Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uudet Petolliset (2026)

Vierailija
03.08.2026 |

Miksi media ei julkaise heitä sukunimen mukaan aakkosjärjestyksessä:

"näyttelijä Kai Vaine, artisti Joalin, laulaja Kurre Westerlund, yrittäjä Piritta Hagman, sisällöntuottaja Miska Haakana, yrittäjä Michele "Minttu" Murphy-Kaulanen, koomikko Laura Haimila, tanssija Ansku Bergström, mediapersoona Arttu Mustonen, toimittaja Ina Mikkola, ex-jääkiekkoilija Sami Helenius, radio- ja podcastjuontaja Tytti Junna, laulaja-lauluntekijä Teemu Roivainen, mediapersoona Aleksi Rantamaa, toimittaja Renaz Ebrahimi, vaikuttaja ja aktivisti Elisa Malik, tubettaja Teemu Vuorela, podcastaaja Atte Salminen ja tanssija Leevi Lehtonen".

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (568)

Vierailija
561/568 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ina pois, hän ei kestä omaa rooliaan . Hän on näsäviisas ” tietäjä.” Toivoisin ettei häntä näkyisi vähään aikaan missään ohjelmassa, ei osaa käyttäytyä, huutaa ja riehuu, kuin viikolla nähtiin tietokilpailussa. 

Ina Rusettipää oli vastenmielinen huutaja, rääkyjä Jeopardy-tietovisassa. Mikkola Rusettipää on 36-vuotias, ei mikään kiukutteleva taapero vaan aikuinen, keski-ikää lähestyvä nainen.

Jeopardyssa viereisien pelipaikkojen miehet olivat ymmyrkäisinä tuosta tietäjäästä. Ei tiennyt juuri mitään. Esittää tietoviisasta mutta muistuttaa huutavaa paviaania.

Kolemekymmentäkuusi vuotta ikää ja rusetti tukassa ja vääntää itseään raivoon. Taitaa muistutttaa enemmänkin vihaista gorillaa.

Ohi teeman menee, mutta menkööt. Mua ei Inan ulkomuoto häiritse, kukin näyttäkööt omanlaiseltaan. Mutta se käytös Jeopardyssa! Niin päälle liimattua huutoa, potkimista, hyppimistä... Sitten se älytön kikatuskohtauskin piti järjestää. "mä vaan olen vähän tämmöinen temperamenttisempi!" No, mutta kun et näytä olevan. Mä vaan toivoin koko ajan, että joku sanois ääneen, ettei tuommoinen esittäminen viihdytä ketään. Saas nähdä kuinka suu sitten laitetaan.

Muistan kun ekan kerran "törmäsin" tähän neitiin. Hän oli viisitoista (ei rusettia ja tyyliä vielä) A-studion teemaillassa. Teemaahan en tietty muista, mutta nuori toimittajan työstä kiinnostunut Ina istui vakavana lehtereillä. Silloin osas kyllä olla hiljaa, mutta kun sai puheenvuoron ei sitten hiljentynytkään ja puhui opponentin päälle koko ajan.

Vanajan linnassa tää on varmasti todella tilaa vievä hahmo. Onneksi saadaan leikattua siten, ettei koko aikaa ole kotikatsomoihin äänessä ja näytillä.

Oliko se niin että Inalla on aikuisiällä asetettu ADHD dg?Vai sekoitanko hänet johonkin toiseen.

Vierailija
562/568 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ina pois, hän ei kestä omaa rooliaan . Hän on näsäviisas ” tietäjä.” Toivoisin ettei häntä näkyisi vähään aikaan missään ohjelmassa, ei osaa käyttäytyä, huutaa ja riehuu, kuin viikolla nähtiin tietokilpailussa. 

Ina Rusettipää oli vastenmielinen huutaja, rääkyjä Jeopardy-tietovisassa. Mikkola Rusettipää on 36-vuotias, ei mikään kiukutteleva taapero vaan aikuinen, keski-ikää lähestyvä nainen.

Jeopardyssa viereisien pelipaikkojen miehet olivat ymmyrkäisinä tuosta tietäjäästä. Ei tiennyt juuri mitään. Esittää tietoviisasta mutta muistuttaa huutavaa paviaania.

Kolemekymmentäkuusi vuotta ikää ja rusetti tukassa ja vääntää itseään raivoon. Taitaa muistutttaa enemmänkin vihaista gorillaa.

Ohi teeman menee, mutta menkööt. Mua ei Inan ulkomuoto häiritse, kukin näyttäkööt omanlaiseltaan. Mutta se käytös Jeopardyssa! Niin päälle liimattua huutoa, potkimista, hyppimistä... Sitten se älytön kikatuskohtauskin piti järjestää. "mä vaan olen vähän tämmöinen temperamenttisempi!" No, mutta kun et näytä olevan. Mä vaan toivoin koko ajan, että joku sanois ääneen, ettei tuommoinen esittäminen viihdytä ketään. Saas nähdä kuinka suu sitten laitetaan.

Muistan kun ekan kerran "törmäsin" tähän neitiin. Hän oli viisitoista (ei rusettia ja tyyliä vielä) A-studion teemaillassa. Teemaahan en tietty muista, mutta nuori toimittajan työstä kiinnostunut Ina istui vakavana lehtereillä. Silloin osas kyllä olla hiljaa, mutta kun sai puheenvuoron ei sitten hiljentynytkään ja puhui opponentin päälle koko ajan.

Vanajan linnassa tää on varmasti todella tilaa vievä hahmo. Onneksi saadaan leikattua siten, ettei koko aikaa ole kotikatsomoihin äänessä ja näytillä.

