uudet Petolliset (2026)
Miksi media ei julkaise heitä sukunimen mukaan aakkosjärjestyksessä:
"näyttelijä Kai Vaine, artisti Joalin, laulaja Kurre Westerlund, yrittäjä Piritta Hagman, sisällöntuottaja Miska Haakana, yrittäjä Michele "Minttu" Murphy-Kaulanen, koomikko Laura Haimila, tanssija Ansku Bergström, mediapersoona Arttu Mustonen, toimittaja Ina Mikkola, ex-jääkiekkoilija Sami Helenius, radio- ja podcastjuontaja Tytti Junna, laulaja-lauluntekijä Teemu Roivainen, mediapersoona Aleksi Rantamaa, toimittaja Renaz Ebrahimi, vaikuttaja ja aktivisti Elisa Malik, tubettaja Teemu Vuorela, podcastaaja Atte Salminen ja tanssija Leevi Lehtonen".
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin Kaulasen instan. Inhokkini kertoo, että on siellä kaksi viikkoa, monta hautausmaalla käyntiä. Prkl. On siellä pitkään, antaa ymmärtää, että on loppuun asti.
Tuonääni on samanlainen kuin sen Anskun. Yhtä rassaavat kamala.
Tällainen wannabe julkkistyrkky on oks.
Joo. Oli se pullapitko päässä ja ääni rassaa sielua. Miten tuo pullapitko päässä on muuta kuin karseaa? Sampoa oli sinne kysytty mutta akka lähti. Kertoo kyllä juustiinsa noin, että on tuolla kaksi viikkoa eli loppuun saakka. Vastenmielistä katsottavaa ja kuunneltavaa.
Ina Mikkolaa etukäteen inhosin sen huutamisen takia mutta nyt ei ole huutanut ja on ihan hyvän oloinen tyyppi. Oli yhdessä tietokisassa sen julkkupapin kanssa ja kyllä Ina tietää paljon. Ainoa järkyttävä on tuo rusettihhökötys.
Nämä Kaulaset tulevat jo kurkusta ulos. Sampo oli jossain jääkaappijutussa ja voi mikä määrä kirosanoja. Lärviin menee ruuat, mäiskeiksi sanoo ruokia. Lärviin, mäissyt. Missä on näitten sivistys? No sitä ei ole.
Tämä petollinen on samaa kaliberia yhtä kiitos-ei-minulle-tyyppi. Yläastelainen tuon kotiopetuksessa hyvää päivää. Matkaa kouluun on 40km. On se pikä matka mutta kulkee sieltä taksit kotioveta kouluun. Kulkevat ne muutkin lompolon oppilaat.
Mutta petollisissa sais tippua heti tämä nniin muka-amerikkalainen. Suomalaisen öäidin suomalainen lapsi on Minttu Kaulanen. Ei mikään ameriikan ihme.
Sampohan oli tosi hyvä Jääkaapilla podcastissa. Mukava kuunnella hänen juttujaan. Sampo ei kotiopeta vaan Minttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ina vaikuttaa kakkosjakson perusteella pelottomalta, sanavalmiilta ja älykkäältä. Kun miettivät seuraavaa murhattavaa, oli kaikkein loogisin ja perillä siitä, ketä petollisissa kannattaa murhata.
Eli täysin harmittomat ja symppikset heti pihalle. Onpas fiksua joo.
Olis sieltä muitakin löytynyt. Ihan amatöörihommaa. Inalla ja Mintulla kyl menee jossain vaiheessa sukset ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Minttu Kaulanen: Suomen turhin julkkis, tunkee joka sarjaan haalimaan rahoja, kun muuhun hänestä ei ole /koulutus?/.
Eikö hän muuten ollut Suurin Pudottaja sarjassakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ina vaikuttaa kakkosjakson perusteella pelottomalta, sanavalmiilta ja älykkäältä. Kun miettivät seuraavaa murhattavaa, oli kaikkein loogisin ja perillä siitä, ketä petollisissa kannattaa murhata.
Näinhän se pitää tehdä. Kovia häslääjiä, jotka vievät huomiota muualle kannattaa pitää pelissä ja sellaisia jotka ovat tuoneet epäilyksensä esiin ei voi murhata, kun jäljet johtavat silloin sinuun.
Hiljainen ja mitäänsanomaton on paras kohde, koska hänestä ei jää johtolankoja. Joalin oli aivan kauhuissaan, kun Renaz oli pakko murhata ja Renaz oli ääneen epäillyt häntä, jolloin jäljet johtavat häneen.
Pelin edetessä käy tietysti vaikeammaksi noudattaa tätä logiikkaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se pitää tehdä. Kovia häslääjiä, jotka vievät huomiota muualle kannattaa pitää pelissä ja sellaisia jotka ovat tuoneet epäilyksensä esiin ei voi murhata, kun jäljet johtavat silloin sinuun.
Hiljainen ja mitäänsanomaton on paras kohde, koska hänestä ei jää johtolankoja. Joalin oli aivan kauhuissaan, kun Renaz oli pakko murhata ja Renaz oli ääneen epäillyt häntä, jolloin jäljet johtavat häneen.
Pelin edetessä käy tietysti vaikeammaksi noudattaa tätä logiikkaa..
Oli tuolla muitakin, joista ei olis jääny johtolankoja.
