Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2026 Official

Vierailija
03.08.2026 |

Nyt se on vahvistettu! BB tulee taas syksyllä MTV:lle. Haku on nyt käynnissä. Eli aloitetaan myös uusi keskustelu aiheesta. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB alkaa joulukuussa, oli bigbrothersuomi-instassa.

Vierailija
62/65 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä erikoinen alkamisajankohta :D alkaa varmasti joulun jälkeen ja viettävät sitten uv:n talossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti suihkualastomuus kuvattuna palaa

Leinan ja Johannan suihkusessiot ei koskaan unohdu!

Minä olen ainakin unohtanut... Ei mitään hajua tuollaisesta sessiosta, vaikka olen jokaista kautta seurannut enemmän tai vähemmän uskollisesti. Mutta samaa mieltä olen, että saisi todellakin kuvata koko ajan myös kylppäriä. Entisinä hyvinä aikoina näytettiin koko ajan kylppäriä, tehtiin siellä mitä tahansa, istuttiin pöntöllä yms. Mutta en usko, että tuollainen enää palaa, kun osallistujina ja myös katsojinakin on näitä mus limeja sun muita, jotka eivät ainakaan "virallisesti" voi muka katsoa minkäänlaista alastomuutta yms. Epävirallisesti sitten tiiraavat varmaan senkin edestä..

Vierailija
64/65 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä erikoinen alkamisajankohta :D alkaa varmasti joulun jälkeen ja viettävät sitten uv:n talossa?

Juu, eivät takuulla ole siellä joulua viettämässä. Alkaa tietenkin joulukuun 1. päivä ja loppuu sitten reilusti kutistettuna parin viikon päästä juuri ennen joulua.. Tai sitten on kutistettu alle viikon mittaiseksi ja on joulun välipäivinä ja loppuu uudenvuoden aattoon mennessä.. En yhtään edes hämmästyisi, jos olisi kutistettu tuollaiseksi minireissuksi. Nykyään kun noilla tuotannoilla on tapana vesittää kaikki entiset hyvät ja suositut jutut.

Vierailija
65/65 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No MTV joutuu tekemään BBn siten, että se sopii muuhun ohjelmakarttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi