Big Brother Suomi 2026 Official
Nyt se on vahvistettu! BB tulee taas syksyllä MTV:lle. Haku on nyt käynnissä. Eli aloitetaan myös uusi keskustelu aiheesta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on talo täynnä turha julkkiksia jotka olleet monessa ohjelmassa jo. Tik tokkaajia ja striimaajia ja muita. Jos on niin en katso sekuntiakaan.
Mä luulen, että tänä päivänä taitaa olla melkein mahdotonta löytää 15-30 vuotiaita jotka ei jotain huttua ole nettiin tunkenut. Tok tokkia, töböttäjiä ym täysiä turhiksia. Kaikki tahtoo 5 min kuuluisuutta.
Olis silti ihan mahtavaa jos ne onnistuis castingissa seulomaan tonne tyyppejä joilla oikeesti olis jotain korvien välissä eikä hirveetä hinkua some-julkkikseksi.
Kiire joka tapauksessa tulee koska syksyä ei ole enää paljoa jäljellä. Valita asukkaat ja aloittaa homma.
Kunhan miehet ovat tummia ja naiset valkoisia.
Taas jotain teinejä taloon. Taloon pitää valita yli 40 v ihmisiä ja myös 60 v ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tämä 💩olisi kuopattu jo lopullisesti.
Mutsis on...
Kai se Heiskari siellä taas on laukomassa typeryyksiä ja kännisekoilemassa.
Veikkaan kyllä Nikoa juontajaksi. Sopivasti lopetti hommat juuri radiossa. Se Mari Prinsessa voi olla toinen juontaja - eikös hän ole kuuluisa BB:stä alunperin ja on ollut Nikon juontajapari radiossa ja lähti samalla ovenavauksella Nikon kanssa.
Toivottavasti casting onnistuu, sopivasti eri-ikäisiä ihmisiä eikä pelkkiä nuoria wannabe-sometähtiä. Uutta love Islandia ei kaivata.
Mulle riittää BB:stä talon esittely ja asukkaiden saapuminen. Tempauksia ja loppusuoraa voi tarkistella jälkeenpäin sitten netistä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tämä 💩olisi kuopattu jo lopullisesti.
Mutta millä tavalla sua haittaa jos tehdään taas? Pakko katsoa? Tehdään sun verorahoilla?
Toivottavasti onnistuisivat tälläkertaa isoveljen valinnassa. Alkuperäinen oli onnistunut valinta, mutta myöhemmin henkilö paljastettiin joten voidaan hänestä todeta, että exä. Älkää mokatko valinnassa, ei ole mitään niin tylsää, kun tylsä ja mameromainen isoveli joka "muka" valvoo, vaikka todellisuudessa lässyttää ajankulukseen. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Kunhan miehet ovat tummia ja naiset valkoisia.
Värillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman ensimmäisen kauden seurasin, sitten kyllästyin. Paras kausi oli se, kun näytettiin Minnan ja Esan sänkytouhut lähes sensuroimattomana. Vuoden olen unohtanut.
Se oli 2009.
Ja Marko sanomaan "herranjumala, mun täytyy hakea rillit" kun ei nähnyt puuhia muuten tarpeeksi hyvin :D :D
Vierailija kirjoitti:
Laitoin haun. Lupaan puhua puppasta jos pääsen taloon🥳
Tervemenoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on talo täynnä turha julkkiksia jotka olleet monessa ohjelmassa jo. Tik tokkaajia ja striimaajia ja muita. Jos on niin en katso sekuntiakaan.
Ennakkotiedoissa oli, että taviksia. Jes nehän on odotettuja/toivottuja jo pitkään. Mutta emme kuitenkaan mahda mitään näille tik-tok-tupettajat ym. joita jotkut pitää (turhina) julkkiksina, tai itse olettavat olevansa tunnettuja jopa julkkiksia, mutta ihan taviksiahan he ovat. Toivon, että olisi mielenkiintoisia juontajia ja jokapaikan luudat olisi jätetty pois. Päästäkää uudet luudat heilumaan. 😜
Potentiaalia olla tosi hyvä jos on kunnon tehtäviä ja kovia bileitä eikä mitään masentavaa sohvalla istumista viikosta toiseen. Ei tuomita etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Kai se Heiskari siellä taas on laukomassa typeryyksiä ja kännisekoilemassa.
Ei Krisu jouda, striimaa Kickissä nykyisin, ja oli vasta Pacthousessa.
Pirkkis, Upi, Pottukoira, Iippadaa, Nauku ja muut rappiostriimaajat. Alkoholia vaan kun selviävät älykkyys- ja kuntotesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin haun. Lupaan puhua puppasta jos pääsen taloon🥳
Tervemenoa.
Ihanaa saadaan olla ainakin viikko rauhassa.