Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kotiäitejä,jotka tekee kaiken?

Vierailija
23.05.2007 |

Siis mies töissä! Itse kotona. Onko oikein?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viha on tunne, joka meidän perheessä ajoittain vallitsi miestä kohtaan, pahimmillaan. Ja jäi tunne, että joku perusluottamus meni mieheen.

Voi hyvä ihme, MIKSI SITTEN OLIT/OLET KOTIÄITINÄ? Vihaat omaa miestäsi, koska tällä on koulutusreissuja? Saa syödä ravintolassa? Nukkua hotellissa? Et todella vaikuta terveeltä.

Kokeilepa mennä töihin ja luoda täysilla uraa: kyllä siinä mukavuudenhaluisen homep****n hymy hyytyisi.

Vierailija
22/25 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan myös yleensä viikkosiivouksen. Illalla hommat tehdään puoliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä ihmeen takia te työssäkäyvät naiset annatte miehenne päästä niin helpolla??? Älkää hyvät äidit antako sellaista kuvaa ettei teidän työ rasita yhtä paljoa kuin miehienne työ. Vaatikaa ne ukkonne kotitöihin ja menkää itse sinne sohvalle lukemaan Aku Ankkaa, olette sen ansainneet!!!

tv, kotiäiti

Mutta mies ei kuitenkaan saa koskaa maata sohvalla? Miksi nainen on sen ansainnut, mutta mies ei?

Vierailija
24/25 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä huolehtii (ehtiessään ja jaksaessaan) kaikista perinteisistä " miestentöistä" joihin mulla ei riitä aika, taidot tai mielenkiinto. Mutta näihin nöihin tarttuminen tapahtuu aina toisinaan vähän viiveellä...

Toisaalta eipä miehellä ole juuri ikiomaakaan aikaa töiden jälkeen koska lapset (4kpl) roikkuvat tiukasti isässään koko illan. Ihan ok jos mies makaa sohvalla tai istuu tietokoneella koska meillä se tarkoittaa että ainakin nuorimmainen on silloin tiiiviisti isällään.

Kun on päivän itse touhunnut lasten kanssa ja rääpinyt kotitöitä siinä sivussa on oikeastaan luxusta touhuta illat pyykkihommia, siivousta ja vastaavia paljon enemmän rauhassa. Vaikka tämä sitten tarkoittaakin että minä meillä kotityöt melkein täysin huolehdin.

Vierailija
25/25 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinkin jo tuolla miten vihaiseksi tulin kun miehellä oli omaa aikaa vaikka miten paljon, mulla ei koskaan. Ja mies sai lisäksi vielä reissata, ja kyllä, olin siitä sille tosi katkera. Tuosta sain tietysti ison lastin paskaa niskaan kunnon av-tyyliin =).

Ja miehen omalla ajalla en nyt tarkoita sitä, että se hoitaa lapsia. Vaan sitä että se istuu työhuoneessaan tekemässä ties mitä, eikä sitä näy eikä kuulu koko iltana. Meillä siis minä hoidin jossain vaiheessa vauvaa, parinsadan neliön talon kotityöt (halusin muuttaa pienempään, mies ei halunnut) ja pihatyöt hervottomine nurmikoineen, autonpesut, ruoanlaitot, you name it. Tästä seurasi se, että tyypillinen näky illalla oli joko omissa oloissaan oleva mies tai telkun ääressä istuva, kun minä hoidin lasta, siivosin, pyykkäsin, leikkasin ruohoa, luoin lunta jne. lapsi jaloissa pyörien. Viikonloppuisinkaan mies ei esim. herännyt aamulla lapsen kanssa tai tehnyt mitään ilman eri pyyntöä. Ja kaikkeen tähän mies oli oikeutettu vain, koska kävi luomassa uraa (virkamies muuten) 8 tuntia päivässä.

Noh, olen sitten kai laiska, kun koin tämän epäoikeudenmukaiseksi.

Joskus sanoin, että tämä on mielestäni väärin. Vaikutus kesti max 2 päivää, sitten taas palattiin takaisin normaaliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi