Lounasravintoloiden hinnat...huh...kuka syö?
Itse en ole vuosiin syönyt työpaikka-/lounasravintoloissa ja viimeksi kun olen ollut sairaalan työpaikkaruokalassa niin muistaakseni lounaan hinta oli n. 6 e. Keitto/ salaattilounas oli halvempi.
Nyt näyttää keittolounas pyörivän siinä kympin tienoilla ja raskaampi vaihtoehto jopa 14 e.
Kiva nousu hinnoissa.
Kommentit (186)
Lounasravintolat on hyviä paikkoja. Ravintolaruoka on usein aika laadutonta. Ja kahvi on kus***vettä. Hyvää saa huoltiksella.
Vierailija kirjoitti:
Kerran pari kk tulee käytyä. Muuten menen eväillä
Ihan sama mitä maksaa niin todellakin syön ravintolassa lounasta. Suomalaiset säästää. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kalliina. Saa syödä vihanneksia, kanaa, kalas, lihaa, leipää ja tämän lisäksi on useissa paikoissa jälkiruokaa. Syön usein lounas ravintoloissa. Jos ostaisin kaupasta salaattiainekset ja muun ruoan niin rahaa menisi paljon enemmän. Ihmiset on pihiä, en keksi muuta selitystä. Toki saa jonkun ravintoarvoltaan nolla knorrin nuudelipaketin eurolla jos haluaa nuukailla ja syödä epäterveellisesti!
Tämä. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Suomalaiset syövät luokattoman huonosti.
Meillä lounas maksaa lounasedun jälkeen 10,40€. Syön lounaan ehkä 3-4krt kuukaudessa, kun käyn toimistolla.
Fakta on se että kotona tehtynä hinnaksi tulee 3-5 e vs. vastaava annos kuppilassa 14.
Jokainen päättää itse.
Lisäksi kotona tehtynä tiedät mitä syöt.
Äitishän sun ruuat tekee. Ja kantaa tavraa kaupasta päivät pitkä vanha sairas ihminen. Sinä et ole poistunut asunnosta moneen vuoteen.