Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa joka ryyppää

Vierailija
02.08.2026 |

Mies ei tee muuta kuin ryyppää viikonloput.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona voi sivistyneesti vähän maistella. -viininainen

Eikä minua kiinnosta mitä Marjatta ja Velimatti kertoivat elämistään kesän ryyppybileissä.

Vierailija
22/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Silloin tällöin voi mutta mielellään max kerran kuussa. Nykyinen mieheni sanoi että lopettaa mieluummin kokonaan juomisen. Arvostan kyllä. Toivon todella että pysyy päätöksessään. Hyvältä ainakin näyttää nyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan seurustelisi alkoholistin kanssa? 

Vierailija
24/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viiniä juova nainen, mutta tuo ryyppääminen kuulosta pahalta. Mitä juomaa se sitten niinkuin "ryyppää"?

Alkoholin haitat ovat samat, sai ne sitten viinistä tai kaljasta.

Vierailija
25/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että AP ei tarkoita tässä sitä, että mies nauttii viikonloppuna pari viinilasillista. Kohtuukäyttö toki on ok, mutta se, että mies ryyppää kaiket viikonloput, kertoo mielestäni siitä, ettei hän välitä terveydestään ja että elämässä ei ole minkäänlaista suuntaa. Jos kaikki vapaa-aika (ja todennäköisesti rahatkin) menevät ryyppäämiseen, niin ei kiitos. Ei onnistuisi patikointi, päiväretket, liikunta, kulttuuritapahtumat tai mikään muukaan yhteinen tekeminen, jos kaikki viikonloput menevät juomiseen.

Vierailija
26/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis valitsee  parisuhteensa jatkon mammapalstalaisten mielipiteen perusteella? 

Vierailija
27/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Juopoista on vain harmia.

Vierailija
28/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihastunut työkaveriini ennen kuin se alkoi jutella mun kanssa enemmän ja kertoilla miten oli taas "ollut viihteellä" koko viikonlopun ja kun tää toistui usean viikon peräkkäin niin ihastus kyllä kuoli siihen.

Vierailija
29/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ihastunut työkaveriini ennen kuin se alkoi jutella mun kanssa enemmän ja kertoilla miten oli taas "ollut viihteellä" koko viikonlopun ja kun tää toistui usean viikon peräkkäin niin ihastus kyllä kuoli siihen.

Siis ei se työkaveri, vaan se ihastumisen tunne.

Vierailija
30/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suvussa on alkoholisti ja tiedän mitä se on pahimmillaan viinan kanssa, joten en halua sellaista omaan elämääni. 

Vierailija
31/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisitko nistin kanssa? Ihan sama asia. Riippuvuussairaus molemmilla, joka tuhoaa fyysisen, psyykkisen, sosiaalisen terveyden pysyvästi. 

Vierailija
32/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50 v ollut naimisissa miehen kanssa joka juo. Nuorempana enemmän  nyt ei enää niin jaksa.

Vierailija
33/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi katsoa jatkuvasti ryyppävää. En minäkään lasiin sylje mutta aika vähän tätä nykyä tulee käytettyä alkoa, joku saunakalja ja ravintolaillallisen viinit menee lähinnä, niin ei paljoa yhteistä olisi jos joka viikonloppu pitää kiskaista änkyrät. Muutaman kerran vuodessa jos ottaa reilummin ei vielä haittaa, mutta taparapajuopppus kylläkin.

Vierailija
34/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän aloin seurustelemaan streittarin kanssa. Ei käyttänyt mitään päihteitä reilu viiteentoista vuoteen. Sitten ykskaks hän alkoi elämään ns normaalimpaa elämää ja päihteetkin tulii kuviohin. Nykyään juo kahvia, polttaa tupakkia ja niin dokaa viikonloppuisin. OIkein tiedä mitä sen kanssa tehdä. :(

Ei se mitenkään pieleen käyttäydy ja pysyy omilla jaloillaan... Silti ihmettelen, että miten tässä nyt näin kävi! :/

Hän kyllä tietää juovansa liikaa ja yrittää vähentää. ÄRH.

Vierailija
35/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiniä juova nainen, mutta tuo ryyppääminen kuulosta pahalta. Mitä juomaa se sitten niinkuin "ryyppää"?

Viininjuojat ovat monissa tutkimuksissa keskimäärin useammin kohtuukäyttäjiä kuin esimerkiksi väkevien juomien ja oluen juojien keskuudessa. 

Vierailija
36/36 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viininjuojat ovat monissa tutkimuksissa keskimäärin useammin kohtuukäyttäjiä kuin esimerkiksi väkevien juomien ja oluen juojien keskuudessa. 

Itse juon sekä viiniä että kaljaa. Viini kumoaa kaljan haittoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi