Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lounasravintoloiden hinnat...huh...kuka syö?

Vierailija
03.08.2026 |

Itse en ole vuosiin syönyt työpaikka-/lounasravintoloissa ja viimeksi kun olen ollut sairaalan työpaikkaruokalassa niin muistaakseni lounaan hinta oli n. 6 e. Keitto/ salaattilounas oli halvempi.

Nyt näyttää keittolounas pyörivän siinä kympin tienoilla ja raskaampi vaihtoehto jopa 14 e.

Kiva nousu hinnoissa.

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: itse en ole syönyt... VUOSIIN. Mikähän vuosikymmen on kysymyksessä. Maksaako kaikki muukin enemmän ( vai vähemmän 😱) kuin silloin vuosikymmeniä sitten. 14 e lounaasta on edullinen hinta.

Ei ole. Koska tuolla rahalla teen kolmen päivän ruuat.

Äitishän sun ruuat tekee. Ja kantaa tavraa kaupasta päivät pitkä vanha sairas ihminen. Sinä et ole poistunut asunnosta moneen vuoteen.

Vierailija
182/186 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasravintolat on hyviä paikkoja. Ravintolaruoka on usein aika laadutonta. Ja kahvi on kus***vettä. Hyvää saa huoltiksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pari kk tulee käytyä. Muuten menen eväillä 

Ihan sama mitä maksaa niin todellakin syön ravintolassa lounasta. Suomalaiset säästää. Säälittävää. 

Vierailija
184/186 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kalliina. Saa syödä vihanneksia, kanaa, kalas, lihaa, leipää ja tämän lisäksi on useissa paikoissa jälkiruokaa. Syön usein lounas ravintoloissa. Jos ostaisin kaupasta salaattiainekset ja muun ruoan niin rahaa menisi paljon enemmän. Ihmiset on pihiä, en keksi muuta selitystä. Toki saa jonkun ravintoarvoltaan nolla knorrin nuudelipaketin eurolla jos haluaa nuukailla ja syödä epäterveellisesti!

Tämä. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Suomalaiset syövät luokattoman huonosti. 

Vierailija
185/186 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lounas maksaa lounasedun jälkeen 10,40€. Syön lounaan ehkä 3-4krt kuukaudessa, kun käyn toimistolla.

Vierailija
186/186 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se että kotona tehtynä hinnaksi tulee 3-5 e vs. vastaava annos kuppilassa 14.

Jokainen päättää itse. 

Lisäksi kotona tehtynä tiedät mitä syöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi