdessä tai vuorotellen. Toinen kertoi että eksän kanssa menivät joka viikko jollekin seikkailulle, odottaen että minäkin muuttuisin sellaiseksi joka niitä järjestää hänelle. 

Ei tässä nyt puhuta ruoanlaitosta ja seikkailuista, hölmö, vaan ihmisen anatomiasta. Liian moni mies latistaa tunnelman sängyssä alkaessaan kysellä onko niiden kikkeli varmasti yhtä pitkä ja paksu ja hyvä kuin eksilläni.

Vierailija
20/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli nainen tai mies, mutta ex:iin vertailu on aina syvältä. Tulee mieleen, että eikö ole päässyt ex:stä yli, tai miksiköhän on ylipäätään eronnut, jos exän kanssa tehtyjä asioita pitää edelleen haikailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän