Ai että on työttömänä ihan herätä tähän aikaan kun lampaat on nousseet viideltä
Kommentit (22)
Minä syön lammasta noin kerran kuukaudessa. Useimmiten on kyllä hyvää.
Mihinköhän aikaan sarvikuonot on tänään nousseet?
Se on kyllä hyvä, että ap on ihan herännyt. Millainen päivä olisikaan, jos ei olisi ihan herännyt?
Eiks vaan olekin. Itselläni sama. Ainoa vaan kun kuulun niihin työttömiin jotka kuuluisivat työkyvyttömyyseläkkeelle, mutta ei pääse. Kelan ja vakuutuslääkäreiden mielestä kukaan ei ole niin työkykyinen kuin työkyvytön työtön. Minulla tämä vaan käytännössä tarkoittaa etten pääse sängystä enkä tuolista ylös ja joudun konttailemaan lattioilla vaikka polvet eivät tätä kestäisi. Hyvinä aikoina pääsen liikkumaan seinistä ja huonekaluista tukea ottaen. Superhyvinä aikoina (harvoin) kipuja ei ole ja kykenen kävelemään lähestulkoon suorassa.
Typerä ap. Miksi et herännyt varhain?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä hyvä, että ap on ihan herännyt. Millainen päivä olisikaan, jos ei olisi ihan herännyt?
Olisi yhteiskunnalle parempi, jos ei olisi enää herännyt lainkaan.
Kissa herätti neljältä, jäi sitten viereen nukkumaan. Seiskalta ylös ja molemmille aamupalaa, minä tarjoilin.
Kuohitsematon lammasuros on jäärä. Aikuinen lammas voi painaa yli 100 kiloa.
Tiesittekö, että joissain maissa lampaat voivat aiheuttaa metsäkatoa ja makean veden puutetta?
Minä bongasin ketun aamulenkillä. En kyllä kysellyt, että mihin aikaan oli noussut ja syönyt aamiaista..
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että joissain maissa lampaat voivat aiheuttaa metsäkatoa ja makean veden puutetta?
Monet yritykset aiheuttavat paljon tuhoja ja saatuttamista ja vaikka mitä ja silti ihmiset kokevat, että on oikein käydä edistämässä tällaista toimintaa?
T Outoa!
Toista se on meillä karhuilla. Nukutaan koko talvi eikä ole huolta kello viiden herätyksistä. Eikä työkkärin posse kiusaa.
Joo, ap on vapaa kuin taivaan lintu. Ei omaisuutta, ei taloudellisia kahleita, ei rahaa tehdä yhtään mitään. Kela päättää, minkä hintaisessa asunnossa saa asua ja antaa rahaa juuri sen verran, että pysyy hengissä.
Mikäs siinä leppoisasti heräillessä ja aamua aloittaessa! Sopivaa rentoa ajanvietettä aamuun tarjoaa esimerkiksi Spacebar Clicker: https://zoggo.io/games/spacebar-clicker
Housuissas on lammas, eiku pupujussi.
Lorvikatari sua vaivaa eikä työttömyys!
Vierailija kirjoitti:
Joo, ap on vapaa kuin taivaan lintu. Ei omaisuutta, ei taloudellisia kahleita, ei rahaa tehdä yhtään mitään. Kela päättää, minkä hintaisessa asunnossa saa asua ja antaa rahaa juuri sen verran, että pysyy hengissä.
on laadukasta, on.
Sitten eläkkeellä saat kakssataa kuukaudessa!
Vierailija kirjoitti:
Jossain maissa paimenet vetelee lampaita perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Housuissas on lammas, eiku pupujussi.
Lorvikatari sua vaivaa eikä työttömyys!
Se kirjoitetaan lorvikatarri.
Minä olen kilpikonna ja nousin kahdeksalta. Lähden töihin nyt..