Seurustelisitko miehen kanssa joka ryyppää
Kommentit (36)
En. Olin sellaisen kanssa naimisissa. Ei koskaan enää 🤮
Miksi sinä seurustelet tuollaisen helmen kanssa?
Mieheni on juonut tänä viikonloppuna jo 90 olutta.
Vierailija kirjoitti:
En. Olin sellaisen kanssa naimisissa. Ei koskaan enää 🤮
Seurustelu ei riittänyt sinulle. Halusit naimisiin.
Olen viiniä juova nainen, mutta tuo ryyppääminen kuulosta pahalta. Mitä juomaa se sitten niinkuin "ryyppää"?
Miksen? Jäähän siinä 5 päivää viikossa, ei parisuhde tarkoita mulle sitä että pitää kyhnätä 24-7 yhdessä.
N22
Vierailija kirjoitti:
Siinä saa suu napsata, jos esim lauantaina ja sunnuntaina on 16h hereillä, eli 32 tuntia. Kolme kaljaa joka ikinen tunti. Kyllä itsekin otan märkää mutta tuota tahtia mä pysyn hereillä max 4h 😵
En tietenkään. Jätin kaksi miestä jotka vaan ryyppäsi. Nykyinen mieheni ei ryyppää joka viikko. Talvella ei ollenkaan. Ymmärrä että kesällä on juhlia ja bileitä ja tapahtumia niin alkoholiakin kuluu enemmän.
Useimmat naiset joita olen kohdannut eivät ole halunneet seurustella ryyppäävän miehen kanssa.
Ainoastaan ensimmäinen tyttöystävä halusi nähdä minut humalassa. Mokasin, kaikille niille myöhemmille tyttöystäville näyttäydyin humalassa. Kenellekään en ole kelvannut sen jälkeen.
En tuhlaa sekuntiakaan aikaani juopon örinöihin
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Vierailija kirjoitti:
Miksen? Jäähän siinä 5 päivää viikossa, ei parisuhde tarkoita mulle sitä että pitää kyhnätä 24-7 yhdessä.
N22
Oletteko siis työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä saa suu napsata, jos esim lauantaina ja sunnuntaina on 16h hereillä, eli 32 tuntia. Kolme kaljaa joka ikinen tunti. Kyllä itsekin otan märkää mutta tuota tahtia mä pysyn hereillä max 4h 😵
Ei konsti eikä mikään, jos on siinä pisteessä, että keskellä yötä on pari kertaa juotava sixpäck, että pystyy nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Jätin kaksi miestä jotka vaan ryyppäsi. Nykyinen mieheni ei ryyppää joka viikko. Talvella ei ollenkaan. Ymmärrä että kesällä on juhlia ja bileitä ja tapahtumia niin alkoholiakin kuluu enemmän.
Hyi en katselisi mitään "bilettäjää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi en katselisi mitään "bilettäjää".
Minulla ei olisi mitään yhteistä tuollaisen henkilön kanssa.
Kotona voi sivistyneesti vähän maistella. -viininainen
Mietin vielä.