Minulle on tullut tuosta Joalinista todella epämellyttävä kuva. Oliko Selviytyjissä jotenkin tosi huono pelaaja? Uhrasiko oman joukkueen tyypit oman edun vuoksi, eikä tajunnut, että ei ole mitään mahiksia voittoon? Vai miksiköhän en yhtään tyypistä tykkää? En siis muista enää mitä tapahtui.
Nytkin jo ärsyttää, kun on monesti jo tuonut esille "me nuoret" ja "olen nuorin ainakin tytöistä" ja "olen nuorin petollinen". Ihme luokittelua iän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muuten käynyt tuolla? Saako sinne ylipäänsä mennä nk. tutustumaan paikkoihin? Tiedän että on ihan hotelli mutta siihen ei olisi varaa vaan aattelin ihan päiväreissua.
Olen ollut 2 kertaa siellä häissä v. 1991 ja 2025. Pari muutakin kertaa jossain työpaikan juhlissa. Yöpynytkin ja kerran kävin maistelumenun syömässä.
Aamupalalle voi mennä ainakin maksua vastaan. Siellä on myös rantasauna, jota voi vuokrata.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa Renazin tippuminen. On huippuälykäs ja empaattinen.
Hän uhriutyi kyllä samantien kameralle kun eivät tiputtaneet Inaa ja unohti että kyseessä on peli. On tosi kurjaa toki että tuollaisessa tilanteessa tipahti, Suomi ottaa ulkomailta aina paskimmat traitors-lainat ja niin teki tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu Kaulanen: Suomen turhin julkkis, tunkee joka sarjaan haalimaan rahoja, kun muuhun hänestä ei ole /koulutus?/.
Eikö hän muuten ollut Suurin Pudottaja sarjassakin?
Muistan Diilistä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa Renazin tippuminen. On huippuälykäs ja empaattinen.
Mua ei harmita. Ina oli kyllä oikea valinta jatkamaan.
Juontajia vaihtuu ohjelmissa ja kaikki jatkuu kuten ennen, mutta voitteko kuvitella ketään Christofferin paikalle?
Miks tolla Inalla pitää olla tuo järkyttävä rusetti aina? Ihan fiksukin nainen, mutta näyttää täysin pöljältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä o taaskaan ihan penaalin terävimmät kynät paikalla, että tuskin nää mitään hokaa. Miska Haakana ja Ina Mikkonen. Minä, minä, minä ja minä...
Olisiko taso noussut jos sinä olisit siellä? Epäilen
Tuskin nuo ihmiset yhtään sen tyhmempiä on, kuin keskiverto ihmiset yleensä.
Ja Ina Mikkonen on oikeasti todella fiksu tyyppi, mutta ehkä sitä ei tyhmempi huomaa.
Varmasti on nokkela ja fiksukin, mutta toi rasittava kotkotus on ärsyttävää.
En ole katsonut kyseistä ohjelmaa enkä katsokaan. Ei kiinnosta yhtään.
Ja ennen kuin auotte minulle päätänne, niin pitäkää mielessä, että jokainen saa ilmaista vapaasti oman mielipiteensä, kunhan ei loukkaa ketään henkilöön menevästi. Kyllä se sananvapaus minullekin kuuluu, muistakaa se.
Sanokaa mieluummin suorat sanat tuolle yhdelle suvaitsemattomalle moukalle, joka puhui henkilöön menevästi "vieraslajien edustajista". Pistin tuon viestin jo poistoon.
Vain tahroja "paperilla", älä siis suutu, jos joku sinulle aukoo päätään. Ei se sinun sananvapauttasi kai mitenkään rajoita?
Minttua ei selvästi kiinnosta koko peli,tuntuu että
hänellä huono itsetunto,ja nyt kun petollinen niin vielä vähempi.Piti mainita kaikille kuinka 'ostanut hevosen juuri ennen tuloaan..ettei kukaan unohda että hänellä rahaa..
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin auotte minulle päätänne, niin pitäkää mielessä, että jokainen saa ilmaista vapaasti oman mielipiteensä, kunhan ei loukkaa ketään henkilöön menevästi. Kyllä se sananvapaus minullekin kuuluu, muistakaa se.
Sanokaa mieluummin suorat sanat tuolle yhdelle suvaitsemattomalle moukalle, joka puhui henkilöön menevästi "vieraslajien edustajista". Pistin tuon viestin jo poistoon.
Hyvä, että kopioit tuon poistamisen aiheen viestiisi, näin se jää kaikkien nähtäväksi ja vie samalla aatetta eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Renaz Ebrahimi valittaa Seiskan mukaan, miten traumaattinen kokemus oli. Voisiko hän jo itse miettiä, mihin lähtee mukaan ja mihin ei, kun aina on vaikeaa. Jos lempeän Esko Valtaojankin vieressä oli turvaton tila, niin sitten on syytä pysytellä kotona eikä mennä tällaisiin mukaan.
Ai tämä on tämä henkilö. Veikkaan myös, että tämä ei ole hyvä peli hänelle. Ei tule kestämään painetta ja pelin epäoikeudenmukaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä herran tähden olet mukana ketjussa, jonka aihe ei kiinnosta sinua tippaakaan?
Missä ihmeessä joku onnistuu koko ajan törmäämään Kaulasiin, kun ihan tulee kurkusta ulos??? :D
Mä en ole heistä missään lukenut enkä nähnyt enkä varsinkaan törmännyt. Outoa.
Ettei vaan ihan itte käy kurkkimassa jotain ig-tilejä ;)))