Oliko se niin että Inalla on aikuisiällä asetettu ADHD dg?Vai sekoitanko hänet johonkin toiseen.

No niinhän se on.Aloitti lääkityksen 2025.Se selittää paljon.Olen seurannut aikoinani tuttavan lapsen käytöstä joka ryhtyi huutamaan kurkku suorana mm. silloin kun vein lapsille  karkkia ja pojan syötyä omansa vaati lisää.Ei mennyt millään perille kun kerroin että jokainen sai yhtä paljon eikä enenpää ole.Armoton raivari siitä seurasi.Silloin ei vielä ADHD:tä tunnistettu Suomessa ja vanhemmat kysyivät mikä lasta vaivasi.Pidin suuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/568 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina samat naamat joka ikisissä tositeeveeohjelmissa. Farmi, selviytyjät, boxi, petolliset, erikoisjoukot, vuorikiipeijöissä, pirunpeli(jota en ole koskaan katsonut),  jepardyssä, stadi ja lande,  kaikki vastaan kaikki, aina ne samat naamat, suomi on ihmisiä pullollaan ei tarvi kierrättää. Ina mikkola, minttu, valpio... jne, aina  samat. Mitä sillä haetaan, pitää vaan olla esillä jostain kumman syystä..

Tuo juuri ihmetyttää. Nuo juuri turhat julkkikset, jotka väkisin tunkee itseään julkisuuteen. Julkisuus kipeät.

Ei kukaan itseään väkisin mihinkään tv-ohjelmaan tunge. Kyllä heidät sinne ihan pyydetään. Tai vaikka joku ilmaisisi kiinnostuksensa, niin ei välttämättä pääse mukaan. Minua on aina ärsyttänyt tuo tapa puhua tunkemisesta. Some on eri asia, sinne voi aktiivisesti "tunkea".

Vierailija
564/568 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ohjelmaa olet mahtanut katsoa? Tiina Forsby itki ihan jatkuvasti kaudella, jossa hän oli.

Vierailija
565/568 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ärsyttävää Kurrelta, kun luulee aina olevansa niin oikeassa. "Oon tästä sata varma" ja "voisin laittaa pääni pantiksi" kuitenkin oli väärässä. 

On ne tosi tomppeleita, kun ei sytytä.  On tätä tapahtunut ennenkin, vakuutetaan sata varmasti jonkun olevan uskollinen, 

vaikka sitten se juuri onkin todettu petolliseksi. 

Jossain podcastissa puhuttiin tästä, miten katsojien silmin uskolliset tuntuu aina niiiin tyhmiltä ja ihmetellään, että miten eivä tajua, eivätkä huomaa yhtään mitään. Siinä joku sanoi fiksusti, että kun me katsojathan oikeasti katsotaan tätä peliä petollisten silmin siinä mielessä, että me tiedetään koko ajan yhtä paljon kuin petollisetkin. Siksi meidän on kotisohvalta helppo arvostella. 

Moni mukana ollut on muutenkin sanonut, ettei sitä voi ymmärtää, miten sekaisin päänsä voi tuolla saada ja kiinnittää sitten huomioita täysin vääriin asioihin. Kun on tuonne suljettuna ja ison osan ajasta vieläpä yksin omaan huoneeseensa ja ilman yhteyksiä ulkomaailmaan. 

Jep, me tiedämme petolliset ja lisäksi koko homma on meille valmiiksi leikattu ja tuotu tarjolle. Ihan varmasti tuo on paikan päällä tosi vaikeaa. 

Vierailija
566/568 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina samat naamat joka ikisissä tositeeveeohjelmissa. Farmi, selviytyjät, boxi, petolliset, erikoisjoukot, vuorikiipeijöissä, pirunpeli(jota en ole koskaan katsonut),  jepardyssä, stadi ja lande,  kaikki vastaan kaikki, aina ne samat naamat, suomi on ihmisiä pullollaan ei tarvi kierrättää. Ina mikkola, minttu, valpio... jne, aina  samat. Mitä sillä haetaan, pitää vaan olla esillä jostain kumman syystä..

Tuo juuri ihmetyttää. Nuo juuri turhat julkkikset, jotka väkisin tunkee itseään julkisuuteen. Julkisuus kipeät.

Ei kukaan itseään väkisin mihinkään tv-ohjelmaan tunge. Kyllä heidät sinne ihan pyydetään. Tai vaikka joku ilmaisisi kiinnostuksensa, niin ei välttämättä pääse mukaan. Minua on aina ärsyttänyt tuo tapa puhua tunkemisesta. Some on eri asia, sinne voi aktiivisesti "tunkea".

Pitää ottaa huomioon sekin, että Suomi on pieni maa ja täällä on julkkiksia rajallisesti. Läheskään kaikki julkkikset ei varmasti ole halukkaita realityihin lähtemään ja kun julkkiskattaus pitää joka ohjelmaan saada, niin väkisin tulee samoja naamoja vastaan, jos monia eri realityjä katsoo. He ovat niitä jotka on valmiita osallistumaan ja varmaan on niin, että kun on yhteen lähtenyt, niin sitten pyydetään helposti toiseenkin. Ajatellaan, että kun tuo lähti jo tuohon ohjelmaan, niin ehkä lähtisi tähänkin. Ja heitä tosiaan pyydetään mukaan, tuotantoyhtiöistä otetaan yhteyttä osallistujiin, eikä toisinpäin.

Vierailija
567/568 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ina on jopa ärsyttävän hyvä.

Vierailija
568/568 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ina saa tahtonsa läpi niin kammiossa kuin pyöreässä pöydässä.