Eläköitynyt naapurin mies istuu kaiket päivät rapun edessä
Kun ei ole enää töitä, arki muuttuu rapun edessä istuskeluksi ja toisten ihmisten pysäyttelemiseksi josta syntyy todella rasittava häiriöi osalle talon asukkaista. Vaimo pyörii aina jossain muualla ja miehen päivät perustuu naapureiden ympärille ja pihalla alasti pyörimiselle ja turhanpäiväsen tekemisen keksimiselle eli kokoajan on letkut pitkin pihoja tai trimmeröidään 100 kertaa jotain kohtaa mikä on jo ajettu tai suunnitellaan puiden kaatamista pihalta. Itse mies kuvittelee olevansa jokapaikan höylä ja talon patriarkki, muita lähinnä rasittaa.
Kommentit (24)
Varmaan yksinäinen. Mutta eikö osa noista ole asioita jotka päätetään yhdessä jos kyseessä on taloyhtiö? Ei yhteisellä pihalla voi tehdä oman mielen mukaan mitä haluaa.
En nyt ap ymmärtänyt aloitusta. Siis onko kyseessä kerrostalo?
Sellaista se kennostossa asuminen teettää.
Jos ei ole kavereita niin tungetaan väkisin seuraan. Onhan noita, jotkut häiritsevät asiakaspalvelijoita eri liikkeissä ostamatta juuri mitään. Yleensä on mies ja häiritsee naispuolisia.
Niin. Onko tämä sinulle nyt suurikin ongelma, ap?
Jätettäisiinkö tässä saatanan kiihkossa tavallinen vanha ihminen rauhaan, annetaan hänen istuskella pihallaan. Ongelmat tässä maassa ovat aivan toista luokkaa ja niihin on heti puututtava. Sen jokainen tajuaa mikä se ongelma on!
Se on varmaan Lars-Johan Jocke Grönholm Turun keskustassa.
No hyvähän se on että joku pitää piha-aluetta kunnossa ja valvoo tapahtumia. Edellisessä asunnossa ei ketään kiinnostanut mikään, piha-alue oli sitten nuorten jäljiltä roskainen, pyöriä hajotettiin, yhdestä sähkömoposta vietiin akku jne
Vanha mies saattaa puolestaan ihmetellä ap:n kännykkään tuijotusta ja ehkä epäystävällisyyttä.
Kaikilla meillä on omat kyttyrämme.
Hienoa, että on pihalla ulkona raikkaassa ilmassa, eikä kökötä sisällä.
Mulla nyt kolmas päivä vanhuuseläkkeellä. Kahtena ensimmäisenä päivänä menin heti herättyäni parvekkeelle katsomaan, mitä naapurit tekee. Ei näkynyt kuuden aikaan aamulla ulkona ketään, mutta johtui ehkä siitä, että oli viikonloppu? Tänään en enää viitsinyt. Kyllästyttää jo koko "eläkeläisasukkaan kyttäysvelvollisuus" :D
Mutta joo...on paljon ihmisiä, joille työelämä on antanut merkityksen elämään. Ja kun työelämä onkin ohi, ollaan pihalla. Joko konkreettisesti tai muuten vaan. Mä lyhensin työaikaani jo 3 vuotta sitten ja viime kesänä päätin irtisanoutua töistä kokonaan. Pehmeä lasku eläkepäiviin, jotka siis alkoivat toissapäivänä. Mulla on mukavat naapurit, mutta en vietä heidän kanssaan enempää aikaa kuin mitä vietin kokopäivätöissä ollessanikaan.
Kerrostalo / rivitalo ???
OLET TROLLI
Sama aloitus oli äskettäin
Letkut pihalla...MITKÄ LETKUT
ALASTI ?????
Et vahingossakaan sanonut onko kerrostalo, eli trollaat
Ap. on kerrostalokyttä, jolla on aikaa kytätä kaiket päivät mitä pihalla tapahtuu.
Yllätäpä tyyppi ja oo et "Keitetäänpä Veikko kahvit!" Turiskaa tunti jos toinen mukavia ja varmasti jälkeenpäin ajattelet hänestä eri tavalla. Voisi tehdä teille molemmille hyvää. N34
Yleinen vaiva :D